Latmann 4 389 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 På 23.7.2023 den 19.54 skrev Stabakk123: Aldri skjønt meg på hvorfor Hammy har stagnert. I akademiet var han suveren på å dribble og ekstremt dominant. Han var en del hakk over alle 02’ere i landet og var spådd en fantastisk karriere og spill i utland. Hva har skjedd de siste årene? Talentet er jo åpenbart der, kunne lett sett for meg en vetlesen historie hvis glimt signerte han. Han dro til utlandet og stagnerte. Usikker på om det var lurt å signere Hammy 2.0. Har ikke imponert, det lille gan har fått spille... 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Juli 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Juli 2023 1 time siden skrev Latmann: Han dro til utlandet og stagnerte. Usikker på om det var lurt å signere Hammy 2.0. Har ikke imponert, det lille gan har fått spille... Hugo «stagnerte» vel også da Janne ikke fant nok spilletid til han sentralt. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 597 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Juli 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Juli 2023 Beklager hardheten, men jeg er lei av å lese bipolare meninger om denne spilleren, bare for noen vil jeg gjenta hendelseskjeden og be hver enkelt av dere føle hva han må gjennom nå: tilbake til Stabaek etter en forretningsreise borte fra hjemmet og kjære i så ung alder, fortsatt ikke spilt på grunn av skade, restitusjon, komme i form med ikke den beste troppen og treneren (ifølge mange forumbrukere) endte i en vellykket sesong i OBOS-ligaen, ny sesong, uforståelig for meg oppkjøp midt på midtbanen, klubbens media bruker figuren hans før hver kamp, ny kontrakt før sesongstart, og treneren utelater ham fra startoppstillingen fra kamp til kamp, gir 15-20 minutter per kamp, foretrekker middelmådighet og muskler på midtbanen, jeg kan bare ikke forestille meg hvordan Lars Bohinen argumenterte for sitt fravær av Hammy personlig da vi så svake Lucca i de første rundene. hvis jeg var Hammy, ville jeg ha slått alarm og bedt om å la meg gå på lån til slutten av sesongen eller selge meg, for for hans alder er det viktigste å spille kamper 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 826 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Alternativt stå igjen etter trening og terpe på avslutninger i stedet for å dra rett på golfbane ? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 1 time siden skrev pogdkeslg: Beklager hardheten, men jeg er lei av å lese bipolare meninger om denne spilleren, bare for noen vil jeg gjenta hendelseskjeden og be hver enkelt av dere føle hva han må gjennom nå: tilbake til Stabaek etter en forretningsreise borte fra hjemmet og kjære i så ung alder, fortsatt ikke spilt på grunn av skade, restitusjon, komme i form med ikke den beste troppen og treneren (ifølge mange forumbrukere) endte i en vellykket sesong i OBOS-ligaen, ny sesong, uforståelig for meg oppkjøp midt på midtbanen, klubbens media bruker figuren hans før hver kamp, ny kontrakt før sesongstart, og treneren utelater ham fra startoppstillingen fra kamp til kamp, gir 15-20 minutter per kamp, foretrekker middelmådighet og muskler på midtbanen, jeg kan bare ikke forestille meg hvordan Lars Bohinen argumenterte for sitt fravær av Hammy personlig da vi så svake Lucca i de første rundene. hvis jeg var Hammy, ville jeg ha slått alarm og bedt om å la meg gå på lån til slutten av sesongen eller selge meg, for for hans alder er det viktigste å spille kamper Spot on! Selges til Glimt, og han vil storspille akkurat som Hugo Boss! Bare håper vi klarer å legge ved en videresalgsklausul. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 879 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Herman fra start i dag 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bizzy 258 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Mye bra så langt! Godt returløp der! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Solid innsats og blant våre beste så langt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 681 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Burde fått en assist 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pogdkeslg 597 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 8 timer siden skrev Hanse: Alternativt stå igjen etter trening og terpe på avslutninger i stedet for å dra rett på golfbane ? ikke stoler på instagram Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 29. Juli 2023 Del Skrevet 29. Juli 2023 Burde ikke vært tatt av. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 6. August 2023 Del Skrevet 6. August 2023 Skadet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 015 Del Skrevet 6. August 2023 Del Skrevet 6. August 2023 Syk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 6. August 2023 Del Skrevet 6. August 2023 Huff. Takk for at du vet #ringo, nok av eksempler på totalt informasjonsfravær fra klubben Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 643 Del Skrevet 6. August 2023 Del Skrevet 6. August 2023 1 minutt siden skrev kuk: Huff. Takk for at du vet #ringo, nok av eksempler på totalt informasjonsfravær fra klubben Klubben skriver på Twitter/X: 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 6. August 2023 Del Skrevet 6. August 2023 Skjønner, grei info der.. dog kjipt med Geel. Kunne vært en god anledning for han her med all fravær 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 6. August 2023 Del Skrevet 6. August 2023 2 timer siden skrev kuk: Skjønner, grei info der.. dog kjipt med Geel. Kunne vært en god anledning for han her med all fravær Hadde ikke fått spille uansett! Er tross alt LB som sitter ved roret! Med Ludvig ved sin side 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 228 Del Skrevet 6. August 2023 Del Skrevet 6. August 2023 5 minutter siden skrev blaasoldat: Hadde ikke fått spille uansett! Er tross alt LB som sitter ved roret! Med Ludvig ved sin side Ikke dra Ludvig ned i søla på den måten. Det fortjener han ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 292 Del Skrevet 6. August 2023 Del Skrevet 6. August 2023 Hadde blitt 5-0 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 365 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Januar Geelmuyden til Budstikka, nekter å gi opp. https://www.budstikka.no/i-host-fikk-herman-nesten-ikke-sjansen-na-nekter-han-a-gi-opp/s/5-55-1624015 36 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. Januar 39 minutter siden skrev fexter: Geelmuyden til Budstikka, nekter å gi opp. https://www.budstikka.no/i-host-fikk-herman-nesten-ikke-sjansen-na-nekter-han-a-gi-opp/s/5-55-1624015 I år er hans år! Jeg har fortsatt troen! 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai Fikk 20 min++ til å vise seg fram 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 131 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai 16 minutter siden skrev arni: Fikk 20 min++ til å vise seg fram Ja, det gjorde han. Øver du på å skrive referat? 😊 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai 21 minutter siden skrev mbh: Ja, det gjorde han. Øver du på å skrive referat? 😊 Var nær krysset med et skudd er det jeg husker! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 477 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai ...og generelt tempo og kvalitet over alt han gjør med flere gode ballgjennvinninger defensivt og kombinasjonsspill offensivt. Å komme inn som angriper de siste 20 minuttene på stillingen 5-0 når det allerede har blitt gjort fire bytter, tempoet er borte og kampen er i ferd med å dø helt ut er omtrent så langt en kommer fra optimale omstendigheter for å imponere. Likevel syns jeg han tok ordentlig tak og gav et solid, positivt inntrykk - igjen. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
InaB 291 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai 37 minutes ago, Nøfyse said: ...og generelt tempo og kvalitet over alt han gjør med flere gode ballgjennvinninger defensivt og kombinasjonsspill offensivt. Å komme inn som angriper de siste 20 minuttene på stillingen 5-0 når det allerede har blitt gjort fire bytter, tempoet er borte og kampen er i ferd med å dø helt ut er omtrent så langt en kommer fra optimale omstendigheter for å imponere. Likevel syns jeg han tok ordentlig tak og gav et solid, positivt inntrykk - igjen. Synes han var en bra i dag. Han plasserte seg godt, men fikk ikke all verden å jobbe med. Han trenger å spille på seg mer selvtillit. Håpet så inderlig at han skulle skåre og hadde et par bra sjanser. Håper ikke vi selger han i sommer. Det kan lett bli en Botheim 2.0. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mai Godkjent innhopp. Jeg tror det blir viktig for han å vise Bob at han tør. Gå rett på mål, ta avslutningene og så være på hugget sekundene etter at vi mister ballen. Det viste han i dag. Spiten var første av unggutta som ble kastet ut på banen i fjor, og jeg tror grunnen var at Bob så en spiller helt uten frykt for å mislykkes. Kanskje har Geelmuyden vært litt for forsiktig i valgene sine tidligere? 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 4. Mai Del Skrevet 4. Mai Vi har et luksusproblem. Idag kom han vel kun inn fordi Heghardt ikke var med av uvisse grunner. Kostadinov også ute av en eller annen grunn. Det lukter et salg snart av en eller annen av våre briljante spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 5. Mai Del Skrevet 5. Mai Han kom inn for Spiten på topp. Da var allerede Vinge inne for Diabate, mens Opseth ble sittende på benken. Hva valgene ville vært om det sto 0-0 får vi aldri vite, men mistenker at Opseth hadde vært foran i køen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 015 Del Skrevet 5. Mai Del Skrevet 5. Mai Akkurat nå så flyter det for Olderheim, Spiten, Wendt - men det er ikke gitt at det fortsetter. Vi trenger å holde Geelmuyden og Vinge varme, samme med Hegardt som jeg synes gjør veldig mye riktig når han får spille også. Den trioen der er like viktig som de 3 først nevnte. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå