Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå tar du et eksempel i FEIL retning...Semb var en ikke spesielt god trener som tok ut gode spillere...men valget HELT feil taktikk.

Gaute er en god trener med god taktikk og han velger ut spillere som er gode nok for tippeligaen! Nå må du skjerpe deg da :)

Endret av Rubbster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå tar du et eksempel i FEIL retning...Semb var en ikke spesielt god trener som tok ut gode spillere...men valget HELT feil taktikk.

Gaute er en god trener med god taktikk og han velger ut spillere som er gode nok for tippeligaen! Nå må du skjerpe deg da :)

Orker ikke ta den noe lenger, og kanskje Semb var et lite egnet eksempel. I mine øyne holder ikke Finstad det nivået som kreves for å nå norgestoppen (og det er det vi vil, er det ikke ?) Men på en annen side, så er det ikke noe point å surmule over enkeltspillere, når det i realiteten er kollektivet som har sviktet.

Poenget mitt var likevel som følger :

Tror heller ikke Finstad hadde spilt, om det hadde vært andre alternativer. Finstad er en brikke i den taktikken Gaute har valgt, og han er det eneste alternativet i akkurat den rollen. Gaute har med andre ord ikke noe annet valg, og derfor blir det feil å si at Gaute er en god/dårlig trener fordi han tar ut eller benker en spiller. Gaute prøver nok til en hver tid å bruke den/de spilleren som passer best til den filosofien han har gående oppe i hodet sitt. Thomas er best i sin rolle i Stabæk, men jeg vil ikke si at han er noe klassespiller av den grunn. Var bare det jeg ville poengtere.

Satser likevel på at Thomas putter noen nydelig mål imorgen, så han får stoppet kjeften min =)

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Kampen Mot Kvik..
  • Opprett ny...