@ringo 22 149 Del Skrevet 19. Juli 2004 Del Skrevet 19. Juli 2004 Hepp... Tilbake i hverdagen... Jobb suger! Men for de som trodde jeg tok helt fotballfri i ferien??? Åneida, masse research før høsten og litt tid til scouting ble det også Derfor har jeg gleden av å presentere en ny spisskandidat... Til alle dere som depper etter at Braathen glapp... Her har vi et godt alternativ! Gunter Thiebaut Født: 12.01.1977 Høyde: 184 Vekt : 76 KG Gunther Thiebaut er en Belgisk angriper som for tiden spiller for 1.FC Saarbrücken i 2. Bundesliga (Rykket opp fra regionalserien i vår). Der var han toppscorer i forrige sesong med 15 mål på 33 kamper. Han var også toppscorer i nest høyeste divisjon i Belgia i 2002. Han signerte siste kontrakt med 1.FC Saarbrücken i Juli 2003, så han er neppe gratis å hente... Men han er billigere enn Braathen det er jeg viss på! Etter sigende så skal denne "Super Sturmer" være rimlig bra på hodet og passe bra inn i den søkeprofilen jeg har gitt meg selv.... Våre venner i tyskland kan kanskje fylle på med mer informasjon... Andre klubber han har spillt for: FC Denderleeuw (BEL), Omonia Nikosia (CYP), Eendracht Aalst, HO Mechtern, Rapid Lebekke (alle BEL) @ringo Til Slutt Saarbrücken spiller i nesten helt like drakter som oss, så vi vet alt at han kler Blaadt http://www.fc-saarbruecken.de/staticsite/s...380&topmenu=338 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. Juli 2004 Del Skrevet 19. Juli 2004 Ringo - Du er vel ikke Mr Stabæk på www.fmnorge.com? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 19. Juli 2004 Del Skrevet 19. Juli 2004 Hepp, Nei det er jeg nok ikke... FM er det den nye CM varianten??? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. Juli 2004 Del Skrevet 19. Juli 2004 Jepp. Det er vel det. Eidos kommer med CM5 i oktober. Les mer på spray. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 19. Juli 2004 Del Skrevet 19. Juli 2004 I en tidligere tråd var Babis Stefanidis (Djurgården) trukket frem som et alternativ. Det ser nå ut til at han er på vei til Danmark. AGF Århus har meldt sin interesse men de tror han blir for dyr. Brøndby har også meldt seg inn i kampen og ser ut til å trekke det lengste strået. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 19. Juli 2004 Del Skrevet 19. Juli 2004 Hepp, I såfall et godt kjøp av Brøndby! Forøvrig ovennevnte Thiebaud har 5 Champions Leauge kamper (Kvalikk) og 3 mål fra samme turnering...... Ut fra hva jeg forstår har han ett år igjen av kontrakten med 1.FC Saarbrücken... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Det må da finnes EN spiller i England som vil spille for oss. http://www.dagbladet.no/sport/2004/07/19/403414.html Linken er til det engelse hittegodskontoret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Jeg tar gjerne denne venstre backen som det refereres til, Darren Barnard og Teddy Sheringham... Om ikke annet for media blesten !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Stefanidis til Brøndby Vi vant kampen, men de tok spilleren Ringo har lyst på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 20. Juli 2004 Del Skrevet 20. Juli 2004 Buhu.... Snufs, snufs.... Godt å se at det er fler en RBK som smygtitter på sidene våre Stefanidis var like brennhet i Sverige som Braathen var her hjemme... Sånn er det... @ringo... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 30. Juli 2004 Del Skrevet 30. Juli 2004 Figo får ikke fornyet kontrakten sin med Real Madrid....da er det bare å sette Aalbu på saken det så Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 En leser til stadighet om andre Tippeligalag som forsterker stallen uten at vi har gjort noe. Vel, med unntak av å låne ut Samir og eventuelt Branimir. Vi følger derfor i @ringos fotspor og saumfarer markedet etter en spiss (merk at Dioh Williams fortsatt er førsteprioritet...). Dagens mann er SHEFKI KUQI. Navnet er imponerende; fysikken likeså. 190 cm fordelt på 90 kg. Og legg merke til bildet: dette er ingen smågutt! Fotografen burde ha benyttet vidvinkel.... 28 år gammel. Født i Kosovo men flyttet ved 12-års alderen til Finland. Debuterte på det finske landslaget i 1999 og har siden spilt 34 kamper, en del av disse som innbytter. Toppscorer for HJK i Veikkausliigaen i 2000. Ble året etter solgt til Stockport før han dro videre til Sheffield Wednesday. Etter et par år ble han utlånt til Ipswich hvor han spiller i dag. Sliter for tiden med spilletid men jobber hardt for å få tilbake plassen. Takket forøvrig nei til en koreansk klubb for 3 uker siden. Shefki ser ut til å være en populær spiller blant fansen både hos Sheffield Wednesday og Ipswich. Har scoret 40 mål fordelt på 134 kamper siste 4 sesonger. Hevder selv å ha sin styrke innenfor 16-meteren. Sterk i luften og flink til å skjerme motspillerne ved hjelp av fysikken. Er i tillegg kjent for sitt egasjement og innsatsvilje. Prisen bør være overkommelig. Er dette mannen som kan ekspedere innleggene fra Tom/Sammy og Stian i mål? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 3. August 2004 Del Skrevet 3. August 2004 høres nesten ut som min drømmespiss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Budstikka skriver i dag at Branimir leies ut til Start frem til nyttår. Stallen tynnes ut hvilket ikke er bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Hepp, Jazzå så du prøver å gå meg i næringa Et glimrende spissfunn om jeg må få si det selv... Det ser ut som om han kan gå gratis til Bundesliga faktisk, men han er litt skeptisk fordi familien har funnet seg til rette i England og et nytt land, nytt språk og ny kultur ikke frister så inmari.... At en bundesligaklubb er interessert er et kvalitetstegn i seg selv! Kom til Norge du!!! Her skal vi ta godt vare på deg og familien din!!! @ringo PS: Ser at Branmir snakker om at tempoet på Startreningene var veldig høyt... Liker ikke det jeg ass... Trener Start bedre enn oss???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Ser at Branmir snakker om at tempoet på Startreningene var veldig høyt... Liker ikke det jeg ass... Trener Start bedre enn oss???? Hadde han sagt, nei, tempo her var dårlig greier så hadde sikkert han fått mindre venner i kristiansand Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 He he. Neida, @ringo. Ingen planer om det Men det er klart at når det til stadighet snakkes om spilleroverganger uten at Stabæk nevnes så må vi gjøre noe. Nå tviler jeg på at Schelvan leser alle de gode tipsene og hiver seg på tlf. Men vi har i hvertfall glede av dette Jeg merket meg også kommentaren til Branimir. Nok et tegn på at intensiteten på treningene ikke er som det skal. Samtidig er jo dette en av de konkrete oppgavene til Aalbu. Jeg føler meg derfor trygg på at det skjer noe. Han har jo tidligere sagt at han vil prate med hver enkelt for å kartlegge ambisjonene. Og det er jo klart at dersom noen ikke har ambisjoner så får de finne et annet lag å spille for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Hepp, Nei, de har vel sine egene metoder for å finne spillere...., Men er det skøy å lete rundt på nettet etter mulige spillere... Tidligere nevnte Thiebaut har forøvrig pådratt seg en korsbåndskade og er ute til over nyttår... Høyere tempo betyr nødvendigvis ikke bedre treninger, men jeg synes uansett at det skurrer litt... Nordlie har lært treningsteori fra Mester Eggen på lerkendal, der kjører de også med ekstrem intensitet på trening...og "kun" med ball. Mener å ha lest et sted at RBK er et avlagne som trener minst og at styrketrening er overlatt til spillerene selv... Det er vel ingen som kan påstå at de er dårlig trent oppe på lerkendal.... @ringo Stadig mer bekymret.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Det er dette med kvalitet vs kvantitet. Mer stas å ligge med Halle Barry enn 100 stygge damer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 10. August 2004 Del Skrevet 10. August 2004 Et godt eksempel Aalbu har sin kompetanse på det psykiske plan. D.v.s. å hente ut det beste av hver enkelt. Dette er særdeles viktig; se bare på hva som har skjedd hos Tromsø. I tillegg kommer følgelig ferdigheter. En må øve seg god. Som vi har sett en del av i år så sliter vi bl.a. med pasningsspillet. Løsningen? Øve mer pasningsspill. Vi har også slitt med dårlige avslutninger. Løsningen? Øve mer avslutninger. Forøvrig meget bra av Sammy å bli igjen etter trening for å øve avslutninger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Er det noe som alle spissene våre burde så er det å følge Sammys eksempel. Trene avslutninger etter trening I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Er det noe som alle spissene våre burde så er det å følge Sammys eksempel. Trene avslutninger etter trening I A Hagen siden avslutningene viser seg gang på gang å være et problem, så hvorfor ikke trene mer avslutninger på selve treningen?? Stabæk er vel klubben som trenger flest sjanser for å score mål, og bare ett par lag har scoret like lite som oss.. Begynner faktisk å savne tryggvi litt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Tryggvi var min store helt i -02, så det var jævlig synd at han avsluttet tiden i Stabæk sånn som han gjorde. Men han hadde tre ting som en storscorer må ha; -gode avsluttningsegenskaper (han "luktet" mål) -han var til tider "ego", og gikk for de sjangsene han fikk -og viktigst av alt, han hadde en fantastisk instilling, som jeg kun har sett i Martin tidligere. Det negative jeg kommer på litt i etterkant, er at det virket som at han ikke helt hadde hjertet i Stabæk, til tross for sin aggressive innstilling på banen. Hvertfall virket det sånn i -03 sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 11. August 2004 Del Skrevet 11. August 2004 Jeg er ikke en særlig stor beundrer av VG sin fotballkompetanse. Men fra og med i fjor har de publisert en del interessant lagstatistikk. Dersom jeg husker korrekt så er Stabæks effektivitet på 20% hvilket er dårligst i TL. Det er klart at det blir vanskelig å vinne medaljer når du kun scorer på hver 5. sjanse. Dette er en viktig årsak til at jeg hevder vi må gå til innkjøp av en spiss som vi vet leverer varene. Det er liten tvil om at vi med en kar som Årst, Dioh Williams eller andre storscorere hadde vi ligget betydelig høyere på tabellen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 12. August 2004 Del Skrevet 12. August 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle264282.ece Ivan Tzvetkov (24) har lang fartstid fra nederlandsk Æresdivsjon. Nå er han på prøvespill i Molde(hadde ikke gjort noe om det sto Stabæk) - og har gjort sine saker svært bra. Ivan Tzvetkov var under kontrakt med Heerenveen fra 1997 til 2002. De to siste sesongene var han utleid til Veendaam i nest øverste divisjon og scoret 40 mål på 66 kamper Please a kan ikke vi få tak i han da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. August 2004 Del Skrevet 12. August 2004 I tillegg er han bosman. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 12. August 2004 (endret) Del Skrevet 12. August 2004 (endret) jepp...høres ut som en ekte goalgetter Og attpåtil når man har spilt i Nederland og Hereveen så må man være teknisk god....det liker vi her på nadderud Endret 12. August 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 12. August 2004 Del Skrevet 12. August 2004 Hey, Vi kan ikke la Molde være alene om å skaffe seg østeuropere. Derfor la meg presentere en ny @ringokandidat..... Name: Claudiu Iulian NICULESCU Date of birth: 23.06.1976 Place of birth: Slatina Height 182 cm Weight 82 kg Nationality: Romanian Position: striker Club: Dinamo Bucuresti Siste sesongene: 2000-2001 Universitatea Craiova 8A 26kamper 14Mål 2001-2002 Dinamo Bucureºti 1A 28kamper 15Mål 2002-2003 Dinamo Bucureºti 6A 2Kamper 5Mål 2002-2003 Genoa FC 1893 18B 11Kamper 3Mål 2003-2004 Dinamo Bucureºti 1A 28Kamper 16Mål 2004-2005 Dinamo Bucureºti A Mål totalt: Divizia A 151 matches - 77 goals Divizia B 77 matches - 36 goals Serie B 11 matches - 3 goals Europa 13 matches - 4 goals Hepp, den Rumenske ligaen ligger ikke noe tilbake for nest høyeste nivå i nederland og bør være minst på høyde med norsk tippeliga. Om han er interessert erimot er noe ganske annet... Ikke er han bosmanspiller heller... Men men... Han scorer bra med mål.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 13. August 2004 Del Skrevet 13. August 2004 Hørtes ut som en goalgetter, ja. Og apropos det; VG (papirutgave) skriver at FFK ser på muligheten til å hente Tryggvi fra ÖIS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 13. August 2004 Del Skrevet 13. August 2004 ..om Tryggvi velger FFK skjønner jeg ingen ting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå