Rubbster 0 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 CM er alt for lett...ikke noe problem å vinne serien med et middelmådig lag...Jeg er Nottingham Forest(konge lag) etter en sesong så vant jeg 1 div(greit ikke vanskelig). 1.sesong i premier league kom jeg på 5.plass (det er mulig), andre sesong kom jeg på 3 (foran arsenal og Newcastle ). FM og CM bør få vansklighetsgrader!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 Med 100% egendefinerte taktikker?? Jeg har spilt CM siden Amiga versjonen i '91, og det spillet byr definitivt på utfordringer for enhver. Bare å IKKE laste ned taktikker, samt geniale treningsregimer. Hvis du ønsker vanskelighetsgrader så er det vel bare å spille CM online. Nok av CM fanatics der ute.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 Har laget min egen taktikk som slår alt omtrent...det er en 3-2-3-2. Blir du med å spille online...du elle Steel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 Sure thang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 hvis du vil så må du være hosten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 Det er faktisk null problem å gjøre det bra på cm, finn billige talenter, tren riktig, spill med riktig taktikk. Etter noen år med cm vet man jo hva som fungerer best. Jeg har ikke lastet ned noen taktikk, ei heller treningsprogram. Har bare prøvd og feilet mange ganger. Taktikken jeg som regel bruker er 4-1-2-1-2 eller 3-2-3-2 Braathen forsvant etter 1sesong hos meg. dessuten hadde jeg ikke råd til både han og fredheim holm. På en annen fil solgte jeg martin andresen for 90 millioner til Ajax. 30 millioner direkte og en haug med penger pr spilte kamp. Forresten, skal man vinne alt i norge så kan man bare kjøpe alle sparta sarpsborg spillerne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 Mortimer blir du med å spille online elle? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 ikke nå. vanskelig fra jobben, men en gang i fremtiden er jeg klar som bare det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 ikke nå. vanskelig fra jobben, men en gang i fremtiden er jeg klar som bare det. He-he. Jobben, ja... Stakkars jobb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 ....digresjon....hvordan ble jeg en av gutta på forumet??? hehe...det var det samme med meg... em: gleder meg til kampen danmark-sverige og nederland-tyskland Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 Hvem heier du på mellom Tyskland og Holland, Maren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 Spurte du meg ville jeg sagt at Nederland vinner, holder jo litt med Tyskland da.. Tross alt NESTEN nabolandet vårt.. Tyskland har ikke fått det til i det siste (5-1 Romania..) 2-0 til Nederland. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 Hvem heier du på mellom Tyskland og Holland, Maren? ingen. ser kampen bare for å ha moro det er alltid mye krangel mellom tyskland og nederland før kamper. spør makka, han bor nesten i nederland og vet alle vitser... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 15. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 15. Juni 2004 (endret) Ja, ble litt sjokkert når jeg åpna aften nummeret av Aftenposten for å se hva de skrev om kampen i går. En svær artikkel med overskrift; "-Ikke snakk om krgen" Det var b.l.a. mange Nederlendere som refererte til krigen og masse greier. *sjokkert* De må ikke drive på sånn! Endret 15. Juni 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 ja, men ikke alle tyske eller nederlandske supportere/mennesker er sånt eller tenker på en slik måte. tror det er en liten overdrivelse med denne overskriften... det handler mye om spesielle tradisjoner vi tyskere og våre naboer har, og vi gjør vitser om det eller snakker litt ironisk om hverandre. og spesielt til em finnes plutselig mange mange typisk tyske eller nederlandske ting man kan tuller med i nederland har de solgt aviser med papir-vodoo-dukker med tyskland drakt på og tre nål. i tyskland finnes noen sanger om det nederlandske laget eller websider med vitser... sjekk ihr-seid-nicht-lange-dabei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 Ja, leste om det med voodo dukkene..for en idé.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 Hmm. Jeg går inn på forumet når det er EM kamper og jobber på jobben. Tror mange her er på forumet på dagtid og ser TV på kvelden. Noen som vil bytte med meg? Hadde foresten trodd det ville komme flere på 2. lagskampen i dag, med det gikk sikkert en EM kamp da også. At mange er gira på EM er helt greit for meg, selv følger jeg ikke Norge engang og vet bare om noen av lagene som er med nå i sommer. Jeg vil heller spille fotball selv. NOEN SOM VIL VÆRE MED I BINGEN ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. Juni 2004 Del Skrevet 15. Juni 2004 Fy faen skal du også drive å disse folk som ikke har tid til å se 2. divisjonskamper når det er viktige EM-kamper på TV nå?! Selv var jeg forhindret fra å se 2. div. kampen mot Mercantile fordi jeg ventet en viktig telefon fra Kjell Morten i Vesta som hadde lovet å ringe tilbake med et godt tilbud på forsikring av postkassestativet utenfor huset. Dessverre ringte de ikke tilbake da, så nå er det mulig at det ikke blir noe av Molde-kampen heller. Men jeg synes denne dissingen må ta slutt! Skal man liksom ha dårlig samvittighet bare fordi man ikke kan/vil/gidder se Stabæk spille?!! Denne sure kommentaren kunne du virkelig ha spart deg for Bendix, det får ingen flere til å ville se Stabæk-kamper. Ta selvkritikk, så sier vi at det er greit. Dessuten vil jeg legge til at jeg er lei av all ironien på forumet her. For oss som tar alt bokstavelig er det nesten umulig å forstå hva folk egentlig mener! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 16. Juni 2004 Del Skrevet 16. Juni 2004 Åh, du er virkelig en ironiens mester. I allefall en mesterlig snuoperasjon dette her. Ikke glem at de på 2.laget også er ekte helter, ta derfor med hele slekta på neste 2.div kamp slik at gutta hvertfall blir motivert nok til å vinne. Må Gud forby at 20 stk stiller opp, og Stabæk 2 taper, da vet vi hvertfall hvem som har skylda! (Fasit lenger nede) - - - - - - - - - - - - Vesta!?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 16. Juni 2004 (endret) Bestemor har litt dårlig hofte, kan noen stille med camping-stol til neste 2. div kamp? Endret 16. Juni 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. Juni 2004 Del Skrevet 16. Juni 2004 ...dessuten er det litt lite luft i det venstre bakhjulet på bilen, så det er helt umlig å komme seg til Molde også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. Juni 2004 Del Skrevet 16. Juni 2004 Så lenge det bare er nederst i dekket der er litt lite luft er det ikke noe problem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 16. Juni 2004 Del Skrevet 16. Juni 2004 Mortimer: Bli med til Molde. Ring meg for påmelding. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. Juni 2004 Del Skrevet 16. Juni 2004 Er det 90%militær rabatt på bussen hvis jeg reiser i uniform? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 16. Juni 2004 Del Skrevet 16. Juni 2004 Det finner du ut av når du møter opp på Bekkestua på Lørdag. Du blir med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. Juni 2004 Del Skrevet 16. Juni 2004 Jeg spanderer en øl på deg i Molde hvis du blir med, Mortimer. IKKE kødd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 17. Juni 2004 Del Skrevet 17. Juni 2004 Det er vel ikke bare jeg som har satset en fl. vin på diverse em-konker. Ting kan tyde på at vår dommer Terje Hauge også er med i private veddemål. Hvis dere ser nøye på bildet under, kan det faktisk se ut som han også har tatt seieren på forskudd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 17. Juni 2004 (endret) Det er vel ikke bare jeg som har satset en fl. vin på diverse em-konker. Ting kan tyde på at vår dommer Terje Hauge også er med i private veddemål. Hvis dere ser nøye på bildet under, kan det faktisk se ut som han også har tatt seieren på forskudd. dette bilde er manipulert... jeg ser det - etter ca 40 minutter når utvisningen kom hadde Terje drukket masse allerede. - Hvis ikke dette er flaske nummer 2 da !!! Endret 17. Juni 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 17. Juni 2004 Del Skrevet 17. Juni 2004 Hehe, nice touch med rødt kort og rød vin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. Juni 2004 Del Skrevet 20. Juni 2004 Er det noen som vet hvem han "ekspertkommentatoren" Bengt Eriksen i tv2 er? Har fått med meg at han er vif-supporter, men har aldri hørt om han før han ble "ekspertkommentator" for tv2. Og til slutt. Er det bare jeg som synes han er en dust? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg