PKhelten 1 504 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Der mistet jeg siste troen på Singh 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Jeg må innrømme at jeg hadde tro på Singh. Begynner å svinne nå. Virker veldig usikker. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Han burde selge jæblig mye drakter, for han redder ikke mange baller 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Men Singh er bedre enn Sayouba ikke sant?????? Hehehehe. Elsker ironi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Man skal ALDRI bokse rett ut. Det skal ut mot sidene. Dette er urutinert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Neste kamp kan vi like gjerne starte med 11 utespillere som med Singh i mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Man skal ALDRI bokse rett ut. Det skal ut mot sidene. Dette er urutinert.Der tapes fortsatt flere dueller før ballen går i mål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Ohi må komme seg foran mål der han hører hjemme. Ingen grunn til at han skal hente ball dypt i banen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Forbanna billig frispark, pluss offside. Faen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Neiiiiii! 10. målet vi slipper inn på dødball. Jalland....? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Jeg blir kvalm. Dette er så faens elendig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Elendige bytter. Hvorfor bytte ut Ba? er det viktigst med 3 p eller unngå 2 gule.. å la njie fortsette fremfor ba er en skandale... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Ba sto i midtsirkelen og kastet opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Han der Gyasi, har ikke truffet på en eneste sentring hittil og skapte den vanvittige overgansmuligheten. Han virkelig til gode å forsvare spilletid for meg. Ville mye heller sett Mauritz! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Alex N på vei inn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Forsvaret vårt er så jævla dårlig 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Heinz 45 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Tragisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Fy faen for en ræva dommer!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
DerBomber 483 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Vi lekker som en sil, takket være personlige feil i de bakre rekker. Greier man å luke bort dette, så vil poengene komme igjen. At vi ikke scoret flere er for øvrig helt utrolig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Kan noen vennligst fjerne den stygge gule bussen som står parkert på Nadderud? Synes LSK er utrolig heldige i dag, godt hjulpet av Singh. Ballen spretter virkelig LSKs vei ved flere avgjørende øyeblikk, synes også dommeren er litt lite konsekvent i dømmingen. Offside på 2-3 og frispark pga dytt i rygg? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Fy faen for en ræva dommer!!! Keeper* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 I denne kampen blir det gjort veldig mange taktiske feil, og da ender det opp med tap. Valg av keeper er en ting, men byttene som gjøres føles for meg også utrolig feil. LSK får sine to scoringer rett etter våre bytter. Hvis vi skal begynne å gå for kontringer ved å sette inn gyasi, så må vi ha spillere som kan vinne ballen i gunstige posisjoner. Da er det ikke Ba som skal byttes ut. Og er det slik Marius sier at Ba slet med oppkast, så er vel vetlesen et mer naturlig bytte, for å demme opp for tapet av Ba. Og hvorfor skal vi på død og liv spille oss igjennom Lillestrøm som ligger med sin øverste mann på 30 meter når vi leder? Hvorfor ikke holde på ballen bakover i banen som presser dem fremover, slik at rommene vi er på utkikk etter åpner seg. Det her taper vi på plain, jævla udugelighet, der vi spiller på Lillestrøm sine styrker. Jeg skjønner faen meg at vi gjør det på 0-1, men på 2-1??? Mot Ålesund, Sarpsborg og Odd legger vi oss litt mer bakpå når vi tar ledelsen, og det gikk vel litt bedre enn det gjorde i dag. Nå skal jeg faen meg drikke meg helt jævlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Fy faen for en ræva dommer!!!Keeper* Det også, men dommeren var faen meg en katastrofe. Ikke ett jævla gult kort til huleboerne. Synes vi er gode offensivt i lange perioder, men blir vanskelig når man skal gi bort mål gratis. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 295 Del Skrevet 3. Juni 2017 (endret) Del Skrevet 3. Juni 2017 (endret) Kan noen vennligst fjerne den stygge gule bussen som står parkert på Nadderud? Synes LSK er utrolig heldige i dag, godt hjulpet av Singh. Ballen spretter virkelig LSKs vei ved flere avgjørende øyeblikk, synes også dommeren er litt lite konsekvent i dømmingen. Offside på 2-3 og frispark pga dytt i rygg? Vi var knapt over midtbanen første 30min. Vi ble rundspilt, løpt fra og knust i absolutt alle dueller. Vi tapte mot et bedre lag fordi vi var ræva i alt vi foretok oss. Gratulerer LSK, jeg hater dere som faen! Endret 3. Juni 2017 av Kaizer Alphonse 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Kan noen vennligst fjerne den stygge gule bussen som står parkert på Nadderud? Synes LSK er utrolig heldige i dag, godt hjulpet av Singh. Ballen spretter virkelig LSKs vei ved flere avgjørende øyeblikk, synes også dommeren er litt lite konsekvent i dømmingen. Offside på 2-3 og frispark pga dytt i rygg? Vi var knapt over midtbanen første 30min. Vi ble rundspilt, løpt fra og knust i absolutt alle dueller. Vi tapte mot et bedre lag fordi vi var ræva i alt vi foretok oss. Gratulerer LSK, jeg hater dere som faen!Ok, så ikke første 20 min... Men 2 mål på keepertabber, et på et billig frispark og påfølgende heldige med å ikke bli avblåst og siste er pingpong som spretter deres vei. 4 mer eller mindre gratismål, mens våre gutter skjøt midt i mål, rett på keeper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Må være noe av det flaueste jeg har opplevd som Stabæk-supporter. Nitrist... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Neste kamp kan vi like gjerne starte med 11 utespillere som med Singh i mål.Mande er helt uaktuell? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Så håper jeg kanari får en knallhard straff for det de sang på slutten av kampen. Enda ikke lært fra i fjor. Trist gjeng 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 295 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Kan noen vennligst fjerne den stygge gule bussen som står parkert på Nadderud? Synes LSK er utrolig heldige i dag, godt hjulpet av Singh. Ballen spretter virkelig LSKs vei ved flere avgjørende øyeblikk, synes også dommeren er litt lite konsekvent i dømmingen. Offside på 2-3 og frispark pga dytt i rygg? Vi var knapt over midtbanen første 30min. Vi ble rundspilt, løpt fra og knust i absolutt alle dueller. Vi tapte mot et bedre lag fordi vi var ræva i alt vi foretok oss. Gratulerer LSK, jeg hater dere som faen!Ok, så ikke første 20 min... Men 2 mål på keepertabber, et på et billig frispark og påfølgende heldige med å ikke bli avblåst og siste er pingpong som spretter deres vei. 4 mer eller mindre gratismål, mens våre gutter skjøt midt i mål, rett på keeper Det skal du være glad for ? Jeg gikk heldigvis glipp av de siste 15... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bølla 190 Del Skrevet 3. Juni 2017 Del Skrevet 3. Juni 2017 Skylde på dommeren ???. Jeg skylder på en trener som ikke vet hva han skal gjøre. Tror også det er ledelsen som setter Singh i mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå