Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg gleder meg mer og mer til EM nå, kun 3 dager igjen :)

Så, siden vi ikke dro til Portugal fordi vi helle ville kvitte oss med Semb, hvem heier dere på?

Personlig holder jeg en knapp (en kasse pils) på disse 3; Italia, Nederland og ikke minst mini-Stabæk, Sverige!

Holdt på å glemme Frankrike, de er vel som storfavoritter å regne. Pen fotball spiller de også...

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fatter ikke at noen gidder bry seg med EM når vi ikke er med. Hvem som vinner av Albania-Litauen eller Sveits-Skottland kan da ikke interessere noen. Bruk tida på å følge Stabæk. Klubben trenger det mer enn noensinne. Boikott EM-sendingene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk tida på å følge Stabæk. Klubben trenger det mer enn noensinne. Boikott EM-sendingene.

Klarer ikke å følge med på mer enn en ting eller hva?

Selv om ikke Stabæk spiller så hett for tiden er det faktisk fortsatt gøy å se pene mål og presise innlegg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fatter ikke at noen gidder bry seg med EM når vi ikke er med. Hvem som vinner av Albania-Litauen eller Sveits-Skottland kan da ikke interessere noen. Bruk tida på å følge Stabæk. Klubben trenger det mer enn noensinne. Boikott EM-sendingene.

Hehe. Riktig å trekke frem de riktige klassikerene, for å understreke hvilket fantastisk mesterskap som står på dørene. Snevert.

Hei og hå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vel ikke noen klar favoritt til gullet og kommer nok til å se bare en liten andel kamper da de fleste kampene er relativt lite intr.

Derimot vil jeg holde med Sverige av nettopp de grunnene som er nevt over. Tobbe og Chippen! To gode grunne spør du meg. Sverige har også flere andre svært gode spillere. Holder litt med Danmark så lenge de ikke går videre på bekostning av Sverige. Håper England ryker i gruppespillet.

Og til dere som vil slippe og se Mini i Videscreen så anbefaller jeg svensk TV. De har meget gode folk. Ofte både Anders Linderoth og Hans Backe i studio

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skammelig oppmøtet når gutta spiller kanonkamp mot Kvik/Halden viser med all tydelighet at StabækFans godt kan drite i EM og heller dra og heie på sine egne.

Prioritér tida!

Prioritér Stabæk!

- og ikke minst - prioritér dine medsupportere!

Takk til de få som faktisk stilte opp i Halden. Dere som i stedet så på TV: grrrrr!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og vi som er så uheldige å ha kveldsjobb i disse kamp-på-ukedag tider?

Blir litt gal i hodet av å måtte gå glipp av den ene kampen etter den andre! Fotball skal spilles på Søndager for svingende! :(

Noe må jo eksistere som en motvekt til religion og slikt tull!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig i at dette var et teit kamptidspunkt. Men jeg ser forbundets problem med kampoppsett også. Men midsommers kan en kamp i Halden godt spilles kl. 20, selv uten banelys. Men hva gjør man hvis været blir som det var på mandag?

Skjønner selvsagt at du ag mange andre ikke kan dra grunnet jobb. Men det er 10.000 som heier på Stabæk. minst. Her er mange svar skyldig på hvorfor de ikke dro.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skammelig oppmøtet når gutta spiller kanonkamp mot Kvik/Halden viser med all tydelighet at StabækFans godt kan drite i EM og heller dra og heie på sine egne.

Prioritér tida!

Prioritér Stabæk!

Takk til de få som faktisk stilte opp i Halden. Dere som i stedet så på TV: grrrrr!

Tid og anledning blir alltid en faktor, særs når turen er lenger enn til Nadderud. Burde vært på kamp selv, og angrer. Men ang. EM : Jeg vil såklart ikke prioritere en EM kamp foran Stabæk, det sier seg selv. Men EM spilles hver kveld fremover, og det gjør ikke Stabæk. Jeg er glad i fotball, og det koster ikke mange kalorier å dumpe ned i sofaen, og se gode kamper. Meg om det anyway.

Ha en strålende dag folkens. Ullevaal 04 ?

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sverige og Portugal er mine favoritter, men ser ikke bort fra at det blir Frankrike eller Tyskland som vinner.

leste i avisen her om dagen at Latvia skulle være med.. mulig jeg forveksler det med grand-prix deltakere, men.... Lativa??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prioritér tida!

Prioritér Stabæk!

Herregud a, jeg hadde eksamen i spansk muntlig for tre timer siden, så jeg vet ikke om en tur til Svenske grensa hadde hjulpet så mye på studiene. Det er forresten den eneste kampen jeg har gått glipp av i år, bortsett fra de to første cup-kampene. Dette har forresten ikke noe med EM å gjøre. Tror de aller fleste har null problemer med å følge med EM og Stabæk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser gjerne litt EM, men prioriterer selvfølgelig Stabæk først og det tror jeg alle her på forumet gjør så det er ingen grunn til å kritiserer noen her.

Mange av kampene i EM er svært intr. og vi kommer til å få se mye god fotball de neste ukene.

La oss ha det gøy med all fotballen istedenfor å blande oss i hvem som ser hva.

Ser dere på Nadderud på mandag alle sammen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ooops, det hadde jeg ikke tenkt på.

Folk får forskjellige "titler" avhengig av antall innlegg.

Ikke send klage Kvinnegruppen Ottar, please...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For alle som ikke gidder å følge et EM uten Norge, det er to løsninger som kan kombineres:

1) Se jr. lagene til Stabæk. Gutter og jenter

2) Innstaller manager på pc`n. Velg Stabæk og VINN kamp etter kamp.

Hva med evt. arr. litt glafotball i "bingen" på Nadderud

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2) Innstaller manager på pc`n. Velg Stabæk og VINN kamp etter kamp.

Har vunnet cupen og serien 2år på rad nå. kom til finalen i Uefacupen året før jeg vant serien.

Har dette spennende laget

Poljac Markegård

Jørgensen

Hauger Andresen Ohr

Holter Muri Olsen Skjønsberg

Knudsen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe sier meg at du enten har flikket litt på databasen Mortimer, eller bruker Diablo taktikken  ;)

Nope...

Ikke noe juks her i gården. Men ren og knallhard trening gir resultater.. Dessuten har jeg profilerte Henning Berg i trenerteamet....

Cm er altfor lett!! og en liten smule urealistisk, 1.sesongen fikk jeg Daniel Braathen (flaks) og etter en sesong ville Arsenal bytte han mot Pires og Kanu..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med spillere som Braathen og Holm ville jeg forstått resultatene uten juks, men ikke med den startoppstillingen du presenterte.

Forøvrig ville du vel aldri fått signet kontrakt med Pires, selvom Arsenal ville kvitte seg med han :rolleyes:

Ser frem til FM. Er det mange her inne som spiller CM Multiplayer? (litt off topic, men...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Em
  • Opprett ny...