Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Skulle ikke vi hatt frispark rett før 2-1 scoringa der? Skulle vi ikke heller prøvd å kjempe litt før 2-1? Cupen er over for i år. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Nå skal det jobbes knallhardt hvis vi skal greie dette! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Hanche må byttes ut ellers ender vi med 10 mann siste 30 minFor sent...Ja nå et det for sent men slikt skal Toni skjønne og se å ta aksjon umiddelbart. Dette er MEGET svak coaching. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Digg at ikke TV2 har eliteserien lengre da, tenke seg Sørlandets store hater hver kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 1. Jeg fikk et bilde av kniv og varmt smør gående gjennom hodet på 2-1 2. Jeg er så jævlig lei av at store spisser som Ohi ikke får gå inn i skulder-mot-skuldersituasjoner fordi det ser så brutalt ut. Konsekvent problem i norsk fotball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Digg at ikke TV2 har eliteserien lengre da, tenke seg Sørlandets store hater hver kamp Sier det meste om TV2 at de ikke klarer å skaffe noe bedre enn han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Hanche må byttes ut ellers ender vi med 10 mann siste 30 minFor sent...Ja nå et det for sent men slikt skal Toni skjønne og se å ta aksjon umiddelbart. Dette er MEGET svak coaching. Han fikk vel direkte rødt? Da har det jo ikke noe å si i denne situasjonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Hanche må byttes ut ellers ender vi med 10 mann siste 30 minFor sent...Ja nå et det for sent men slikt skal Toni skjønne og se å ta aksjon umiddelbart. Dette er MEGET svak coaching. Han fikk vel direkte rødt? Da har det jo ikke noe å si i denne situasjonen. Sånn kan man også se det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Hadde vært jævlig deilig om en av våre handser inn en utligning på overtid av overtid... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Vi har jo faktisk kjørt kampen tross at de leder, er en mann mer, og er på hjemmebane. De har INGENTING å stille opp med mot Eliteseriens dårligste forsvarslag i undertall utenom kontringer. Fy faen for et møkkalag vi ikke klarer å slå på tre forsøk. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Byttene kommer for sent, og Mauritz er vel en mer typisk boks spiller enn Boli. Rubin ble jeg positivt overrasket over. El Amrani fortjener å starte snart. Er møkkalei av Skogseid. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 542 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Tja, hva skal man si? Sjebnesvangert å ikke sette opp mur på 1-0. Sjebnesvangert å ikke bytte ut Hanche. Dagens pluss: Daniel Granli Frank Boli på banen igjen. Skuffa. Blir no dritt å dra på jobb på mandag og møte mine 3 Lillestrømpatrioter på jobb... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 kynismen til LSK og konsentrasjonsglippen vår.. godkjent forsøk med 10 mann, ingenting å si på moralen. Taper vel en jevn kamp alt i alt 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 319 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Satser på europacup og nedrykk for LSKukk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Tja, hva skal man si? Sjebnesvangert å ikke sette opp mur på 1-0. Sjebnesvangert å ikke bytte ut Hanche. Dagens pluss: Daniel Granli Frank Boli på banen igjen. Skuffa. Blir no dritt å dra på jobb på mandag og møte mine 3 Lillestrømpatrioter på jobb... Fytti. Helt greit å skifte beite innimellom da ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 HATER, HATER LSK 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Dette er ikke noe annet enn bare trist. Utenom Granli sin innsats ser jeg lite positivt. Denne gangen må Toni stå opp og beklage for nå gjorde han en elendig jobb. Det er på det taktiske under kampforløpet jeg synes det skorter på coachingen hans. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Byttene kommer for sent, og Mauritz er vel en mer typisk boks spiller enn Boli. Rubin ble jeg positivt overrasket over. El Amrani fortjener å starte snart. Er møkkalei av Skogseid. Enig! Rubin viste spennende takter! Hyggelig å se Boli også synes jeg, men kanskje mest affeksjonsverdi i de 10 minuttene han fikk. El Amrani kan neppe være langt unna start 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Byttene kommer for sent, og Mauritz er vel en mer typisk boks spiller enn Boli. Rubin ble jeg positivt overrasket over. El Amrani fortjener å starte snart. Er møkkalei av Skogseid. Enig! Rubin viste spennende takter! Hyggelig å se Boli også synes jeg, men kanskje mest affeksjonsverdi i de 10 minuttene han fikk. El Amrani kan neppe være langt unna start 11 El Amrani og Rubin er spennende, og snart er Skogseid bytta ut med Roland Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Dette er ikke noe annet enn bare trist. Utenom Granli sin innsats ser jeg lite positivt. Denne gangen må Toni stå opp og beklage for nå gjorde han en elendig jobb. Det er på det taktiske under kampforløpet jeg synes det skorter på coachingen hans. Det finnes en forskjell på å være nyansert og å aktivt lete etter feil. Vi taper en jevn fotballkamp, der vi dominerer mye av spillet også etter utvisningen. Hanches utvisning er direkte rødt uansett, og har absolutt ingenting å gjøre med at han har gult fra før. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Følger deg ikke her men greit å være uenig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 542 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Drar Hanche med seg det røde kortet inn i serien og må stå over neste kamp? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 603 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 I tillegg er det et par andre aspekter: 1) Det så ikke farlig ut for Hanche før noen få minutter før utvisningen. Høres logisk ut å bruke noen minutter på å finne ut hvordan de vil komponere 4'ern (Granli eller Skoseid til midten, El Amrani eller Granli på høyre, Granli eller Renå Olsen på venstre.), samt å la den som skal inn få et par minutter siste oppvarming og noen instruksjoner. Da går det noen minutter, og risikoen ved å la Hanche stå de minuttene er normalt ikke så stor. 2) Ville en forsiktig Hanche fortsatt være et bedre valg enn å omkomponere? Det logiske ville vært El Amrani inn som back, men duellstyrke og defensiv posisjonering er vel ikke hans sterke side. 3) Det kommer en tid der Hanche _må_ bli stående selv om han har et gult og lever farlig. Sleng han til ulvene! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 603 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Drar Hanche med seg det røde kortet inn i serien og må stå over neste kamp? Bare hvis det er to kamper eller mer. Dette så vel ut som et klassisk én-kamper. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Det første som slo meg i situasjonen han fikk rødt var at det skulle vært vinket for offside, har noen sett nærmere på det? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Det første som slo meg i situasjonen han fikk rødt var at det skulle vært vinket for offside, har noen sett nærmere på det? Skjønsberg opphever offsiden, blir slått på første touch av kanarifuglen så ingen ting å si på at han står der han gjør Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 26. August 2017 (endret) Del Skrevet 26. August 2017 (endret) Drar Hanche med seg det røde kortet inn i serien og må stå over neste kamp? Bare hvis det er to kamper eller mer. Dette så vel ut som et klassisk én-kamper. Husker ikke reglene, men har det ikke en betydning at han hadde gult, og så fikk direkte rødt? At det da blir to kamper? I hvert fall hvis han har gult fra før i Cupen. Endret 26. August 2017 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 BB: Daniel Granli. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Drar Hanche med seg det røde kortet inn i serien og må stå over neste kamp? Bare hvis det er to kamper eller mer. Dette så vel ut som et klassisk én-kamper. Husker ikke reglene, men har det ikke en betydning at han hadde gult, og så fikk direkte rødt? At det da blir to kamper? I hvert fall hvis han har gult fra før i Cupen.Han må nok sone første seriekamp (ref Haugesundspilleren som måtte sone mot oss).Det med to kamper hadde fått innvirkning dersom vi hadde gått videre i cupen. Da måtte han stått over i både cup og serie. Tror ikke han får mer enn en kamp, det var ikke spesielt stygt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 26. August 2017 Del Skrevet 26. August 2017 Lillestrøm er i utgangspunktet teknisk et dårligere lag enn oss, men de er bedre på taktkk og organisering. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå