Berdiin 35 Del Skrevet 20. Juni 2004 Del Skrevet 20. Juni 2004 Han ER dust - tror han veit så utrolig mye.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Det finnes værre ekspertkomentatorer enn ham. Jeg synes han til tider både er veltalende og morsom jeg. Men noe som irriterte meg enda mer i går er følgende: I tippeligasending på NRK P1 (Ja jeg var hjemme og ikke i Molde) presterte de å si følgende. "Da har vi tatt runden til de forskjellige arenaene, og nå over til noe som er enda mer spennende; nemlig EM-stoff" Det irriterte meg!!!! :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Ja, det finnes så utrolig mange såkalte "eksperter" der ute som tror de kan alt.. Hoff (han kan innimellom men er så forbanna arrogant), Skammelsrud/Bohinen - de passer jo ikke som kommentatorer selv om de har spilt fotball i 50 år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Jeg synes Bohinen har mye fornuftig å melde, men han egner seg ikke på Radio/TV. Det holder ikke med kunnskap, men må også kunne formidle kunnskapen på en pedagoisk måte og i tillegg ha "radiostemme". Henning Berg sliter med det samme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 og i tillegg ha "radiostemme". Synes egentlig det er ganske ok å høre på kommentatorer med forskjellige stemmer, dagen etter fylla stemme, høy pipestemme, det gjør at det blir litt variasjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Enig i det Mortimer, men det er en fordel at folk ikke snøvler så mye at man ikke forstår hva de sier. Bohinen sluker ordene og man må gjette hva han egentlig sa. Det er ikke et godt utgangspunkt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Når vi er inne på EM , var det flere enn meg som fikk med seg hvor utrolig bra kampen mellom Nederland og Tsjekkia var? Her snakker vi århundredets (altså 2000 +) kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Synes Portugal - Spania igår var bedre. Enda bedre er det at den nederlandske fansen har samlet inn penger og kjøpt fly billett til landslagstreneren og håper han forlater portugal før den siste kampen i gruppespillet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Nederland og Tsjekkia var en konge kamp! Utrolig bra! Håper det blir finalen også - selv om jeg tviler på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 2-2 avtalt spill ??? hmmm muligens ??? la oss se på et av bildene som aldri har dukket opp på TV... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Tror jeg er litt trøtt enda. Hva har han i hånda? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 23. Juni 2004 (endret) Ja du la ikke merke til det du heller, hvis du ser på det store bildet er det nesten umulig å se, bare en tilfeldighet at jeg gjorde det. Det jeg reagerte på var at Thomas Sørensen stod med øreplugg i høyre øret - når man ser på Henke kan man egentlig ganske tydelig se at han holder en god gammeldags walkie talkie i venstrehånden. Dette kan naturligvis være tilfeldig, eller ??? Endret 23. Juni 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 022 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Når ble det ulovlig med walkie talkie på fotballbanen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Kjenner egentlig ikke reglementet på walkie talkie (jævlig kuult ord) men memrer at en av Norges spillere ble avblåst fordi han løp med en vannpose i VM i USA... Lurer på om det var Mini... Når det gjelder walkie talkiene var de sikkert ikke på samme frekvens engang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 022 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 I VM i '94 fikk Roy Keane gult kort for å løpe med en vannpose. Men en walkie talkie er jo noe helt annet. Den lekker ihvertfall ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 I VM i '94 fikk Roy Keane gult kort for å løpe med en vannpose. Men en walkie talkie er jo noe helt annet. Den lekker ihvertfall ikke. Det er sant det, det kan bli jævlig glatt hvis vannposen lekker, det vil vi ikke ha noe av. "Ække det farli' a Solan" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Selvsagt var det avtalt spill - det skjønner alle: http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=3621 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Selvsagt var det avtalt spill - det skjønner alle: http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=3621 Genial, men les denne: http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=253697 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 022 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Genial, men les denne:http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=253697 Helt fantastisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Tviler på at han italieneren har noen jobb i dag hvis saken kom på trykk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. Juni 2004 Del Skrevet 23. Juni 2004 Avtalt spill - jaja. Men inntill videre er ihvertfall Sverige & Danmark videre. Men, hvis italienerne og svenskene skulle psyke ut danskene, så gikk jo det rett i dass.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg