Duffer 0 Del Skrevet 12. Juni 2004 Del Skrevet 12. Juni 2004 Skulle bare mangle om ikke Finstad skulle klare å putte 2 mot et 2 divisjonslag....... Det er vel egentlig i 2 div han hører hjemme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 12. Juni 2004 Del Skrevet 12. Juni 2004 Hæ...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 12. Juni 2004 Del Skrevet 12. Juni 2004 hva mener du med det....at Gaute er en dårlig trener siden han lar Finstad spille i TIPPELIGAEN!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 13. Juni 2004 Del Skrevet 13. Juni 2004 Mener Finstad ikke hører hjemme i eliteserien ja... Han er desverre ikke god nok, nå har han fått nok sjanser til & overbevise!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 13. Juni 2004 Del Skrevet 13. Juni 2004 hvordan kan du mene det? Finstad er jo ca. like god som Carew. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 13. Juni 2004 Del Skrevet 13. Juni 2004 Så det du sier er at Gaute ikke er en god trener!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 13. Juni 2004 Del Skrevet 13. Juni 2004 Så det du sier er at Gaute ikke er en god trener!? Synes du Semb var en god trener, selv om han lot Martin spille for Norge ? Skjerpings. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 13. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 13. Juni 2004 (endret) Nå tar du et eksempel i FEIL retning...Semb var en ikke spesielt god trener som tok ut gode spillere...men valget HELT feil taktikk. Gaute er en god trener med god taktikk og han velger ut spillere som er gode nok for tippeligaen! Nå må du skjerpe deg da Endret 13. Juni 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 13. Juni 2004 Del Skrevet 13. Juni 2004 Nå tar du et eksempel i FEIL retning...Semb var en ikke spesielt god trener som tok ut gode spillere...men valget HELT feil taktikk.Gaute er en god trener med god taktikk og han velger ut spillere som er gode nok for tippeligaen! Nå må du skjerpe deg da Orker ikke ta den noe lenger, og kanskje Semb var et lite egnet eksempel. I mine øyne holder ikke Finstad det nivået som kreves for å nå norgestoppen (og det er det vi vil, er det ikke ?) Men på en annen side, så er det ikke noe point å surmule over enkeltspillere, når det i realiteten er kollektivet som har sviktet. Poenget mitt var likevel som følger : Tror heller ikke Finstad hadde spilt, om det hadde vært andre alternativer. Finstad er en brikke i den taktikken Gaute har valgt, og han er det eneste alternativet i akkurat den rollen. Gaute har med andre ord ikke noe annet valg, og derfor blir det feil å si at Gaute er en god/dårlig trener fordi han tar ut eller benker en spiller. Gaute prøver nok til en hver tid å bruke den/de spilleren som passer best til den filosofien han har gående oppe i hodet sitt. Thomas er best i sin rolle i Stabæk, men jeg vil ikke si at han er noe klassespiller av den grunn. Var bare det jeg ville poengtere. Satser likevel på at Thomas putter noen nydelig mål imorgen, så han får stoppet kjeften min =) Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 13. Juni 2004 Del Skrevet 13. Juni 2004 Da er vi enige da superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Duffer 0 Del Skrevet 13. Juni 2004 Del Skrevet 13. Juni 2004 Det er bra Superblaa, vi er på nett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 13. Juni 2004 Del Skrevet 13. Juni 2004 Tippet vi vinner 4-0! Tror også at Finstad scorer, han er flink til å score når det gjelder.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg