Håvard 3 327 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Hva skjer? Ingen kamptråd? Sist kamp mot Brann var ingen 5-0 kamp. Satser på at Brann tenker Europa og at vi får en herlig revansje. Ohi tilbake i form? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Hadde vært så rått å vinne i dag. Tre poeng opp til sølv! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Dårlig følelse idag, ønsker en helt annen innsats enn det som har vært vist de side 6 kampene! Gutta må igjen blø for drakten og bære den like stolt som i starten av årets sesong. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Redd vi får svinebank i dag. Har uansett hengt opp flagget, og stiller på kamp med alle tre barna. Uavgjort vil være en liten seier i dag, mens tre poeng hadde vært en sinnsyk opptur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Dårlig følelse idag, ønsker en helt annen innsats enn det som har vært vist de side 6 kampene! Gutta må igjen blø for drakten og bære den like stolt som i starten av årets sesong. Siste 6? Mot Sandefjord var det jo ikke så verst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Viktig med en god prestasjon på hjemmebane igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Ser ut som om vi får tøff kamp på tribunen. Bortefeltet er nesten utsolgt, og det blir sikkert en del bergensere på hovedtribunen også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 9. Juli 2017 (endret) Del Skrevet 9. Juli 2017 (endret) Dårlig følelse idag, ønsker en helt annen innsats enn det som har vært vist de side 6 kampene! Gutta må igjen blø for drakten og bære den like stolt som i starten av årets sesong. Siste 6? Mot Sandefjord var det jo ikke så verst. Ja siste 6, det var ikke veldig bra mot Sandefjord heller, vi vant bare 2-1, men innsatsen var mye bedre enn den hadde vært på lenge, så håper det fortsetter. Jeg forventer mye mer tæl og innsats, husk at Sandefjord tapte 5-1 mot Rosenborg i går. Endret 9. Juli 2017 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Vi har vel hatt for vane å komme sterkt tilbake etter stygge tap i Bergen tidligere? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Er det jeg som er helt ferie-hjernedød eller var denne matchen satt opp til 1800 for ikke så lenge siden? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Dårlig følelse idag, ønsker en helt annen innsats enn det som har vært vist de side 6 kampene! Gutta må igjen blø for drakten og bære den like stolt som i starten av årets sesong. Siste 6? Mot Sandefjord var det jo ikke så verst. Ja siste 6, det var ikke veldig bra mot Sandefjord heller, vi vant bare 2-1, men innsatsen var mye bedre enn den hadde vært på lenge, så håper det fortsetter. Jeg forventer mye mer tæl og innsats, husk at Sandefjord tapte 5-1 mot Rosenborg i går. Bortsett fra kollapsen til Sandefjord i går så har de vært jævlig seige å møte. Vi er de eneste som har vunnet i Sandefjord etter Rosenborg slo dem der i april. Så at de gikk på et bananskall i går hvor Rosenborg satte 4 av 5 sjanser i første omgang, kjøper jeg ikke som argument for at seieren vår der kan sammenlignes med de 5 foregående kampene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Laget: https://www.fotball.no/fotballdata/kamp/?fiksId=6650072 Hugo inn for Ba, ellers ingen endringer. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Dårlig følelse idag, ønsker en helt annen innsats enn det som har vært vist de side 6 kampene! Gutta må igjen blø for drakten og bære den like stolt som i starten av årets sesong. Siste 6? Mot Sandefjord var det jo ikke så verst. Ja siste 6, det var ikke veldig bra mot Sandefjord heller, vi vant bare 2-1, men innsatsen var mye bedre enn den hadde vært på lenge, så håper det fortsetter. Jeg forventer mye mer tæl og innsats, husk at Sandefjord tapte 5-1 mot Rosenborg i går. Bortsett fra kollapsen til Sandefjord i går så har de vært jævlig seige å møte. Vi er de eneste som har vunnet i Sandefjord etter Rosenborg slo dem der i april. Så at de gikk på et bananskall i går hvor Rosenborg satte 4 av 5 sjanser i første omgang, kjøper jeg ikke som argument for at seieren vår der kan sammenlignes med de 5 foregående kampene. Innsatsen var mye bedre i den kampen, men jeg forventer innsats i fulle 90 som i starten av sesongen! Håper på det idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Skjønner ikke helt hvor du prøver å vri diskusjonen, vi forventer da alltid innsats i samtlige 90 pluss tillegg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Daniel Braaten ute Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Deilig med Hugo tilbake! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Skjønner ikke helt hvor du prøver å vri diskusjonen, vi forventer da alltid innsats i samtlige 90 pluss tillegg? Vrir den ingen steder om du leser hva jeg har skrevet over! Jeg har savnet innsats de siste 6 kampene, også mot Sandefjord hvor det var mye bedre enn i det site men fortsatt perioder med lite til ingen innsats! Så jeg forventer full tenning og innsats i fulle 90, som I starten av sesongen. Tror vi egentlig er enige Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Det er merkelig hvordan mange forklarer seiere med innsats, og tap med mangel på innsats. For min del, så tror jeg ikke det var sånn at Messi og Ohi gikk på banene i starten av sesongen og tenkte "Nå skal vi faen meg vinne", mens de i de siste kampene har tenkte "Gleder meg til å bli ferdig med denne kampen sånn at jeg kan gå på puben". 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Jøss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 JADDA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 550 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Kan vi please holde nullen i dag? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Brann kan godt få noen gule for å stanse kontringer ureglementert... Flere episoder 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Hvor mange hjerteinfarkt har Sayouba vært helt eller delvis ansvarlig for i A&B de siste årene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Burde ledet mer nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Faen Ohi. Få den ballen ned. Burde vært minst 2-0 nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Fyttigrisen for en omgang! Burde ledet 5-0! Beste jeg har sett på evigheter. Én omgang til! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Meget positiv førsteomgang. Styrer i store deler og har flere store målsjanser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Branns største sjanse så for øvrig ut som en klar offside. Linjedommer markerte for offside, men ble overstyrt av hoveddommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Wormgoors avslutning like over tverrliger er ikke offside. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 En lidelse å høre Reka som sidekommentator. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå