Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Spillerjakten er igang - mer eller mindre komplett side over tippeligaens Bosman spillere... Har klippet ut Gaute's kommentarer som jeg ikke vet helt hvordan jeg skal lese. Leser man den rett frem er det vel det vi tror, men når han begynner å spekulere på investorer og penger kan det jo hende at noe er på gang...

Bosman-spillere: Peter Sand og Samir Fazlagic.

Spillere ut: - Ingenting konkret, men man vet jo aldri. Vi utelukker ikke noe, sier trener Gaute Larsen.

Spillere inn: - Martin Andresen er jo tilbake, og Jan Erik Aalbu er på plass som ny sportsdirektør. Slik sett er vi allerede overgangsvinnere denne sommeren. Hvis ikke det skjer noe ekstraordinært med investorerer eller annet, så tillater ikke økonomien at vi henter noen spillere, sier Larsen.

Nå er det dumt å spekulere for det er egentlig ingen i troppen jeg vil ha ut, og jeg tror ikke Stabæk troppen skal inneholde særlig mer enn 23 spillere, men her er nå min Bosman-spiller-liste som ville styrke troppen vår...

Navn - Klubb - Alder - Plass - Kamper/Mål - Landskamper

Stian Berget - Lillestrøm - Midtbane - 0,00 - 91/7

Martin Wiig - Odd Grenland - 20år - Angrep -

Alexander Aas - Odd Grenland - 25 år - Forsvar - 125/4 - 8

Robbie Winters - Brann - 29 år - Angrep - 35/14

Peter Kopteff - Viking - 25år - Midtbane - 63/8 - 24

Erik Nevland - Viking - 27år - Angrep - 124/60 - 1

Erik Fuglestad - Viking - 29år - Midtbane - 152/18 -

Bernt Hulsker - Molde - 27år - Angrep - 106/30 -

Eddie Gustafsson - Molde - 33år - Keeper - 60/0 - 4

Osman Nyan - Sogndal - 28år - Midtbane - 137/16

Så da er det bare å velge...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

flesteparten av spillerne(bortsett fra spissene) på den lista hadde vel kun vært reserver i stabæk, spørs om de vil bytte klubb for å sitte på benken her. Men nevland, wiig og fuglestad ville jeg gjerne hatt i klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kovacs tror jeg hadde vært en hit i stabæk, han er vannvittig god på hodet, og med være kantspillere som pepprer han med innlegg så skulle det blitt 15-20 mål pr sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bernt Hulsker - Molde - 27år - Angrep - 106/30 -

Skjønner (desverre) ikke hva dere ser i den offsidespissen der men

Bortsett fra han er en pest og plage hver gang vi spiller mot han er det sikkert ingen grunn til å skaffe han...

Regnet litt statistikk

Hulsker scorer i snitt i hver 3,53 kamp

Finstad TL scorer i snitt i hver 3,19 kamp

Finstad inkl cup scorer i snitt i hver 3,08 kamp

så man kan naturligvis lure... Teller man dog spilte minutter har jeg på feelinga at Hulsker er mer effektiv...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at jeg satte opp hulsker var:

Jeg føler at Stabæk trenger en spiss. Av spissene på lista mener jeg nevland er det desidert beste alternativet.

Martin Wiig får ikke spille i odd som er på jakt etter en spiss, han er utleid til sandefjord får å få spilletid, han kan jo ikke være så god når en klubb med spissproblemer leier han ut

Winters mener jeg er nådd toppen, leste et sted at han krevde at Brann hentet inn spillere osv, hvis ikke var det adios bergen. Vet ikke hvor mye man kan stole på han. Har sett han i kamper hvor han bommer på sjanser hvor til og med finstad ville putta.

Da jeg bestemte meg for å ha to alternative spisser valgte jeg til slutt Bernt Hulsker fordi han rett å slett er en drittsekk, men jeg tror at i det rette miljøet, med et apperat som passer på han så kan han slå ut i full blomst.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det bare jeg som har en sånn magefølelse at det kommer en kjempe bombe snart når det gjelder overganger. Det er kanskje det at det har vært en spesiell Stabæk uke med;

Martin tilbake

Aalbu på plass

Stadion JA !!!

Stadion NEI !!!

Peter forlater oss

- har bare sånn god følelese at vi skaffer oss en kjempe spiller nå mens overgangs markedet er oppe... Sæternes, Storflor, Karadaz, Braathen e.l. å håpe håpe håpe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Linderoth, han er på vei til FC København.

Hvor har du fått det fra ??? -

Det begynner å bli ganske stappa på midten da

Tror det var VG, eller www.fotball247.com

Skal se om jeg finner linken

Det er ganske stappet ja. Mer for en ny spiss og heller la Hauger osv få spille litt etterhvert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hente Nick Rios Haugen fra Bærum (spillern fortsatt der..?) og få dem enda mer forbanna på oss?

hehe...kanskje vi får flere "pissed" Bærumssupportere :D

Flere ??? De to gutta er alt forbanna - det er vel ikke flere av dem !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående overganger..:

Lista spillerne elsker (?)

Stabæk Fotball:

Spillere inn/ut: Martin Andresen (mb) er tilbake til helgens serierunde. Peter Sand (mb) blir spillende trener i i danske Sønderjyske.

Bosman: Samir Fazlagic har kontrakt som går ut.

Trener: Gaute Larsen har to år igjen av sin kontrakt.

Kommentar: Klubben er stort sett fornøyd med den spillerstallen de har. Vil vurdere Fazlagics situasjon.

VG har mer

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil heller ha kovacs enn nevland. hadde passet perfekt som en kriger på topp, pluss at han skårer en del mål. men han blir vel for dyr. nevland kan vi jo bare gi lønna til sand.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
@ringo Scouter Markedet Ii
  • Opprett ny...