El Stabæk 738 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Er så dritt lei sånne idiotiske hjerneblødninge. Faen heller ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Jaaaaaaa!!!!! Så jævlig deilig! For en bunnsolid gjennomført kamp! Og DA ble det brått stille blant haterne her ;-) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Hva er det med han jævla drittdommeren? Gjør ALT galt 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Hurra for seier, men vi må spille bedre enn dette for å sikre de nødvendige poengene. Hvis ikke Singh er god nok må vi seriøst begynne å se etter alternativer. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Deilig at vi endelig får en seier! Er det bare meg eller var dommeren helt rævva?! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Jaaaaaaa!!!!! Så jævlig deilig! For en bunnsolid gjennomført kamp! Kombaja my lord! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Jaaaaaaa!!!!! Så jævlig deilig! For en bunnsolid gjennomført kamp!Kombaja my lord! Sayouba spilte en bunnsolid match bortsett fra straffa. Skal du virkelig klare å være negativ nå? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Jaaaaaaa!!!!! Så jævlig deilig! For en bunnsolid gjennomført kamp!Kombaja my lord!Sayouba spilte en bunnsolid match bortsett fra straffa. Skal du virkelig klare å være negativ nå?Det er så lett å være positiv hele tiden, det skal du få for. Men, vi kan ikke satse på at vi alltid skal score to mål. Noe vi må for å vinne kamper hvor Mande skal få gi bort mål. Det nytter ikke å stå bra 99% og ha 1% hjerneblødning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Hva er det med han jævla drittdommeren? Gjør ALT galt Krisedommer ... hvor skal man starte? 3 gule til Stabæk ingen til Sandefjord ... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 2. Juli 2017 (endret) Del Skrevet 2. Juli 2017 (endret) Det er så lett å være positiv hele tiden, det skal du få for. Men, vi kan ikke satse på at vi alltid skal score to mål. Noe vi må for å vinne kamper hvor Mande skal få gi bort mål. Det nytter ikke å stå bra 99% og ha 1% hjerneblødning. Lett å være negativ også da. Endret 2. Juli 2017 av smart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Sykt deilig kamp! Vi er mye mer direkte slik vi var i starten av sesongen. Når presisjonen gikk opp i andre omgang er vi sterke!! Fortsett sånn som det her Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Solid gjennomført kamp. Hadde vi spilt på dette nivået de foregående 5 kampene, hadde vi tatt flere poeng. Dommeren hadde en rar list, og Sandefjord var ikke i nærheten etter 1-0. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Jesus, selv ikke seier er godt nok for enkelte her inne.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Heinz 45 Del Skrevet 2. Juli 2017 (endret) Del Skrevet 2. Juli 2017 (endret) Solid gjennomført kamp. Hadde vi spilt på dette nivået de foregående 5 kampene, hadde vi tatt flere poeng. Dommeren hadde en rar list, og Sandefjord var ikke i nærheten etter 1-0.Jeg synes en heading i tverrligger på 1-2 er i nærheten, men det er kanskje bare jeg som er negativ... Men sykt deilig med 3 poeng igjen! Endret 2. Juli 2017 av Heinz Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Solid gjennomført kamp. Hadde vi spilt på dette nivået de foregående 5 kampene, hadde vi tatt flere poeng. Dommeren hadde en rar list, og Sandefjord var ikke i nærheten etter 1-0.Jeg synes en heading i tverrligger på 1-2 er i nærheten, men det er kanskje bare jeg som er negativ... Men sykt deilig med 3 poeng igjen! Ikke når det er blåst for offside. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Vi vant. Driter i dommeren. Dette var jævlig viktig! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 2. Juli 2017 (endret) Del Skrevet 2. Juli 2017 (endret) Jesus, selv ikke seier er godt nok for enkelte her inne..Selvfølgelig er jeg glad for at vi vant. Jeg er bare redd for at vi skal slakke av igjen. Problemet er hvis vi tror spillet er bra nok for fortsettelsen, for det er det ikke. Det er vel egentlig det som er årsaken til at det begynte å gå dårlig; at laget trodde det bare var å stille opp til kamp. Vetlesen sammenlignet seg med Messi, Ohi vurderte hvilket landslag han skulle spille for. Man blir ikke bedre av bare å omgi seg med ja-folk. Man må faktisk kunne være kritisk til egne prestasjoner. Jeg heier på et fotballag, jeg er ikke medlem av en sekt. Endret 2. Juli 2017 av mbh 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Jesus, selv ikke seier er godt nok for enkelte her inne..Sjukt digg med seier. Men den snikende følelsen av at den svartkledde skal ødelegge hele greia, den gjør vondt på slutten. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Puuuuuhhh. Har våknet opp fra komaen etter den thrilleravslutningen. Hvordan dommeren kan unngå å gi kort til han som sparket ned Skjønsberg, mens Brochmann og Ba får kort for noe som flere dommere ikke slår ned på, er helt utrolig. Sayouba er veldig klønete, noe vi har sett før dessverre, men han var veldig anti-Stabæk i kampen i dag dommeren. Hvorfor får ikke Ohi frispark i første omgang i en duell etter en langball på kanten der etter en fin Ba-involvering. Konsekvent var ikke dommeren, selvom isolert sett de ikke er skandaleavgjørelser som går mot oss. Fikk ikke med meg at det var offside på tverrliggerheadingen. Synes Lumanza var flere hakk opp i dag, og deilig å se gleden ved hans jubel på 2-0 målet. Han fikk også de meste dommeravgjørelser med seg, men det var nok ikke tilfeldig heller. Han er god på dette, verre er det med Ba som mister ballen i farlige situasjoner altfor mye. Var vel 2-2 i sjanser før 1-0 målet kom, og etter det var vi klart best og kunne fort lagt på til mer enn 2-0 også. Viktig for selvtillitten i laget, og det gir Toni litt arbeidsro. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Fikk ikke med meg kampen, så nå var det deilig å sjekke resultatet! Veldig godt med en seier igjen, og herlig at det var Kassi og Ohi som scoret! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Dommeren var helt krise, det tror jeg alle kan være enige om. Sinnsykt deilig med seier igjen, var dette første siden 16. mai? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. Juli 2017 Del Skrevet 2. Juli 2017 Sinnsykt deilig med seier igjen, var dette første siden 16. mai? Med unntak av seire i cupen: ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 2. Juli 2017 (endret) Del Skrevet 2. Juli 2017 (endret) Godt med seier, men var vel ikke akkurat en kamp som gledet de nøytrale. Tydelig at vi prøvde å gjøre ting litt enklere denne gangen, noe som sikkert var smart. Uansett, veldig deilig med poeng igjen, vi hadde ligget faretruende nær bunnen med tap i dag. Endret 3. Juli 2017 av Sindre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå