kkh94 8 096 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Gratulerer Haugesund. Sjelden har jeg sett et klarere skoleeksempel på rævafotball. Og vi var dessverre for dårlige til å stå imot. Faen ass. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2017 Digger nadderud-publikumet, aldri noe drit mot egne spillere og klapper dem av selvom det ikke helt gikk veien i dag. 100% god stil 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Virket som vi slet mest med underlaget utrolig mange pasningsfeil. Må øve oss på å tåle å få mål i mot. Dommern var dårligst av alle. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Jeg tror det er et par spillere som har fått litt mye oppmerksomhet i det siste. Det virker som hodene ikke var helt på plass i dag. Beina må tilbake på jorda, ermene må brettes opp og så må det jobbes hardt! Det var vondt for oss i dag, men blir verre for VIF i neste kamp. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Noe av det siste spillerne trente på før kampen var lange innkast, og så klarer de å slippe inn første målet på, akkurat et langt innkast. Må trenes mer og bedre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Jeg tror det er et par spillere som har fått litt mye oppmerksomhet i det siste. Det virker som hodene ikke var helt på plass i dag. Beina må tilbake på jorda, ermene må brettes opp og så må det jobbes hardt! Det var vondt for oss i dag, men blir verre for VIF i neste kamp. Helt utrolig mye nonsjalanse ute og gikk, ja. Nei, Kassi, du kan ikke ta et "kreativt" ballmottak feilvendt tjue meter inne på egen banehalvdel med tre Haugesund-spillere i ryggen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Jeg tror det er et par spillere som har fått litt mye oppmerksomhet i det siste. Det virker som hodene ikke var helt på plass i dag. Beina må tilbake på jorda, ermene må brettes opp og så må det jobbes hardt! Det var vondt for oss i dag, men blir verre for VIF i neste kamp. Helt utrolig mye nonsjalanse ute og gikk, ja. Nei, Kassi, du kan ikke ta et "kreativt" ballmottak feilvendt tjue meter inne på egen banehalvdel med tre Haugesund-spillere i ryggen. Livsfarlig med Kassi i den posisjonen. Altfor nonchalant type. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Kassi ut og Mauritz inn til VIF kampen, så må de finne en løsning på høyre back hvis Skogseid er ute. De bør trene spesielt på dette. Chr du som kjenner de yngre spillerne. Hvem kan ta den rollen som en permanent back up for Skogseid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 En meget dårlig kamp av oss i dag, spillet satt ikke i det hele tatt. Når vi i tillegg får en så ræva dommer som Hafsås, så må det gå galt. Det verste var at han aldri ga gult kort til Haugesund, selv om de ødela alle overgangsmuligheter ved å lage frispark. Skjønner ikke at det ikke blir slått ned på slikt. Ødelegger jo hele kampen, og blir kjedelig å se på. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Vi har to (andre) skadete backer i troppen allerede. Tre hvis du tar med Espung. Ingen overraskelse at det nå på autopilot kommer kommentarer om at spillerne er for fornøyde og mangel på plan B. Tipper det kommer ved neste tap også. Men er det ikke snart på tide at noen skylder på Jalland? Sånn av gammel vane. Når det gjelder målet til Ohi heller jeg til en tja. Messi står i hvert fall ikke stille, venstre hånden hans er høyt og ut. Ville selvfølgelig aldri i verden blitt blåst straffe om en forsvarer gjorde noe sånt foran en angriper. Men foran keeper? MMS gjør det i hvert fall mulig for dommer å blåse, og det burde han ha rutine nok til å unngå. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Det verste var at han aldri ga gult kort til Haugesund, selv om de ødela alle overgangsmuligheter ved å lage frispark. . Gikk begge veier. Njie skulle også hatt et for et godt tak i skulderen på en Haugesund-spiller da de hadde en mulig kontring. Ang kort. Var jeg den eneste som var redd for at Lumanza skulle klare et teit kort nr 2? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Jeg var mest redd for at Lumanza skulle få et gult kort nr 2 for å se litt stygt på dommern eller no. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Du kan da ikke mene at vi skulle hatt like mange gule kort som Haugesund, odd? De fikk vel ikke et gult kort i hele kampen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fotografen 583 Del Skrevet 30. April 2017 (endret) Del Skrevet 30. April 2017 (endret) Vi har to (andre) skadete backer i troppen allerede. Tre hvis du tar med Espung. Ingen overraskelse at det nå på autopilot kommer kommentarer om at spillerne er for fornøyde og mangel på plan B. Tipper det kommer ved neste tap også. Men er det ikke snart på tide at noen skylder på Jalland? Sånn av gammel vane. Når det gjelder målet til Ohi heller jeg til en tja. Messi står i hvert fall ikke stille, venstre hånden hans er høyt og ut. Ville selvfølgelig aldri i verden blitt blåst straffe om en forsvarer gjorde noe sånt foran en angriper. Men foran keeper? MMS gjør det i hvert fall mulig for dommer å blåse, og det burde han ha rutine nok til å unngå. Legger ved bilde av situasjonen. Kampbilder finner dere her Endret 30. April 2017 av Fotografen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Du kan da ikke mene at vi skulle hatt like mange gule kort som Haugesund, odd? De fikk vel ikke et gult kort i hele kampen. Jeg skrev vel bare at Njie også skulle hatt et? Det til Lumanza er vel det klareste som finnes i boka. Kassi sitt synes jeg ser veldig merkelig ut. Hva skulle Haugesund hatt? Husker ikke enkeltsituasjoner. Dere som kan reglene: Er det noe som tilsier at mange småfrispark skal ende i gult? (Enig, det burde vært sånn!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Veldig intressant bilde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Vetlesen er helt klart ingen sentral midtbanespiller. Han fungerer bedre i tierrollen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 30. April 2017 (endret) Del Skrevet 30. April 2017 (endret) Du kan da ikke mene at vi skulle hatt like mange gule kort som Haugesund, odd? De fikk vel ikke et gult kort i hele kampen. Jeg skrev vel bare at Njie også skulle hatt et? Det til Lumanza er vel det klareste som finnes i boka. Kassi sitt synes jeg ser veldig merkelig ut. Hva skulle Haugesund hatt? Husker ikke enkeltsituasjoner. Dere som kan reglene: Er det noe som tilsier at mange småfrispark skal ende i gult? (Enig, det burde vært sånn!) Professional fouls som på kontringene, diverse sabotasje av spillet (løpe vekk med ballen etter at Stabæk fikk frispark), helt latterlig drøying av tid på målene, etc. Det er intet mindre enn et under at Haugesund unnslapp denne kampen uten noen navn i boka til Hafsås. edit: samt taklingen på Skogseid som lignet et overfall fra min posisjon. Endret 30. April 2017 av kkh94 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 30. April 2017 (endret) Del Skrevet 30. April 2017 (endret) Hva skulle Haugesund hatt? Husker ikke enkeltsituasjoner. Dere som kan reglene: Er det noe som tilsier at mange småfrispark skal ende i gult? (Enig, det burde vært sånn!) De kunne i hvert fall fint hatt minst ett for drøying. Endret 30. April 2017 av Rettep Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Vi har to (andre) skadete backer i troppen allerede. Tre hvis du tar med Espung. Ingen overraskelse at det nå på autopilot kommer kommentarer om at spillerne er for fornøyde og mangel på plan B. Tipper det kommer ved neste tap også. Men er det ikke snart på tide at noen skylder på Jalland? Sånn av gammel vane. Når det gjelder målet til Ohi heller jeg til en tja. Messi står i hvert fall ikke stille, venstre hånden hans er høyt og ut. Ville selvfølgelig aldri i verden blitt blåst straffe om en forsvarer gjorde noe sånt foran en angriper. Men foran keeper? MMS gjør det i hvert fall mulig for dommer å blåse, og det burde han ha rutine nok til å unngå. Legger ved bilde av situasjonen. Kampbilder finner dere her Tenk at dommern annulerte dette målet. Det var svak dømming på Nadderud i dag. Fjerdedommer presterer å legge til KUN 1 min på første omgang etter skaden til Skogseid. i tillegg så ga han få gult kort til FKH, noe som var svært merkelig. Gutta må prestere bedre mot VIF i neste runde. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Å finne et bilde der det ikke skjer noe ulovlig er sjeldent vanskelig. Det er fra denne vinkelen jeg forstår at dommeren blir usikker: Her står i hvert fall ikke Skjønsberg stille. Jeg synes det kan se ut som om Haugesund-spillern drar i Skjønsberg, som igjen er oppe med armen for å balansere. Dommeren står litt til venstre for dette, og da blir Skjønsberg og keeper stående mer på linje bak hverandre. Er som sagt på tja. Definitivt ingen klar staffe. Så blir det hele "Keepere er fredet" og den greia der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Spillern som henger over Ohi med armen? Generelt blåste han vel frisprak hver gang noen falt? Og Haugesundspilerne falt langt oftere enn oss. Det er ikke for å bortforklare tapet. Vi var ikke gode i dag, men det var heller ikke dommeren. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. April 2017 Del Skrevet 30. April 2017 Keeperen feilberegner på målet vårt og er heldig som får målet annullert. Synes han gjør mye ut av lite 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. Mai 2017 Del Skrevet 1. Mai 2017 Selvsagt er det en feilaktig annullering. Problemet med dommeren (Hafsås?) i denne kampen er at han bare lar Haugesund få lov til å sabotere oss - hadde han vært en dommer som ønsket å beskytte spillerne så hadde han gitt gult i hvert fall etter tredje gangen de kakket på Brochmann. Syns virkelig synd på Tonny etter første omgang, han var god - men ble konsekvent tatt av Haugesund-spillerne. Og smått utrolig at Håkon ikke fikk frispark når han blir meid ned(og skadet) av en Stølås som ikke engang treffer ballen. Han var ikke ensidig elendig heller, vi skulle nok hatt gult på taklingen til Kassi (?) i første omgang. Men han dømte såpass dårlig totalt sett at jeg må si det var over grensen til irriterende. Regner også med at det ikke får noen konsekvenser for Hafsås, dommerforbundet er for opptatt med å krangle med Edvartsen. Så får man bare takke for kampen til Haugesund, og gratulere. Det er jo ikke deres feil at dommeren lar de få lov til å gjøre det de er gode på. At vi slipper de litt lett til på defensive dødballer er vel heller ikke noe sjokk, var akkurat det jeg advarte mot på side 1 i denne tråden. (Lange kast for alle pengene) Vi kommer til å se noen tøffe slike kamper i år - LSK og Brann kommer til å bli harde motstandere for oss slik det ser ut nå. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 1. Mai 2017 Del Skrevet 1. Mai 2017 Vi skal være sjeleglade for at de fleste trenerne i Eliteserien har en naiv målsetning om å ha "spillende lag". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 1. Mai 2017 Del Skrevet 1. Mai 2017 Ekkel spiller denne Kiss. Filmet på Kassi gult kort også. http://www.dagbladet.no/sport/stabaek-kapteinen-fly-forbanna-etter-filming-malscorer-beklager---jeg-burde-aldri-gjort-det/67530942 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå