Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

utrolig deilig...

Selv om det ikke går på skinner, så er det bra at de ikke blir stresset av et mål i mot..

Finstad med 2 mål er jo bra for vår alles RBK killer..

godt å ikke bli slått ut før Bærum...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er kampen slutt og vi tar i mot mossekråkene på nadderud da.

Kampen endte 4-1 til oss etter mål av Mads, Tommy og TO mål av Thomas

Positivt av Thomas scorte 2 mål før mandagens kamp mot RBK

GRATTIS ALLE SAMMEN

:D:D:D:D

Endret av Rubbster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var herlig!!!! Gaute har alltid noe på lur. Veldig morro at Thomas putter 2 mål. Må sikkert gi stor selvtillit før kampen mot rbk. Ser at Sternesen også putter et mål, veldig morro for han, som det har buttet litt i mot det siste. Alle mann til nadderud mandag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kan jeg si? NYDELIG gutter!! Endelig scorer du Thomas, bra for deg!! Nå skal du vise hva du kan mot RBK! MAds og Tommy scorer også, herlig etter en litt vanskelig start. Noen som vet hvor mange som var med på turen?

Nå er vi i gjenge igjen! *drømmer om finalen (kanskje litt tidlig men alikevel..)*

Jepp, alle mann til nadderud, vi skal lage et helvete for RBK og Kjernen (patetisk navn btw..) De som ikke stiller opp...ja de...skal bare passe seg.. :P *lykkerus*

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg la merke til det jeg også.. kanskje på 23:30 nyhetene (ikke det at jeg gidder å vente på det..) NRK hadde det med men kameraføringen var ikke akkurat konge, uansett, fine mål.. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under nyheter om Stabæk under kampen mot Kvik står det at de scorte på sin første sjanse, ikke akkurat korrekt kjære skribent. Vi var noen som satt ved motsatt 5 meter, altså der Kvik angrep i 1. omgang, og vi talte 2 store sjanser før målet. I tillegg hadde en stor og en liten sjanse rett etter målet, men Stabæk gutta skjønte heldigvis alvoret da. Men dere skylder ihvertfall ikke på dommeren denne gangen da, men er vanskelig det når vi vant som vi ville.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Endelig en etterlengtet seier! Ser at NRK ikke er helt enige med oss om styrkeforholdet i kampen, men resultatet sier sitt!

Noen viktige ting i forbindelse med kampen.

1. Jörgensen på høyre flanke! Det er vel strengt tatt her han hører hjemme eller???

2. Steners og Stenvoll sentralt... Det er i de kampene de har spillt sammen på midten at ting har fungert best for oss i vinter og vår! La de fortsette sammen ut vårsesongen!

3. Wowoha er flankespilleren vi har manglet på venstre side... Litt ruskete start med småskader og tilpasningsvansker. Nå viser mannen hvorfor han ble hentet til Stabæk.

4. Gunnarsson, en offensiv Spielenführer av rang, har et skikkelig bra blikk for spillet, god teknikk, og bra pasninger... Kombinasjonen Andresen/Gunnarsson need I say more...

5. Malurt i begeret, hvorfor må vi ha et mål imot før vi våkner???? Det kan vi ikke finne på å tillate på mandag mot RBK.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Ohr ja... Vi får se hvordan han takler benketilverelsen... Han hadde visst vært rimlig muggen i går når han ikke fikk komme innpå engang... Ohr har ikke vært god nok i år og ligner etterhvert på den spilleren som sto og gjemte seg bort på høyrekanten til VIF.

Han må ta seg selv i nakken. Det er bare Ohr som kan løfte seg selv til A-lagsnivå. Vi kan jo håpe, men som jeg har sagt mange ganger før, jeg er skeptisk!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

utrolig deilig...

Selv om det ikke går på skinner, så er det bra at de ikke blir stresset av et mål i mot..

Finstad med 2 mål er jo bra for vår alles RBK killer..

godt å ikke bli slått ut før Bærum...

Finstad jobber som en helt og scorer 2 mål håper selvtilliten hans kommer snart.

Et lite dilema er at når Finstad står 10 meter unna målet og har ballen så klarer han ikke å få skutt på mål.Det sjedde vel to ganger i går og det er noe en spiss i tippeligaen skal score på!

Samuel, Jørgensen sammen med Stenersen var best i går og det lover vel bra før kampen mot Rbk.

Herlige supportere i går som begynte å synge: vi er på vei, vi er på vei, vi er på vei til svinesund :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Ohr ja... Vi får se hvordan han takler benketilverelsen... Han hadde visst vært rimlig muggen i går når han ikke fikk komme innpå engang... Ohr har ikke vært god nok i år og ligner etterhvert på den spilleren som sto og gjemte seg bort på høyrekanten til VIF.

Han må ta seg selv i nakken. Det er bare Ohr som kan løfte seg selv til A-lagsnivå. Vi kan jo håpe, men som jeg har sagt mange ganger før, jeg er skeptisk!

@ringo

Stian var vår beste sist hjemmekamp mot Viking.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge siden Stabæk har hatt ett luksus-problem i stallen. Og den blir enda større når Martin kommer tilbake.

Synes vel kanskje ikke denne våren har bæret preg av at vi har hatt et typisk luksusproblem med valg av hvilke spillere som har skullet spille. Men, "things are gonna change..."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt greit av Gaute å benke Ohr. Ingen skal ha klippekort til første-11'ern, og presterer man ikke godt nok over tid, venter benken.

Har også inntrykk av at Ohr er en typisk humørspiller, og godt humør er det vel ikke så mange som har blitt av spillet vårt hittil i år. Men når "flyten" kommer tilbake, da skal gutta vise oss god teknisk og deilig fotball

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bli spennende med kantspillet vårt mot RævBK, Sammy & Mads!! Gleder meg til å se trynet til Bartma et utall ganger i grusen (tartandekket) og Stensaas badende i lengdegropa. Hehe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Kampen Mot Kvik..
  • Opprett ny...