@ringo 22 149 Del Skrevet 10. Juni 2004 Del Skrevet 10. Juni 2004 Hepp, Nå har jeg beveget meg fra øst mot vest. Tvers over Atlanteren og det Nordamerikanske kontinentet til the Golden State. Her finner vi en Canadisk spiller med Karibisk blod i årene: Dwayne De Rosario Høyde: 180 Vekt: 82 Født: 15/5-78 De Rosario er en Canadisk landslagsspiller som til daglig spiller for MLS laget San Jose Earthquackes. Han har vært mer eller mindre fast på diverse Canadiske landslag siden han var 16 år. Har vært proffesjonell fotballspiller siden han var 18 år og har også spillt et par år i FSV Zwickau i Tyskland. Etter oppholdet i Tyskland, returnerte han over atlanteren og spilte halvannen sesong for Richmond. Der han ble klubbens toppscorer i 2000 sesongen med 15 mål og 5 assists. Så ble han ble plukket opp av San Jose Earthquackes i MLS. Der har han gjort sine saker godt, den første sesongen ble han kåret til MLS cupens Most Valuable Player. Han fikk en kneskade før 2003 sesongen, men returnerte mot slutten av sesongen og scoret 4 mål og la opp til ytterliger 3 på 11 matcher i ligaen. Han blir beskrevet som en dribleglad spiller med gode en mot en ferdigheter og et godt blikk for spillet. Kanskje ikke helt den notoriske målscoreren vi leter etter men god nok for å havne på lista til @ringo. Om det er realistisk å tro at vi kan lure en halvregulær MLS spiller til Norge, med muligheter for UEFA cup og bra eksponering... Ja det tror jeg faktisk og det er i disse baner jeg mener vi i Stabæk bør tenke dersom vi påny skal oppfattes som litt sprøe og gale! Litt MLS statistikk: Sesong Kamper(fra Start) Mål/Assists Skudd/Treffprosent*/Effektivitet** 01-SJ 25(11) 7/4 72/36%/27% 02-SJ 29(19) 4/8 88/34%/13% 03-SJ 14(7) 4/4 42/33%/29% 04-SJ 8(5) 2/2 23/22%/40% Total 76(42) 17/18 225/33%/23% *(antall skudd på mål/antall skudd totalt) **(scoringer/antall skudd på mål) Til slutt noen ord fra mannen selv: http://www.soccer365.com/_365_Interviews/p...123_70605.shtml @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 11. Juni 2004 Del Skrevet 11. Juni 2004 Hva med nr 8 på Kvik Halden Simon Sjøfors? 9 kamper 10 mål Han har tempo teknikk og vet hvor målet står. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 11. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 11. Juni 2004 (endret) Hepp, En god tanke, men han er vel godt voksen tror jeg... 32 år snart og ingen erfaring fra topseriespill.... @ringo Endret 11. Juni 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 12. Juni 2004 Del Skrevet 12. Juni 2004 32 år er over og ut Men jeg syntes kanskje det er på tide vi får kjøpt inn en spiss som scorer mål jevnt og trutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 18. Juni 2004 Del Skrevet 18. Juni 2004 Hepp, Etter siste helgs sjansesløsing har @ringo igjen lagt ut på tur på jakt etter en målscorer som kan aksle den Blaa trøye...og den som leter finner.... @ringo presenterer sin spiss Kanditat nr 3: Lubomir Reiter Slovensk landslagsspiller som for tiden spiller i Sigma Olomouc toppscorer i laget som tok 3 plass i den tsjekkiske ligaen i år. Født 3.12.1974 Øyde/vekt; 181cm/78kg Liga Stats Zilina MSK (SVK) 98/99 26 Kamper 7 Mål Zilina MSK (SVK) 99/00 21 Kamper 1 Mål Zilina/Olomouc (TCH) 00/01 40 Kamper 21 Mål Sigma Olomuoc (TCH) 01/02 20 Kamper 8 Mål Sigma Olomouc (TCH) 02/03 28 Kamper 5 Mål Sigma Olomouc (TCH) 03/04 26 Kamper 15 Mål Tot 161 Kamper 57 Mål For landslaget Periode 2001-2004 17 Kamper 6 Mål I fjor ble han kåret til beste utlending i den Tsjekkiske ligaen, det er vel et greit kvalitetsstempel det vil jeg tro. Han har spillt for Olomouc i 3 år og bør nærme seg slutten på kontraktstiden. Ka dokk tru? @ringo Ut på tur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 18. Juni 2004 Del Skrevet 18. Juni 2004 Ka dokk tru? Æ synns du ska bli ansatt sporænsstrækks som proffæsjonæll spellerjakter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 18. Juni 2004 Del Skrevet 18. Juni 2004 Født 3.12.1974 Hadde han vært yngre så hadde jeg sagt YES anytime... Hvor får du det fra ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. Juni 2004 Del Skrevet 18. Juni 2004 Klarer du å scoute litt om en ung spiss ved navn oscar gimenez også? Tror han er fra Paraguay. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 18. Juni 2004 Del Skrevet 18. Juni 2004 Hepp, Hadde han vært yngre så hadde jeg sagt YES anytime... Hvor får du det fra ??? 30 år er ingen alder! (Se en annen tråd ) Jeg like utfordringen, er veldig nyskjerrig og har opp gjennom tiden samlet meg endel gode fotball linker fra nettet... og ja, jeg er en CM fanatiker!!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 18. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 18. Juni 2004 (endret) Hepp, Klarer du å scoute litt om en ung spiss ved navn oscar gimenez også? Tror han er fra Paraguay Før jeg scouter.... Det er ikke christian gimmenez fra Argentina og som spiller(spilte) for Basel du mener???? En fantastisk spiss som kjørte ball i hatt med Man U forsvaret i CL for et par sesonger siden??? @ringo Endret 18. Juni 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 18. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 18. Juni 2004 (endret) Hepp, Oscar Gimenez Spiller for "Los Funebreros" ("The Undertakers"), eller Chacarita Juniors som de egentlig heter, i den argentinske toppserien... Han er dog ikke angriper men forsvarspiller... Uansett litt fakta: Født 3/4-1982, og han er ganske riktig fra Paraguay. Han kom til Chacarita Jrs. i 2003 sesongen, men har kun spillt 5 kamper på toppnivå, ingen mål. Spiller med trøye nr 13. Vanskelig å finne mer om en spiller som er såpass lite meritert... Er dette en av dine CM helter eller??? @ringo... Endret 18. Juni 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Mulig vi kan ta en nærmere titt på denne mannen til onsdag. 10 mål på 13 kamper. www.mossfk.no/spillerstall/spiller.asp?ID=206 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Bare han scorer er det greit for meg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Hepp, Klarer du å scoute litt om en ung spiss ved navn oscar gimenez også? Tror han er fra Paraguay Før jeg scouter.... Det er ikke christian gimmenez fra Argentina og som spiller(spilte) for Basel du mener???? En fantastisk spiss som kjørte ball i hatt med Man U forsvaret i CL for et par sesonger siden??? @ringo Mulig jeg blander de to gimenezene, men takk uansett. Lsk har hentet inn nok en spiller hvis jeg forstod det riktig. De skal ha for at de TØR satse på import spillere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Bare han scorer er det greit for meg.. Hallo !!! - han spiller på Moss - mot oss på onsdag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. Juni 2004 Del Skrevet 21. Juni 2004 Det har du rett i.. så lenge han ikke scorer mot oss på onsdag er det greit at han scorer bøtter med mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Hepp, Håvard Sakkariassen er faen meg ikke noe dårlig forslg! Samuel Isaksen, Rob Friend, Tor Olve Fagnastøl, Paul Oyunga er andre navn i 1. div som kan være av interesse... Vi må nok bare innse at de spissene som er våre antatt beste ikke holder mål! 11 goaller på 12 kamper er for dårlig!!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 11 goaller på 12 kamper er for dårlig!!! @ringo Hadde vi vært gjerrigere bakover hadde vi vært likt med enga. de har bare scora to mål mer... er veldig bekymret når spissene ikke klarer å sette ballen i mål før etter 9sjanser. nei, sats på unguttene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Skulle gjerne sett denne goalgetteren i stabæk drakt http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=231673 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Hepp, Sakaraiassen har bare kontrakt ut sesongen..... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Mao kan vi forhandle med han om overgang nå. På den andre siden kan han jo drite seg ut big-time på det der da. Neste år er det jo sannsylig at Moss spiller i TL, men det er vel ikke nødvendigvis sikkert at vi gjør det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Mao kan vi forhandle med han om overgang nå. På den andre siden kan han jo drite seg ut big-time på det der da. Neste år er det jo sannsylig at Moss spiller i TL, men det er vel ikke nødvendigvis sikkert at vi gjør det. Tror de skal få slite nok med de 2 + kvalikk plassen med Start, Aalesund, Sandefjord, Kongsvinger. De ligger vel på 8 nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Mao kan vi forhandle med han om overgang nå. På den andre siden kan han jo drite seg ut big-time på det der da. Neste år er det jo sannsylig at Moss spiller i TL, men det er vel ikke nødvendigvis sikkert at vi gjør det. Tror de skal få slite nok med de 2 + kvalikk plassen med Start, Aalesund, Sandefjord, Kongsvinger. De ligger vel på 8 nå Hadde nå håpet at du skjelte ut mine pessimistiske spådommer om Stabæk, ikke Moss sine muligheter i første divisjon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Juni 2004 Del Skrevet 22. Juni 2004 Pessimistiske? Ingen av delene er sannsynlig, Moss blir i 1. Stabæk blir i TL UANSETT. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 Memrer da at vi tidligere har snakket om denne spilleren - var han ikke på prøvespill i Stabæk i begynnelsen av året... Hvis han har vært på prøvespill hos oss, og vi ikke plukket han opp er han en garrantert sukses for Ham-Kam, vi snakket vel om han som den nye Carlos Ham-Kam leier landslagsspiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 29. Juni 2004 Del Skrevet 29. Juni 2004 har alltid hatt sansen for Bala Garba jeg da...skulle snappet ham opp for læng sia...Nå blir det jo tippeliga på ham til neste år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Hva med denne karen? http://fotball.adressa.no/nyhetsarkiv/arti...articleID=64151 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Kopteff er en kjempespiller, en av Finlands beste, MEN scorer han mye mål? Så vidt meg bekjent er han midtbane..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 kopteff hadde vel ikke blitt noe annet enn reserven til wowoah. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Juni 2004 Del Skrevet 30. Juni 2004 Kan han ikke brukes på backen også da? Han er vel ca 20 sekunder raskere enn holter på 60meteren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå