Andreas 3 516 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Håper Vetlesen starter bak Ohi og Kassi dypt med Lumanza. Vi hadde ikke kontroll på midten 11 mot 11 sist mot Sarpsborg. Da var Vetlesen dypt med Ba og slet. La han være langt fremme så det blir mer av de Iniesta gjennomspillingene til Ohi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Er ikke sikker på om Kassi dypt er bedre en Vetlesen dypt... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Jeg er ræva på vpn-greier, trenger en link.. er i et land der ikke noe som viser pupper funker engang. Eurosport sjekka jeg i går, no good! Noen som har? Noen som har en stream som funker utenlands? Tas i mot med stor takk. Eurosport player fungerer vel også utenlands.. Nei det gjør den ikke. Testet det ut i London siste kampJeg brukte mobilens 4g da gikk det supert, men fikk det ikke til på wifi selv!Så må trikse med noe sånne VPN greier ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Jeg er ræva på vpn-greier, trenger en link.. er i et land der ikke noe som viser pupper funker engang. Eurosport sjekka jeg i går, no good! Noen som har? Noen som har en stream som funker utenlands? Tas i mot med stor takk. Eurosport player fungerer vel også utenlands.. Nei det gjør den ikke. Testet det ut i London siste kampJeg brukte mobilens 4g da gikk det supert, men fikk det ikke til på wifi selv!Så må trikse med noe sånne VPN greier ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 253 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 trenger en link.. er i et land der ikke noe som viser pupper funker engang. Det du trenger er en flybillett 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Haha! Jeg kan jo høre om Kim Jong har en concord.. trenger en link.. er i et land der ikke noe som viser pupper funker engang. Det du trenger er en flybillett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tordjo 63 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Haha! Jeg kan jo høre om Kim Jong har en concord.. trenger en link.. er i et land der ikke noe som viser pupper funker engang. Det du trenger er en flybillett Har brukt hola før, funket for meg, men var ikke på besøk hos Kim! ( Må installeres i nettleseren, brukte Firefox) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blueda 132 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Er Ba skadet? Hvor har dere infoen fra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Er ikke sikker på om Kassi dypt er bedre en Vetlesen dypt... Kassi har klart seg bra på defensiv midt tidligere hvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Er Ba skadet? Hvor har dere infoen fra? Postet her tidligere, med link til budstikka.no Skadet på trening fredag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Brukte Hola + Eurosport player forrige uke da jeg var utenlands. Funket bra det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blueda 132 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Er Ba skadet? Hvor har dere infoen fra? Postet her tidligere, med link til budstikka.noSkadet på trening fredag Takk. Kjipt. Håper virkelig Lu er klar. Hvordan blir midtbanen uten dem? Mauritz bak Ohi og Hugo/Luc som sentral duo? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Kunne vært spennende med Brochmann bak Ohi og Nimely på kant. Men det virker jo som Lumanza er klar siden han er med i troppen. Men er vel sannsynlig at han ikke holder 90 min... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Jeg er ræva på vpn-greier, trenger en link.. er i et land der ikke noe som viser pupper funker engang. Eurosport sjekka jeg i går, no good! Noen som har? Noen som har en stream som funker utenlands? Tas i mot med stor takk.Eurosport player fungerer vel også utenlands.. Nei det gjør den ikke. Testet det ut i London siste kampJeg brukte mobilens 4g da gikk det supert, men fikk det ikke til på wifi selv!Så må trikse med noe sånne VPN greier ja http://livetv.sx/enx/eventinfo/515194_tromso_stabaek/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Jeg er ræva på vpn-greier, trenger en link.. er i et land der ikke noe som viser pupper funker engang. Eurosport sjekka jeg i går, no good! Noen som har? Noen som har en stream som funker utenlands? Tas i mot med stor takk. Eurosport player fungerer vel også utenlands.. Nei det gjør den ikke. Testet det ut i London siste kampJeg brukte mobilens 4g da gikk det supert, men fikk det ikke til på wifi selv!Så må trikse med noe sånne VPN greier ja Har brukt overplay med hell! https://overplay.net Koster en femtilapp i måneden mener jeg, funker fint på mobilen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Er ikke sikker på om Kassi dypt er bedre en Vetlesen dypt...Det er ikke lov å si. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blueda 132 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Laget blir: OHI Moussa - Hugo - Tonny Lumanza - Luc Moe - Hanche- Messi- Håkon Sayouba Så heldigvis er Lumanza med fra start. Kan være Kassi og Hugo starter motsatt (som mot s08) - men dette er i hvert fall lagoppstillingen til Nettavisen live. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 23. April 2017 (endret) Del Skrevet 23. April 2017 (endret) Laget som forventet. Mande Skogseid, Hanche, MMS, Moe Lumanza, Vetlesen Brochmann, Luc, Njie Ohi Benk: Singh, Mauritz, Bohinen, Nimely, Granli, Renå Olsen og Brynhildsen. Edit: ser at Stabak.no melder at Hugo starter bak Ohi, og Luc bak. Forstått det slik at de har drillet Hugo dypt? Endret 23. April 2017 av joogs 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Kan noen fortelle kameramann at det er zoomknapp på utstyret hans Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Ja fy faen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Ohi er så on fire!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 OHIIIIIIIIIIIIIIIIII Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 JAAAAADA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Tre store sjanser på fem minutter også! Dette er en jævlig god start! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Han har liksom gjort dytting til sin fanesak han her dommeren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Philip 105 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Vi spiller jo dritbra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Men vi er også heldige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Ikke slippe inn TIL nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Før eller siden så scorer Tromsø på dødball Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vi som er stb 259 Del Skrevet 23. April 2017 Del Skrevet 23. April 2017 Messi Brochmann!!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå