knutta 1 872 Del Skrevet 9. Mai 2017 Del Skrevet 9. Mai 2017 Jeg tror nok det er Vetlesen som hadde røket for Ba dersom Kassi og Ba hadde vært friske. Heller Kassi ut for min del! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 9. Mai 2017 Del Skrevet 9. Mai 2017 Et såkalt luksusproblem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 9. Mai 2017 Del Skrevet 9. Mai 2017 Jeg tror nok det er Vetlesen som hadde røket for Ba dersom Kassi og Ba hadde vært friske.Heller Kassi ut for min del! Vil du utdype hvorfor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 9. Mai 2017 Del Skrevet 9. Mai 2017 Ikke av noe mere grunn enn at Ba absolutt bør spille. Og da stnes jeg ikke Kassi er klar for å være lenger frem. Vannvittig ustabil i prestasjonene og veldig "av og på". Hugo synes jeg er mer stabil og har større arbeidskapasitet. Og det kommer til å trenges mot RBK. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 9. Mai 2017 Del Skrevet 9. Mai 2017 Ikke av noe mere grunn enn at Ba absolutt bør spille. Og da stnes jeg ikke Kassi er klar for å være lenger frem. Vannvittig ustabil i prestasjonene og veldig "av og på". Hugo synes jeg er mer stabil og har større arbeidskapasitet. Og det kommer til å trenges mot RBK. Enig i at Ba absolutt bør spille. Men veldig uenig at Kassi er vanvittig ustabil i prestasjonene og at han har mindre arbeidskapasitet enn Hugo. Kassis fysikk og kreativitet (han er jo for vår ubestridte assistkonge) er noe vi kommer til å få bruk for på OM mot RBK. Håper på denne elleveren; Løven-Skogseid-Hanche-MMS-Moe-Ba-Lumanza-Brochmann-Kassi-Njie-Ohi 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 9. Mai 2017 Del Skrevet 9. Mai 2017 En smule skuffende å lese at Kjernen slår oss i hardtkorn med lag som LSK, FKH, Sogndal og Brann ... trodde i min villfarelse at de var mer kyndig enn det; http://www.rbkweb.no/forum/viewtopic.php?t=7703&postdays=0&postorder=asc&start=25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 9. Mai 2017 Del Skrevet 9. Mai 2017 Ikke sikkert du skal lese alle innleggene i den tråden der bokstavlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 9. Mai 2017 Del Skrevet 9. Mai 2017 Ikke sikkert du skal lese alle innleggene i den tråden der bokstavlig Puuh ? ?? Takk ... gikk fem på! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 9. Mai 2017 Del Skrevet 9. Mai 2017 Ikke sikkert du skal lese alle innleggene i den tråden der bokstavlig Du gjør en god jobb der inne med å skru ned forventningene, ser jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 9. Mai 2017 Del Skrevet 9. Mai 2017 Ironi er alltid vanskelig på debattforum 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 10. Mai 2017 Del Skrevet 10. Mai 2017 Jeg tror Rosenborg har visse sjanser til å vinne, men tør ikke sette penger på noe så usikkert som det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 10. Mai 2017 Del Skrevet 10. Mai 2017 Håper bare jeg slipper å se RBK vinne nok en gang på en tvilsom dommeravgjørelse. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 10. Mai 2017 Del Skrevet 10. Mai 2017 Hugo har spilt med en imponerende ro og trygghet i spillet sitt i de aller fleste kamper, men hadde vært fantastisk med en stor og sterk Ba på midten på lørdag. Tror Lumanza og Ba er mer enn gode nok til å vinne den midtbaneduellen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 10. Mai 2017 Del Skrevet 10. Mai 2017 Hugo har spilt med en imponerende ro og trygghet i spillet sitt i de aller fleste kamper, men hadde vært fantastisk med en stor og sterk Ba på midten på lørdag. Tror Lumanza og Ba er mer enn gode nok til å vinne den midtbaneduellen. Ba kunne virkelig satt Mike Jensen på plass. Hugo jobber bra, men når man er så liten og hverken fysikk eller hurtighet er hans sterke sider ser jeg han til tider sliter mye i den defensive jobbingen. På den positive siden tar Hugo hvertfall mindre livsfarlige nonchalante valg offensivt som Kassi og Lumanza kan ha en tendens til å gjøre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 10. Mai 2017 Del Skrevet 10. Mai 2017 Hugo har spilt med en imponerende ro og trygghet i spillet sitt i de aller fleste kamper, men hadde vært fantastisk med en stor og sterk Ba på midten på lørdag. Tror Lumanza og Ba er mer enn gode nok til å vinne den midtbaneduellen. Ba kunne virkelig satt Mike Jensen på plass. Hugo jobber bra, men når man er så liten og hverken fysikk eller hurtighet er hans sterke sider ser jeg han til tider sliter mye i den defensive jobbingen. På den positive siden tar Hugo hvertfall mindre livsfarlige nonchalante valg offensivt som Kassi og Lumanza kan ha en tendens til å gjøre. Hugo er imponerende sterk i kroppen og har virkelig gjort manns jobb på midten. Han lar seg ikke så lett skubbe på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sigurd 2 Del Skrevet 10. Mai 2017 Del Skrevet 10. Mai 2017 Noen som vet hvordan det går med Gyasi og Ba? Er det muligheter for at de er med i troppen på lørdag? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 10. Mai 2017 Del Skrevet 10. Mai 2017 Noen som vet hvordan det går med Gyasi og Ba? Er det muligheter for at de er med i troppen på lørdag? Viktig at Ba kommer tilbake. Blir en viktig brikke i dette laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 11. Mai 2017 Del Skrevet 11. Mai 2017 Forøvrig, hva er reglene med barter på Hovis? Barter har adgang på hovis, men hvis de ender opp med et samlet sangfelt på øvre igjen, kommer jeg til å ha lyst til å skade noen på brakka. Fra billett.stabak.no: "På hovedtribunen er det ikke tillatt med bortesupport effekter." De har forøvrig oppdatert denne teksten nå: "Bortesupport feltet er felt 307-309 - dette feltet er UTSOLGT. Stabæktribunen (300-306) er KUN for Stabæk supportere og ingen andre kommer inn her - evnt billetter kjøpt av bortesupportere/tilhengere her vil ikke bli refundert eller byttet. Bortesupportere kan kjøpe billetter på Hovedtribunen (felt 101-108 eller 201-206), men dette er en tribune for hjemmesupport eller nøytrale og det tillates ikke drakt/flagg fra bortelaget. Skjerf/cap er tillatt." En kjapp opptelling viser per nå at det er 796 usolgte billetter totalt på hele stadion. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 11. Mai 2017 Del Skrevet 11. Mai 2017 Håper dagens trening var årsbeste, trenger nok det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Noen som vet om Ba spiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Ser ut som at Andrè Hansen rekker kampen. Rashani er vistnok også tilbake, men ikke klar for en hel kamp. Er skogseid tilbake? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Mai 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Mai 2017 Skogseid er klar ifølge mine kilder. Ba MENER at han er klar, men fysio/lege vil visst vente en liten uke. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Husk FanZone fra 14.30 med den beste grillede burgeren fra Høvikveien - besøk av spillere samt intervjuer 15.15 med Toni og Inge - vi ses Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Billettsiden ser ut til å ha gitt opp, men ved siste telling var det 644 billetter igjen. Har du venner som skal kjøpe i billettluken, husk å oppfordre dem til å komme tidlig! Ellers får vi enda flere trøndere på stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 416 Del Skrevet 12. Mai 2017 Del Skrevet 12. Mai 2017 Noen som har noen sleipe triks til å slippe å dra i konfirmasjon for denne matchen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 12. Mai 2017 (endret) Del Skrevet 12. Mai 2017 (endret) Se Stabæk spiller mot Rosenborg? Endret 12. Mai 2017 av smart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaatthjerte 223 Del Skrevet 13. Mai 2017 Del Skrevet 13. Mai 2017 Blir d noe tifo? Har en Gopro med Karmagrip og osmo jeg vil teste evt? Lar dette seg gjøre? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 13. Mai 2017 Del Skrevet 13. Mai 2017 Skogseid er klar ifølge mine kilder. Ba MENER at han er klar, men fysio/lege vil visst vente en liten uke. Få mannen på! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Del Skrevet 13. Mai 2017 Del Skrevet 13. Mai 2017 På grunn av hackerangrep må de siste billettene selges manuelt på Nadderud. http://www.vg.no/sport/fotball/datasikkerhet/flere-norske-eliteserieklubber-rammet-av-dataangrep/a/23997640/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 13. Mai 2017 Del Skrevet 13. Mai 2017 På grunn av hackerangrep må de siste billettene selges manuelt på Nadderud. http://www.vg.no/sport/fotball/datasikkerhet/flere-norske-eliteserieklubber-rammet-av-dataangrep/a/23997640/ Jaja, lettere å kontrollere hvem som har på seg feil utstyr og nekte dem inngang på nevnte tribuneseksjoner. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå