Totto 1 498 Del Skrevet 10. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 10. Juni 2004 (endret) Finstad igjen! 1-4!!! Håper det gir han skikkelig selvtillit til kampen til mandag! Endret 10. Juni 2004 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 hvor ser du detta henn a? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 NÅ kom det opp på VG NETT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 hvor ser du detta henn a? Hehe, har mine kilder på stadion! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 ortai Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Tom,Mads og veigar går ut for Hauger,fazlagic og poljak Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 utrolig deilig... Selv om det ikke går på skinner, så er det bra at de ikke blir stresset av et mål i mot.. Finstad med 2 mål er jo bra for vår alles RBK killer.. godt å ikke bli slått ut før Bærum... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 kvartfinale mellom Stabæk og Bærum hadde jo vært gøy da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 that would be a dream come true only the final can beat that Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 10. Juni 2004 (endret) Da er kampen slutt og vi tar i mot mossekråkene på nadderud da. Kampen endte 4-1 til oss etter mål av Mads, Tommy og TO mål av Thomas Positivt av Thomas scorte 2 mål før mandagens kamp mot RBK GRATTIS ALLE SAMMEN Endret 10. Juni 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 WOOHOO! klarer Thomas 2 mot Kvik, klarer han minst 4 mot RBK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nilsms 0 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Dette var herlig!!!! Gaute har alltid noe på lur. Veldig morro at Thomas putter 2 mål. Må sikkert gi stor selvtillit før kampen mot rbk. Ser at Sternesen også putter et mål, veldig morro for han, som det har buttet litt i mot det siste. Alle mann til nadderud mandag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 10. Juni 2004 (endret) Hva kan jeg si? NYDELIG gutter!! Endelig scorer du Thomas, bra for deg!! Nå skal du vise hva du kan mot RBK! MAds og Tommy scorer også, herlig etter en litt vanskelig start. Noen som vet hvor mange som var med på turen? Nå er vi i gjenge igjen! *drømmer om finalen (kanskje litt tidlig men alikevel..)* Jepp, alle mann til nadderud, vi skal lage et helvete for RBK og Kjernen (patetisk navn btw..) De som ikke stiller opp...ja de...skal bare passe seg.. *lykkerus* Endret 10. Juni 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Når også Steners begynner å score, da blir det moro utover Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Noen som vet hvor mange som var med på turen? Telte 14 stykker, ikke noe å rope høyt om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Forpulte TV2-sporten - ikke et bilde fra kampen! LSK-kampen ble viet 3 minutter. Og jada - jeg vet jeg burde ha vært der for å se selv. Deilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Jeg la merke til det jeg også.. kanskje på 23:30 nyhetene (ikke det at jeg gidder å vente på det..) NRK hadde det med men kameraføringen var ikke akkurat konge, uansett, fine mål.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 "Hønefoss var et sterkt fysisk lag, sier Gaute Larsen" - ifølge Nettavisen. Det er godt å ha pålitelige kilder der ute! Herregud! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest n.e. Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Under nyheter om Stabæk under kampen mot Kvik står det at de scorte på sin første sjanse, ikke akkurat korrekt kjære skribent. Vi var noen som satt ved motsatt 5 meter, altså der Kvik angrep i 1. omgang, og vi talte 2 store sjanser før målet. I tillegg hadde en stor og en liten sjanse rett etter målet, men Stabæk gutta skjønte heldigvis alvoret da. Men dere skylder ihvertfall ikke på dommeren denne gangen da, men er vanskelig det når vi vant som vi ville. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Hepp, Endelig en etterlengtet seier! Ser at NRK ikke er helt enige med oss om styrkeforholdet i kampen, men resultatet sier sitt! Noen viktige ting i forbindelse med kampen. 1. Jörgensen på høyre flanke! Det er vel strengt tatt her han hører hjemme eller??? 2. Steners og Stenvoll sentralt... Det er i de kampene de har spillt sammen på midten at ting har fungert best for oss i vinter og vår! La de fortsette sammen ut vårsesongen! 3. Wowoha er flankespilleren vi har manglet på venstre side... Litt ruskete start med småskader og tilpasningsvansker. Nå viser mannen hvorfor han ble hentet til Stabæk. 4. Gunnarsson, en offensiv Spielenführer av rang, har et skikkelig bra blikk for spillet, god teknikk, og bra pasninger... Kombinasjonen Andresen/Gunnarsson need I say more... 5. Malurt i begeret, hvorfor må vi ha et mål imot før vi våkner???? Det kan vi ikke finne på å tillate på mandag mot RBK. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Det er mulig det er riktig at jørgensen er best ute på høyre kanten...men jeg liker Ohr...Dilemma Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Jepp, det kan bare stian ohr, og bare, bare han! Men vi får se, fungerer det best med Jørgensen er det det vi stiller med.. Luksusproblem.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Lenge siden Stabæk har hatt ett luksus-problem i stallen. Og den blir enda større når Martin kommer tilbake. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Bedre det enn å ha problemer den andre veien da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Hepp, Ohr ja... Vi får se hvordan han takler benketilverelsen... Han hadde visst vært rimlig muggen i går når han ikke fikk komme innpå engang... Ohr har ikke vært god nok i år og ligner etterhvert på den spilleren som sto og gjemte seg bort på høyrekanten til VIF. Han må ta seg selv i nakken. Det er bare Ohr som kan løfte seg selv til A-lagsnivå. Vi kan jo håpe, men som jeg har sagt mange ganger før, jeg er skeptisk! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 utrolig deilig... Selv om det ikke går på skinner, så er det bra at de ikke blir stresset av et mål i mot.. Finstad med 2 mål er jo bra for vår alles RBK killer.. godt å ikke bli slått ut før Bærum... Finstad jobber som en helt og scorer 2 mål håper selvtilliten hans kommer snart. Et lite dilema er at når Finstad står 10 meter unna målet og har ballen så klarer han ikke å få skutt på mål.Det sjedde vel to ganger i går og det er noe en spiss i tippeligaen skal score på! Samuel, Jørgensen sammen med Stenersen var best i går og det lover vel bra før kampen mot Rbk. Herlige supportere i går som begynte å synge: vi er på vei, vi er på vei, vi er på vei til svinesund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Hepp, Ohr ja... Vi får se hvordan han takler benketilverelsen... Han hadde visst vært rimlig muggen i går når han ikke fikk komme innpå engang... Ohr har ikke vært god nok i år og ligner etterhvert på den spilleren som sto og gjemte seg bort på høyrekanten til VIF. Han må ta seg selv i nakken. Det er bare Ohr som kan løfte seg selv til A-lagsnivå. Vi kan jo håpe, men som jeg har sagt mange ganger før, jeg er skeptisk! @ringo Stian var vår beste sist hjemmekamp mot Viking. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Lenge siden Stabæk har hatt ett luksus-problem i stallen. Og den blir enda større når Martin kommer tilbake. Synes vel kanskje ikke denne våren har bæret preg av at vi har hatt et typisk luksusproblem med valg av hvilke spillere som har skullet spille. Men, "things are gonna change..." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Helt greit av Gaute å benke Ohr. Ingen skal ha klippekort til første-11'ern, og presterer man ikke godt nok over tid, venter benken. Har også inntrykk av at Ohr er en typisk humørspiller, og godt humør er det vel ikke så mange som har blitt av spillet vårt hittil i år. Men når "flyten" kommer tilbake, da skal gutta vise oss god teknisk og deilig fotball Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Kan bli spennende med kantspillet vårt mot RævBK, Sammy & Mads!! Gleder meg til å se trynet til Bartma et utall ganger i grusen (tartandekket) og Stensaas badende i lengdegropa. Hehe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg