Gå til innhold

Anbefalte innlegg

2 timer siden skrev Pompel:

Hadde vel 14 målpoeng den sesongen..

Transfermarkt har 9 målpoeng på 20 kamper under Kjønø, 4 målpoeng på 9 kamper under Bohinen. (Pluss noen i cupen mot ymse lag)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som flere av oss har vært inne på en rekke ganger så er det som indreløper Hammy har prestert klart best. De som har muligheten til det kan f.eks. ta en titt på sekvensen 14:00 minutter ut i kampen mot Sandnes Ulf. "Ødemuyden". Det er i den type situasjoner han bør settes opp mest mulig og det skjer mye enklere og oftere om han trekkes ned fra kanten til å spille på midten sammen med Christensen og Kostadinov.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev odd:

Transfermarkt har 9 målpoeng på 20 kamper under Kjønø, 4 målpoeng på 9 kamper under Bohinen. (Pluss noen i cupen mot ymse lag)

Jeg bare henta fra formob for 22 -sesongen, 7 mål og 7 assist.  du har sikkert riktig fordeling

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

16 minutter siden skrev Kongen23:

Inne i siste året av kontraktforlengelsen.

Kan han spille seg inn i laget, og forlenge på nytt? Eller bør han finne seg en ny klubb i vinter?

Hvis det ikke er noe forlengelse på gang nå så er det vell på tide å gå videre? Nytt miljø og nytt lag kan være en løsning for Hammy. Klubben skal jo slanke stallen uansett. 

Men kan være fort en spiller som det løsner for under Wålemark, men da bør kontrakten forlenges hvertfall med et år iløpet av vinter/tidlig vår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har ikke fått det til å løsne under JJ, Kjønø, Bohinen, Bradley eller Riise. Jeg krysser fingrene, men er bekymret.

Gjennom årene har han vært indreløper, kant og spiss. Det er en anvendelighet som er god å ha på benken. Jeg kan ikke tenke meg at det er stor interesse for han nå, så kanskje bedre å ha han som squad player i år enn å cashe inn noen tusenlapper?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev odd:

Han har ikke fått det til å løsne under JJ, Kjønø, Bohinen, Bradley eller Riise. Jeg krysser fingrene, men er bekymret.

Gjennom årene har han vært indreløper, kant og spiss. Det er en anvendelighet som er god å ha på benken. Jeg kan ikke tenke meg at det er stor interesse for han nå, så kanskje bedre å ha han som squad player i år enn å cashe inn noen tusenlapper?

Men hva med å gi han en reell mulighet. Statistikken hans under 2022 sesongen viste jo at det absolutt var mulig å finne en plass i laget og prestere. Dette var også sist han fikk spille over tid. Fordelen hans er jo at han kan bekle flere posisjoner. Men selvsagt, det beste ville vært å definere en rolle til han og faktisk gi han flere muligheter.  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Marandinho:

Men hva med å gi han en reell mulighet. Statistikken hans under 2022 sesongen viste jo at det absolutt var mulig å finne en plass i laget og prestere. Dette var også sist han fikk spille over tid. Fordelen hans er jo at han kan bekle flere posisjoner. Men selvsagt, det beste ville vært å definere en rolle til han og faktisk gi han flere muligheter.  

Tror jeg har sagt det høyt før, men kan se for meg han kan passe fint som en offensiv indreløper med utgangspunkt til høyre. Med to DM/bikkjer bak/ved siden av. Så han kan skjære innover og bruke den tross alt fine foten sin. Litt som Ødegaard i Arsenal, bare lavere nivå selvsagt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig må jeg innrømme at jeg har sett for lite av Hammy til å liste opp styrkene hans, men pasningsfoten er altså en av dem? På seniornivå har han knapt lagt en eneste assist siden 2018 - uten at det nødvendigvis betyr at han ikke har en bra fot. Og han innehar trossalt draktnummer 10 som tilsier at han er en spiller med kvaliteter i pasningsspillet.

Etter hva jeg har sett i kamper og på noen treninger i fjor, så er det først og fremst avslutninger på mål og fart jeg sitter igjen med som hans største styrker. Defensivt har han vist svært lite vilje, evne og disiplin. Og som trener med 4-3-3 i tankene ville jeg ikke brukt han som indreløper foran andre spillere vi har i stallen. Han er home grown og blaa, men for hans egen del bør han kanskje fått slippe benketilværelsen enda en sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15 minutter siden skrev Kongen23:

Personlig må jeg innrømme at jeg har sett for lite av Hammy til å liste opp styrkene hans, men pasningsfoten er altså en av dem? På seniornivå har han knapt lagt en eneste assist siden 2018 - uten at det nødvendigvis betyr at han ikke har en bra fot. Og han innehar trossalt draktnummer 10 som tilsier at han er en spiller med kvaliteter i pasningsspillet.

Etter hva jeg har sett i kamper og på noen treninger i fjor, så er det først og fremst avslutninger på mål og fart jeg sitter igjen med som hans største styrker. Defensivt har han vist svært lite vilje, evne og disiplin. Og som trener med 4-3-3 i tankene ville jeg ikke brukt han som indreløper foran andre spillere vi har i stallen. Han er home grown og blaa, men for hans egen del bør han kanskje fått slippe benketilværelsen enda en sesong.

6 assists i 2022 (og 7 mål )

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Herman Geelmuyden
  • Opprett ny...