kkh94 8 096 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Sted: Nadderud stadionDato: 2. aprilTid: 18:00Vær: Delvis skyet, småpene 11 graderVår statistikk mot Aalesund siste 5 kamper: 1-1-3Vår statistikk mot Aalesund på Nadderud, alle obligatoriske kamper: 6-1-4Sist vi møtte Aalesund var 21. august i fjor, da vant vi 3-0 etter mål fra Cole Grossman, Muhamed Keita og Luc Kassi.Noen husker også kanskje seriepremieren mot Aalesund i 2012, da vi spilte en god kamp foran godt besatte tribuner, selv om sluttresultatet ble 0-0. Noen av oss ble ganske optimistiske av det. Vi husker hvordan det gikk...Begge lag har vunnet sin generalprøve, Aalesund slo erkerival Molde 5-1 (!) og vi kontrollerte inn en 3-0-seier mot Mjøndalen. Resultattips: tør ikke Kjør debatt! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Her blir prestasjonen nesten viktigere enn resultat. Har vi blitt noe bedre / dårligere enn ifjor? Hvordan er standen på matta egentlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Sist jeg gikk forbi (søndag, tror jeg?) var det fortsatt duk over matta... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Vi kan ikke ha blitt dårligere enn vi var i åpningskampen i fjor 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 3-1 seier 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 10-0 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Antall ledige plasser per nå: Hovis øvre: 285 (obs 202 og 203 ikke åpnet)Jr Support: 219Høvis nedre: 409 (obs 107 og 108 ikke åpnet)Stabæktribunen: 369Stabæk Support: ikke åpnet for nettsalgBortesupport: 554Totalt: 1836Totalt minus borte: 1282Selv om man må huske at det mangler en del felt i denne oversikten, må billettsalget sies å være brukbart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Er dette en sannsynlig oppstilling? Sayouba Skogseid - MMS - Hanche-O. - Race Ba - Lumanza Amrani Brochmann - Njie Ohi Usikker på Kassi. Er han kampklar? I så fall går vel han inn for Brochmann som igjen tar plassen til Amrani? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Har Moe blitt skada ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SimenHoffofc 18 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Tror det blir en solid 2-0 seier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Er dette en sannsynlig oppstilling? Sayouba Skogseid - MMS - Hanche-O. - Race Ba - Lumanza Amrani Brochmann - Njie Ohi Usikker på Kassi. Er han kampklar? I så fall går vel han inn for Brochmann som igjen tar plassen til Amrani? Tror du er inne på noe. Moe starter riktignok, noe annet vil overraske meg veldig. Spilt alt i pre-season. Race spilt nesten utelukkende midtstopper. Noen som vet hvordan det går med Skogseid? Måtte ut tidlig i første omgang mot Mjøndalen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Tror det blir 2-1 til Stabæk. Aafk slo jo Molde 5-1 dog er dette en treningskamp. Men er et varsku og man bør ikke ta lett på Aafk. Håper gutta er tente og kjemper til seier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Jeg tror det blir 1-1 og Moussa scorer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Tipper uavgjort. 0-0 eller 1-1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 28. Mars 2017 (endret) Del Skrevet 28. Mars 2017 (endret) Amrani på vingen? Er ikke Vetlesen foran i køen, og vi skyver da dansken ut på flanken? Og hvorfor må vi spille en utdøende formasjon som 4-2-3-1 er? Bedre å bruke Pedersen på topp i 4-4-2 da. Endret 28. Mars 2017 av veigarP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Ser for meg denne 11eren fra start: Mande Skogseid - A.H.O - MMS - Moe Lumanza - Ba Ohi - Kassi - Nije Ny spiss Resultat: Solid 2-0 seier. Moussa og Andreas putter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Ser for meg denne 11eren fra start: Mande Skogseid - A.H.O - MMS - Moe Lumanza - Ba Ohi - Kassi - Nije Ny spiss Resultat: Solid 2-0 seier. Moussa og Andreas putter. Tviler sterkt på om en ny ukjent spiss skal rett inn i lagoppstillingen, og i tillegg tror jeg Luc er småskadet. Ohi skal dyrkes som spiss, ikke på kant Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Hvis vi får inn en spiss som er for god til å ikke starte tipper jeg vi starter i en 4-4-2 hvor Ohi er den ene spissen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Glemmer dere Tony Brochman, rimelig sikker på at han starter i 10 rollen og vi kjører med en spiss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Fan Zone, er det noe folkene her støtter opp om, eller er det Onkel Blaa som gjelder?Synes egentlig det virker som ett godt konsept som jeg ikke håper dør ut før det får mulighet til å starte. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 774 Del Skrevet 28. Mars 2017 Del Skrevet 28. Mars 2017 Fan Zone, er det noe folkene her støtter opp om, eller er det Onkel Blaa som gjelder? Synes egentlig det virker som ett godt konsept som jeg ikke håper dør ut før det får mulighet til å starte. For min del så vil jeg heller stikke innom Onkel Blaa før match pga ølen. Synes det er et kult konsept med FanZone, men føler dette ikke kommer til å slå an helt, men kult å prøve ut. Får håpe det er fint vær de gangene klubben(?) arrangerer dette. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 29. Mars 2017 Del Skrevet 29. Mars 2017 Fan Zone, er det noe folkene her støtter opp om, eller er det Onkel Blaa som gjelder? Synes egentlig det virker som ett godt konsept som jeg ikke håper dør ut før det får mulighet til å starte. Jeg ser for meg å stikke dit fra blaa i 5-tiden, middag i Fan Zone. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 253 Del Skrevet 29. Mars 2017 Del Skrevet 29. Mars 2017 Fan Zone, er det noe folkene her støtter opp om, eller er det Onkel Blaa som gjelder? Synes egentlig det virker som ett godt konsept som jeg ikke håper dør ut før det får mulighet til å starte. Dette er mer rettet mot familier etc enn mot drankerne på Blaa. Dog håper jeg at mange blir med ned på stadion i god tid for å synge for gutta når de varmer opp 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid 219 Del Skrevet 29. Mars 2017 Del Skrevet 29. Mars 2017 Er dette en sannsynlig oppstilling? Sayouba Skogseid - MMS - Hanche-O. - Race Ba - Lumanza Amrani Brochmann - Njie Ohi Usikker på Kassi. Er han kampklar? I så fall går vel han inn for Brochmann som igjen tar plassen til Amrani? Luc skal rekke kampen og vil nok være involvert enten fra start eller fra benken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vi som er stb 259 Del Skrevet 29. Mars 2017 Del Skrevet 29. Mars 2017 Hadde vært spennende å se El Amarani på høyrekant igjen mot AAFK, synes han var veldig god der mot Mjøndalen frem til han ble dyttet ned på høyreback etter at Skogseid måtte av 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 30. Mars 2017 Del Skrevet 30. Mars 2017 Sayouba Skogseid - MMS - Hanche-O. - Moe Ba - Lumanza (spiller disse kanskje motsatt side? Litt usikker). Brochmann - Kassi - Njie Ohi Brochmann er vel egentlig ikke høyrekant, men ser ingen utenom eventuelt Amrani som kandidat der per nå. Hvor stor er eventuelt sjansen for at Vetlesen starter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 30. Mars 2017 Del Skrevet 30. Mars 2017 Er Kassi skadet er det veldig stor sannsynlighet for at Vetlesen starter. Er han frisk kan det fortsatt hende Vetlesen starter fremfor han siden han har jo nesten ikke spilt i hele vinter. Hvis det blir signert en god spiller nå de neste dagene kan det også være med på å skyve Vetlesen ut av laget. Jeg synes Vetlesen har klart seg fint mot 1.divisjon motstand. Han slet sammen med resten av laget mot VIF. Sandefjordkampen så jeg ikke så kan ikke uttale meg om den. En Kassi i form stiller nok foran han i køen på generelt basis. Potensialet til Vetlesen vil jeg si dog er mye høyere. Kanskje størst av alle Stabækspillere i dagens tropp med sterk konkurranse fra Hanche Olsen i mine øyne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid 219 Del Skrevet 30. Mars 2017 Del Skrevet 30. Mars 2017 Fint å se at klubben tar grep og mobiliserer med fanzone og busser til eldresenter! Hvor mange tilskuere er det lov å håpe på til søndag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 30. Mars 2017 Del Skrevet 30. Mars 2017 Fint å se at klubben tar grep og mobiliserer med fanzone og busser til eldresenter! Hvor mange tilskuere er det lov å håpe på til søndag? Blir det fint vær på søndag og godt oppmøte fra Aalesund, er det langt fra umulig at vi runder 4000 solgte. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 31. Mars 2017 Del Skrevet 31. Mars 2017 Viktig at alle mobiliserer venner og familie inn mot FanZone på søndag - dette er som nevnt et familiearrangement uten alkohol og tanken er å få med en bred gruppe på kamp. Vi serverer digg og sunn mat fra Høvikveien - bestiller du på forhånd betaler du kun 90 spenn for voksen og 60 for barn. Ellers blir det ballbinge, shoot out mål, tatoveringer, ansiktsmaling, musikk, intervjuer, salg av supporterutstyr mm. La oss lage dette til en suksess - har dere spm er det bare å sende PM eller spørre her - vi ses fra 16.30 på søndag ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå