Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vinner vi mot Kvik Halden møter vi Moss. det må vel bli hjemmekamp - men neida - NFF har foreløpig satt opp Moss med hjemmekamp !!!

Det er vel kvart'n etter moss da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, hjemmekamp for gutta (må det bli..ikke snakk om å tape..)!!

Foretrukket bortekamp, hvorfor det? For å spare Kvik/Halden for reiseutgifter? :D

Nei.. sikkert for å være sikret hjemmekamp i kvartfinalen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis vi ser for oss at vi skulle nå riktig så langt så vil det etter min mening være fordel med hjemme nå og borte i kvarten. Da er det plutselig duket for hjemme i semin, tipper det er svært få som på det tidspunktet har færre hjemme kamper og flere mil kjørt enn oss så den fordelen bør være soleklar....., men dere la oss først ta Kvikk/Halden!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker helt feil overkjørte vi Odd spillemessig, men de fikk et billig mål tidlig og vi ble liggende og stange mot deres forsvarsmur. Mange store sjanser. Odd kontrer inn 2-0 mot slutten av kampen. Eneste trøsten etter den kampen var at det er mindre smertefult å tape mot odd i semi'n enn Enga i finalen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinner Kvik, spiller Moss hjemme i 4. runde.

Vinner vi, spiller Moss borte.

Hadde egentlig foretrukket nok en bortekamp.

Med andre ord ønske om Bodø/Glimt eller Tromsø?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff nei. Ikke mer Tromsø borte i cupen.

Husker med skrekk og gru den 4.runde-kampen vi tapte i Tromsø i '99. Svindal Larsen scora da det var igjen 25 minutter og vi begynnte å synge "vi er på vei til Ullevaal". Så scora faen meg Tromsø 2 ganger på 3 minutter da det gjensto 10 minutter...

Rune Lange og en annen fyr...

Fysj!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Laget mot Kvikk

Jon Knudsen - Inge André Olsen, Mike Kjølø, André Muri, Christian Holter - Mads Jørgensen, Tommy Stenersen, Tom Stenvoll, Samuel Wowoah - Veigar Pall Gunnarsson, Thomas Finstad

Jørgensen på høyre! Spennende valg som burde ha vært prøvd før! Det var også snakk om å gjøre endringer i forsvaret og skjønnsberg spiller en omgang dersom ikke noe spesiellt skulle skje! Jeg skulle gjerne også sett et alternativ på venstr back! Jeg har landsert Clausen, men det er mer naturlig å prøve Holmvik først.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Humre...

Ser Stabek.no har en litt annen oppstilling også.. Den over er sakset fra Budstikka... Fy skam på meg for å stole på budstikka :P

Men seriøst....

Heller Tom sentralt og Jörgensen på høyre en omvendt!!!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett? Da husker du tydeligvis ikke veldig godt... Vi møtte Moss på Melløs i cupen ifjor og. Og jeg husker jævlig godt at John Arvid Skistad scorte for Moss. Vi utliknet ett kvarter før slutt og fikk 2-1 da det var ca 10 min igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La oss ta Halden først og deretter Moss, vi kommer dit, vet det, men la oss først vie Kvik/Halden den oppmerksomheten de sårt trenger - frem til 20:00! :D

Jørgensen på siden tror jeg kan bli spennende, kom igjen stabæk!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sist vi var i Moss for å spille cupkamp kan jeg huske at vi hadde det ganske fett.. hvertfall et av de beste minnene mine (semi'n i '98).

Vi spilte vel en cupkamp der et år eller to tidligere hvor Christian Holter måtte ta over keeperhanskene. Og holdt buret rent så vidt jeg kan huske

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sist vi var i Moss for å spille cupkamp kan jeg huske at vi hadde det ganske fett.. hvertfall et av de beste minnene mine (semi'n i '98).

Sist jeg var i Moss for å se på Stabæk, ja, da løp Chippen langt med ball. Langt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Moss Hvis Vi Slår Kvik!
  • Opprett ny...