Rubbster 0 Del Skrevet 5. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 5. Januar 2006 (endret) Hepp... Tilbake i hverdagen... Jobb suger! Men for de som trodde jeg tok helt fotballfri i ferien??? Åneida, masse research før høsten og litt tid til scouting ble det også Derfor har jeg gleden av å presentere en ny spisskandidat... Til alle dere som depper etter at Braathen glapp... Her har vi et godt alternativ! Gunter Thiebaut Født: 12.01.1977 Høyde: 184 Vekt : 76 KG Gunther Thiebaut er en Belgisk angriper som for tiden spiller for 1.FC Saarbrücken i 2. Bundesliga (Rykket opp fra regionalserien i vår). Der var han toppscorer i forrige sesong med 15 mål på 33 kamper. Han var også toppscorer i nest høyeste divisjon i Belgia i 2002. Han signerte siste kontrakt med 1.FC Saarbrücken i Juli 2003, så han er neppe gratis å hente... Men han er billigere enn Braathen det er jeg viss på! Etter sigende så skal denne "Super Sturmer" være rimlig bra på hodet og passe bra inn i den søkeprofilen jeg har gitt meg selv.... Våre venner i tyskland kan kanskje fylle på med mer informasjon... Andre klubber han har spillt for: FC Denderleeuw (BEL), Omonia Nikosia (CYP), Eendracht Aalst, HO Mechtern, Rapid Lebekke (alle BEL) @ringo Til Slutt Saarbrücken spiller i nesten helt like drakter som oss, så vi vet alt at han kler Blaadt http://www.fc-saarbruecken.de/staticsite/s...380&topmenu=338 Hvordan går det med Gunter Thiebaut @ringo? Hepp, 1 FC Saarbrücken har slitt fælt denne sesongen, de byttet trener i fjor høst og stakkars Thiebaut falt ut av laget. Siste status er vel at han er på vei hjem til Belgia, nærmere bestemt til Zulte-Waregem som for tiden ligger på 6 plass i den belgiske toppligaen. Dit går han vederlagsfritt. Er han god nok for belgisk toppserie ville han vært god nok for oss. Jeg sa fra til Tom når jeg begynte å ane hvilken vei de gikk for Gunther i Saarbrucken, men han vendte det døve øret til Her kunne vi fått en god spiller gratis. @ringo Ifolge denne siden har allerede gått dit riktignok på en halvt års kontrakt Endret 5. Januar 2006 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 5. Januar 2006 Del Skrevet 5. Januar 2006 Gunter er skikkelig fett navn, esse. Kanskje Tom trenger noen q-tips i tillegg til de andre tipsene dine, @ringo? Hepp, Noe for vareutvalget i sjappa Markus? @ringos q-tips??? Må jo bare bli en salgsslager @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 5. Januar 2006 Del Skrevet 5. Januar 2006 puh...saarbrücken...dårlig lag, dårlig klubb. kjempet seg til 2. bundesliga, men det ser ikke ut som om de klarer å holde seg der. synes gunther er ikke god nok for et stabæk lag som spiller tl. se bare på de fire, fem klubbene han spilte for i belgia...eendracht aalst er den eneste jeg kjenner. de spilte i 1. div. i belgia (likner 1. div i norge) den forrige sesongen, men rykket ned til 2. div. (hvis jeg husker det riktig). alle andre navn ser ut som om de er 2. div klubber, dvs. amatør fotball. selv om alle spillere som dro fra norge til belgia sier at fotballnivået i belgia er bedre, spillestilen er bedre, og forholdene er bedre, synes jeg at norske spillere spiller mye bedre fotball enn belgiske. man trenger ikke å ha den perfekte banen eller en lurt spillestil for å vinne og spille fin fotball. og taktikk eller teknikk er ikke alt, og for mye taktikk eller teknikk ødelegger mer enn at de hjelper. sånn sett synes jeg gunther er ingen hjelp. hent heller en eller to islendinger! oh glemte helt at jeg - i likhet med ringo - hørte noen rykter om at gunther er på vei hjem. sin ny klubb, zulte waregem, er nyopprykket till jupiler league. egentlig en klubb med veldig lite penger og uten stjernespillere, men de slo anderlecht, brugge, genk og standard (= de største klubbene i belgia). de kom videre i den belgiske cupen (seier mot anderlecht eller brugge?), og nå er de blitt noe som en skrekk i belgisk fotball. særlig de 3 topplagene gruer seg når de må spille mot z. waregem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 5. Januar 2006 Del Skrevet 5. Januar 2006 oh glemte helt at jeg - i likhet med ringo - hørte noen rykter om at gunther er på vei hjem. sin ny klubb, zulte waregem, er nyopprykket till jupiler league. egentlig en klubb med veldig lite penger og uten stjernespillere, men de slo anderlecht, brugge, genk og standard (= de største klubbene i belgia). de kom videre i den belgiske cupen (seier mot anderlecht eller brugge?), og nå er de blitt noe som en skrekk i belgisk fotball. særlig de 3 topplagene gruer seg når de må spille mot z. waregem. Omtrent som oss med andre ord... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 5. Januar 2006 Del Skrevet 5. Januar 2006 nei absolutt ikke. stabæk er et helt annet format enn z. waregem. zulte waregem kan du heller sammenligne med st.pauli, da de rykket opp til 1. bundesliga og slo bayern münchen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 12. Mars 2006 Del Skrevet 12. Mars 2006 Jeg har funnet tidenes spiss talent... Markus scouter markedet hahaah Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå