Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, 100 spenn.

De spenna sparer du fort inn etter handleturen i Svinesund.

Ikke vent for lenge med å melde deg på. Ikke mange plasser igjen.

Ring 936 00 995.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer du før, stikk innom puben i Halden. Vi sitter der.

åja... den puben ja. Vi tro det er mer enn en pub. NAVN? Vil ikke risikere å oppføre meg som en halden råner der jeg kjører desperat rundt og leter etter puben...

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager avreise 14.45 fra Plata, eller 14:30 fra Bekkestua.

Puben heter Barrikaden. Ligger i

svenskegt 3 midt i by`n i Halden. Åpner kl 16.00 og

holder åpent frem til kampstart kl 18.00.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper mange mange drar til Halden dette er viktg!

Har tenkt litt på hva Gaute skal si til gutt før kampen i dag og har kommet fram til at eneste måten og likestille oss med Kvikk (som i denne kamen har allt og vinne og ikke noe og tape) er at Guta sier følgende:

" Gutta, gå ut og lek, ha det gøy, gjør noe morsomt, skap litt liv her i Halden, vis dem hvordan fotball skal spilles. Resultatet tar vi etter kampen!"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk har hatt en corner som endte i scoring etter "klabb" og "babb" inne i feltet, 2-1 til Stabæk.

40 min:

Stein Petter Eidal har reddet en ball på streken for hjemmelaget. Stabæk har hatt enda en corner som endte i ingenting. Hjemmelaget fortsetter å jobbe knallhardt, og har hatt en kjempe sjanse ved Patrik Fredholm. Hjemmelaget spillende trener Joachim Jonsson fikk gult kort etter takling.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 - 2 til pause - bra!

Etterrettelige kilder kan fortelle at Stabæk har tatt over, men Halden er farlige på dødballer. Halden virker slitne, og har en svak keeper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Kampen Mot Kvik..
  • Opprett ny...