blaasoldat 8 479 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Denne troppen, og med El-Amrani, Gyasi og Boli på skadelisten... Det ser virkelig bra ut om spillerne er så gode som de viste mot AaFK For ikke å glemme bohinen som jeg tror kan ta store steg i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Satset 100spenn på 0-4 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Merker jeg er ordentlig spent på denne kampen. Greier vi å følge opp prestasjonen mot Aafk, eller var det kun en veldig god enkeltkamp? Gjenstår å se, men har ordentlig troen på dette laget her. Virker som om selvtilliten blant gutta er mye bedre nå enn på lenge.! Satser på denne 11eren fra start med utgangspunkt i at Ohi er klar. Mande Håkon - MMS - Olsen- Moe Ba - Tortol Toni - Kassi - Njie Ohi (Nimely) Benk: Singh, Nimely (Ohi), Pedersen, Mauritz-Hansen, Granli, Hugo, Renå Olsen. Tror dette er en match som passer Kassi bedre enn Hugo , med tanke på hvor robuste Sogndal faktisk er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Merker jeg er ordentlig spent på denne kampen. Greier vi å følge opp prestasjonen mot Aafk, eller var det kun en veldig god enkeltkamp? Gjenstår å se, men har ordentlig troen på dette laget her. Virker som om selvtilliten blant gutta er mye bedre nå enn på lenge.! Satser på denne 11eren fra start med utgangspunkt i at Ohi er klar. Mande Håkon - MMS - Olsen- Moe Ba - Tortol Toni - Kassi - Njie Ohi (Nimely) Benk: Singh, Nimely (Ohi), Pedersen, Mauritz-Hansen, Granli, Hugo, Renå Olsen. Tror dette er en match som passer Kassi bedre enn Hugo , med tanke på hvor robuste Sogndal faktisk er. Vi stiller likt som sist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Deilig å gå inn i en slik bortekamp uten å ha det presset om å måtte ta tre poeng hengende over seg. Endelig kan vi slappe av og nyte kampen. Tøft kampprogram med tre kamper på en uke, men det er vel dette vi har trent for hele vinteren, så vi skal være klare såpass tidlig i sesongen for dette som alle andre lag. Bare at bredden i stallen vår er kanskje ikke den beste. Får vi med oss et poeng her skal vi si oss veldig fornøyd. For Sogndal derimot er dette en kamp de bør vinne for å kickstarte sesongen etter tap i Sarpsborg sist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Merker jeg er ordentlig spent på denne kampen. Greier vi å følge opp prestasjonen mot Aafk, eller var det kun en veldig god enkeltkamp? Gjenstår å se, men har ordentlig troen på dette laget her. Virker som om selvtilliten blant gutta er mye bedre nå enn på lenge.! Satser på denne 11eren fra start med utgangspunkt i at Ohi er klar. Mande Håkon - MMS - Olsen- Moe Ba - Tortol Toni - Kassi - Njie Ohi (Nimely) Benk: Singh, Nimely (Ohi), Pedersen, Mauritz-Hansen, Granli, Hugo, Renå Olsen. Tror dette er en match som passer Kassi bedre enn Hugo , med tanke på hvor robuste Sogndal faktisk er. Vi stiller likt som sist. Jepp, bekreftet av Schelvan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Eurosport studio nå, skryter mye av oss og hvor direkte vi var i spillet mot AAfk. Toni melder at Ohi er 100% alltid, og Ohi melder om smerter litt over alt men sånn er det å være fotballspiller. Han mener også laget og han selv er i meget god form. Gleder meg til kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Uavgjort og en god prestasjon her skal vi si oss fornøyd med. Viktig at gutta ikke tror de er altfor gode, vi møter et revansjesugent hjemmelag som skal vise seg frem for første gang denne sesongen for Sogndalingene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Uavgjort pøh, her går vi for 3 nye poeng !! :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 5. April 2017 (endret) Del Skrevet 5. April 2017 (endret) Uavgjort pøh, her går vi for 3 nye poeng !! :-)Helt enig! Går alltid for seier.Vi har et sterkere lag enn dem. Kjør nå gutta Endret 5. April 2017 av kristh0707 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Så jævlig treige Eurosport Player er til å sette opp kampene. Sendinga starter 1850, men det er ikke mulig å trykke på den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Noen fler enn meg som har snooker i eurosport appen? Eller der bare det fordi jeg har kjøpt aksess via England? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Er det bare meg sendingen ikke har startet på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Faen at ikke de har bedret seg på dette enda. Vi betaler faktisk for dette makkverket Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Er ikke hjemme enda så får ikke sjekket, men er en typ fane man må trykke ned så dukker alle kampene opp. Noe ala, Eliteserien runde 2 elns. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Er ikke hjemme enda så får ikke sjekket, men er en typ fane man må trykke ned så dukker alle kampene opp. Noe ala, Eliteserien runde 2 elns. Sånn var det på søndag, men ikke nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Får det til i nettleseren på pcen, men ikke i appen på mobilen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 5. April 2017 (endret) Del Skrevet 5. April 2017 (endret) NM. Fikk det til etter å logge ut og inn. Endret 5. April 2017 av Mihawk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Helvetes forbanna drit da; start sendingen idioooooter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Når jeg trykker på kampen i Eurosport player kommer sendingen til Eurosport 1, håndballkamp med Haslum. Aahhrg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Arroganse på sitt verste dette her. Kampen er i gang, og vi får faen ikke sett pga inkompetente svindlere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Fikk det til i appen nå, etter å ha gått ut og inn et par ganger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Arroganse på sitt verste dette her. Kampen er i gang, og vi får faen ikke sett pga inkompetente svindlereLa oss gi det 2 runder til før vi stempler dem som svindlere da. Men funker ikke i appen her heller, prøvd manisk inn og ut-logging. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Går faen ikke her heller!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 5. April 2017 (endret) Del Skrevet 5. April 2017 (endret) Nå funker det men de er i overkant treige og jeg må logge inn og ut og restarte Apple TV. Virker som de trenger en liten oppdatering på appen sin. Det litt dårlig kvalitet på bilde og det er ikke mitt bredbånd for å si det sånn. Endret 5. April 2017 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Det funka når jeg trykka på Eliteserien multiplex. Da kunne jeg velge mellom de forskjellige kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Måtte gå inn og ut et par ganger jeg og. Talentløst av Eurosport, men det funker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Smma her, kom inn via multiplex på iphone, og caster til chromecast. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Ikke noe her heller 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. April 2017 Del Skrevet 5. April 2017 Der hadde Hugo hatt straffe, dersom atte 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå