Marandinho 3 450 Del Skrevet 5. Mai Del Skrevet 5. Mai Vi må huske på at Hammy akkurat var skadet og har vært i opptrening. Tror nok de tar det forsiktig med han, slik at han får blitt 100%. De andre er uansett i form nå og presterer. Kan bygge seg litt over tid🙏 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 20. Mai Del Skrevet 20. Mai Da veit du at du er langt bak i køa - laget skriker etter en som kan holde i ballen mot slutten 16 mai - og du kommer ikke inn🥲 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 20. Mai Del Skrevet 20. Mai Lukter utfrysing - samme vi så sist Bob var her. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 20. Mai Del Skrevet 20. Mai 36 minutter siden skrev @ringo: Lukter utfrysing - samme vi så sist Bob var her. Ja, jeg tror ikke Hammy fikk en eneste kamp den gangen heller. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 20. Mai Del Skrevet 20. Mai 10 minutter siden skrev havardw: Ja, jeg tror ikke Hammy fikk en eneste kamp den gangen heller. 🤡 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 20. Mai Del Skrevet 20. Mai 1 time siden skrev @ringo: Lukter utfrysing - samme vi så sist Bob var her. Virker som det ikke lønner seg å lufte egne tanker… 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mai Er merkelig, klubben ønsker å bruke han som profil med han i front i promotering! Fikk lite spilletid i fjor, og enda mindre i år! Synes han fortjener å få sjansen, utifra rapporter fra trening og tidligere vist potensial 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mai Kanskje det er så enkelt at vi har andre spillere som trenerne mener er enda bedre enn Hammy? De ser jo spillerne dag ut og dag inn og jeg tviler på at de beste spillerne utelates pga trynefaktor... 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 20. Mai Del Skrevet 20. Mai Åpenbart, men Ferrington!!!??? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 21. Mai Del Skrevet 21. Mai Jeg tror at Hammy nå må tenke på sin egen utvikling da han er i ferd med å stagnere fullstendig i sin karriere. Det beste for alle parter vil være å selge han i sommervinduet. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 416 Del Skrevet 21. Mai Del Skrevet 21. Mai Han burde starte istedenfor Opseth i morgen, han har vært helt ubrukelig 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai 8 timer siden skrev sacrebleu: Han burde starte istedenfor Opseth i morgen, han har vært helt ubrukelig Om Opseth er klar må han starte, vi trenger er visst oppspillspunkt. jeg skjønner ikke helt hvem folk mener Hammy skal erstatte? Akkurat nå konkurrerer han med Spiten og Olderheim… jeg tror ikke vi skal prøve han i rollen til Roberts 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai At Hammy bør få godt med spilletid, inkludert mange starter, betyr ikke at han må erstatte noen. Det går an å bruke en tropp for det den er verdt. Det bør ikke være sånn at spillere enten er veldig inne i varmen eller helt ute i kulden. Selv om Olderheim og Spiten-Nysæter er våre kanskje to beste spillere, er de også kun 16 år og har neppe fysisk godt av å spille fast uten pauser. Vi har en tropp som er som skapt for god rotasjon med mange svært unge spillere som absolutt holder nivået og vel så det og som alle vil ha godt av rikelig med spilletid og å føle at de er inne i varmen og under utvikling samtidig som det er viktig å unngå overbelastning. Personlig ville jeg først og fremst gitt Hammy plassen til nettopp Roberts fordi jeg syns det helt klart er et av lagets svakeste punkter og at Hammy er bedre på så å si alt. Roberts gjør av og til noen fine ting med ball, men jeg syns ikke han er i nærheten av å mestre den defensive delen av jobben. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Veldig godt poeng - vi vet også av erfaring at ingen talent har en lineær utviklingskurve. Spiten og Olderheim vil møte motgang og formsvikt - eller skader. Da har vi behov for troppen vår - enten det er Geelmuyden, Kostadinov, Vinge eller Veum. Alle disse 4 ville vært i start 11’er i nært sagt samtlige andre Obos lag - det vitner om god bredden i troppen vår. Det er en stor konkurransefordel, men bare om vi bruker den og holder disse spillerene igang. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Jeg syntes Hammy har mange av de samme svakhetene Roberts har vist i den rollen. Skulle gjerne sett Kay inn for Roberts, men han er kanskje skadet? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai I måten vi spiller nå ligger Olderheim ganske høyt og har mye ansvar for å sette fart fremover med ball. Per nå virker det som den mest opplagte rollen for Hammy. En ting jeg undres på er bruken av Christensen som anker sammen med tre stoppere. Jeg kunne gjerne tenkt meg å se en mye mer spillende type i den dype midtbanerollen. Og da er det naturlig å tenke på Hammy. Fin pasningsfot, godt blikk for spillet og lett å spille på fordi han er god til å komme seg ut av pressete situasjoner. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai 1 time siden skrev odd: En ting jeg undres på er bruken av Christensen som anker sammen med tre stoppere. Jeg kunne gjerne tenkt meg å se en mye mer spillende type i den dype midtbanerollen. Og da er det naturlig å tenke på Hammy. Fin pasningsfot, godt blikk for spillet og lett å spille på fordi han er god til å komme seg ut av pressete situasjoner. Enig, og de siste par kampene har jeg egentlig fundert på hvordan Christensen ville gjort seg som stopper. Jeg syns han har kommet seg en del etter en heller svak start og han besitter noen defensive kvaliteter som Næss og Pedersen mangler, kanskje spesielt akkurat det å forsvare egen boks. Jeg har blant annet inntrykk av at han er temmelig god til å komme skikkelig oppi angripere og få blokkert skudd. Sikkert ikke helt i Valsvik-klasse, men vesentlig bedre enn Pedersen og Næss, vil jeg tro. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Tror ikke vi skal ta det lille vi har av fysikk vekk fra midtbanen.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Det er et poeng, men jeg syns den manglende løpskraften hans er et større minus i den rollen enn størrelsen hans er et pluss. Hadde han hatt litt bedre aksjonsradius så hadde fysikken hans fort blitt en større faktor også. Bedre med en innpåsliten veps enn et dovendyr på taket, eller hva det heter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai 3 timer siden skrev Nøfyse: Personlig ville jeg først og fremst gitt Hammy plassen til nettopp Roberts fordi jeg syns det helt klart er et av lagets svakeste punkter og at Hammy er bedre på så å si alt. Roberts gjør av og til noen fine ting med ball, men jeg syns ikke han er i nærheten av å mestre den defensive delen av jobben. Jeg er helt uenig. Minst halvparten av sjansene våre ser ut til å starte med en smart ball fra Roberts, og Hammy er ikke sterkere enn Roberts defensivt heller. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai 2 timer siden skrev Nøfyse: Det er et poeng, men jeg syns den manglende løpskraften hans er et større minus i den rollen enn størrelsen hans er et pluss. Hadde han hatt litt bedre aksjonsradius så hadde fysikken hans fort blitt en større faktor også. Bedre med en innpåsliten veps enn et dovendyr på taket, eller hva det heter. For å holde oss på topic da, hvordan vil Hammy passe inn i den midtbanen om vi er enige i at vi mangler løpskraft og fysikk (size)? Jeg er enig i at vi kunne prøvd å hvile Roberts i et par kamper, men jeg tror ikke Hammy er løsningen. Etter min mening så konkurrerer Hammy med Olderheim, og jeg har troa på at han vil få muligheter i kamper hvor vi stanger (og Olderheim ikke er så god). Den som lever får se Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Akkurat nå skrev joogs: For å holde oss på topic da, hvordan vil Hammy passe inn i den midtbanen om vi er enige i at vi mangler løpskraft og fysikk (size)? Jeg er enig i at vi kunne prøvd å hvile Roberts i et par kamper, men jeg tror ikke Hammy er løsningen. Etter min mening så konkurrerer Hammy med Olderheim, og jeg har troa på at han vil få muligheter i kamper hvor vi stanger (og Olderheim ikke er så god). Den som lever får se Christensen/ Bawa Roberts/Dino Olderheim/Hammy sånn her jeg tolker midten pdd 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Hegardt er nok foran Kay/Hammy i køen, men vanskelig å si hvor Kay står om han er skadet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai 26 minutter siden skrev joogs: Hegardt er nok foran Kay/Hammy i køen, men vanskelig å si hvor Kay står om han er skadet. Mulig jeg tar helt feil nå, men ble ikke han brukt som rotasjon på høyrekanten da vi spilte 4-3-3? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Hegardt? Ikke som jeg har sett. noe bredere indreløpere da vi spilte 4-1-2-1-2 ellers indreløper/sentral midtbane Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai 47 minutter siden skrev joogs: For å holde oss på topic da, hvordan vil Hammy passe inn i den midtbanen om vi er enige i at vi mangler løpskraft og fysikk (size)? Er vi enige om at vi mangler "size"? Spesielt nå når vi styrer mye er det nesten viktigere med spillere som er raske til å komme opp i motstander mens vi venter på å få backene hjem. Om vi taper noen hodedueller når de spiller langt fra keeper får heller være. (At Hammy heller ikke er noen terrier på midten er jo en annen sak..) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Jeg ville prøvd Hammy i en falsk nier rolle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Spådom: Hammy avgjør for oss i kveld. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Håper og tror det ikke er et enkeltmål som avgjør. Vi har putta 19 på de siste 5 kampene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 22. Mai Del Skrevet 22. Mai Nå har du sjansen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå