HenrikM 302 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Jaaadaaa! Ohi! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Deilig dette da. Mere av dette 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Shit som gutta jobber idag! Deilig å se på! Tony og Kassi er jo over alt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 773 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Burde vell ha en hjertestarter på nadderud hver match når sayouba står... enormt svak i feltet av mande.. men resten av matchen er deilig 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Burde vell ha en hjertestarter på nadderud hver match når sayouba står... enormt svak i feltet av mande.. men resten av matchen er deilig Jeg er forsåvidt enig, men så har vi også fått sett mer enn nok av hva alternativet vårt er. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Vi har hatt såpass med sjanser til å punktere dette at vi nesten fortjener å ikke ta 3 poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Brochman og Hanche man of The match Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Må unngå innlegg og dødballer nå som Azar kom inn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Faen så lei jeg er Azar Karadas. Jeg har ikke noe mot ham egentlig, jeg er bare så lei av å møte ham. Sikkert en fin fyr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Faen så lei jeg er Azar Karadas. Jeg har ikke noe mot ham egentlig, jeg er bare så lei av å møte ham. Sikkert en fin fyr.Skulle gjerne hatt et slikt beist på benken vår også... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JonasM 1 691 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Jadda! Utrolig deilig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Faen så lei jeg er Azar Karadas. Jeg har ikke noe mot ham egentlig, jeg er bare så lei av å møte ham. Sikkert en fin fyr.Skulle gjerne hatt et slikt beist på benken vår også... Bra for oss at han ikke ble byttet inn før! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 9. Juli 2017 (endret) Del Skrevet 9. Juli 2017 (endret) Brochman og Hanche man of The match Lumanza. Vetlesen også meget bra i dag. Ba er endelig borte Endret 9. Juli 2017 av veigarP 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Fy fanden så deilig dette var! Hele laget gjordet en bra jobb, og endelig en kamp hvor vi ikke slipper inn et mål! Deilig å være BLÅ i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Veldig god kollektiv kamp! Må si at jeg synes Lumanza var banens beste idag, trygg med ball og noen giftige gjennombruddspasninger! Mer av det please! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Fy faen! Årsbeste! For et lag! Nå nærmer vi oss noe stort! ⚽️⚽️⚽️ 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 9. Juli 2017 (endret) Del Skrevet 9. Juli 2017 (endret) Ordinas må få ros i dag for å stå på linja kampen ut og mane spillere til innsats, og å utføre planlagte arbeidsoppgaver. Sayouba holder mirakuløst nok nullen idag, men den avgjørende tabben var det Piotr L. som stod for. Men sjokkerende hvor nære Sayouba er å drite seg ut så mange ganger i løpet av en kamp. Og Ohi selvom han brenner feite sjanser er han ELs toppscorer. Han skyter der og får belønning for det. Kassi i en lignende situasjon kunne også skutt, men ender med en pasning som ender opp i ingenting. Goalgettere går for mål! Gyasi en bra kamp idag. Virkelig giftig den farten hans. Endret 9. Juli 2017 av veigarP 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Kjempeinnsats av hele laget i dag. Med fullklaff kunne vi glatt vunnet 5-0! Moro! Håper hevnlysten er like stor mot LSK. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 9. Juli 2017 Del Skrevet 9. Juli 2017 Driter i janteloven på ubestemt tid, vi var dæven meg så mye bedre enn det drittlaget. Ta gjerne en titt på hvordan jeg formulerte det ovenstående på en hakket mer formell måte ; http://www.stabak.no/nyheter/stabaek-herjet-med-brann 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 10. Juli 2017 Del Skrevet 10. Juli 2017 Nå som Sæter kom inn for Ba mener jeg det ikke er nødvendig å hente noe mer på sentral midt i sommer. Vetlesen burde starte de kommende kampene. Kjempematch igår! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 10. Juli 2017 Del Skrevet 10. Juli 2017 Gøy å kose seg med bergensavisene dagen derpå; https://www.ba.no/sport/fotball/sk-brann/det-er-mulig-at-europacupkampen-la-i-bakhodet/s/5-8-611556https://www.bt.no/100Sport/fotball/Jeg-sitter-her-og-skjelver-av-bekymring-Er-dette-sannheten-om-Brann-238567b.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeneralVincento 87 Del Skrevet 12. Juli 2017 (endret) Del Skrevet 12. Juli 2017 (endret) Noen som vet hvor man kan se høydepunkter av denne kampen og generelt alle kamper? Finner det ikke på Eurosport lenger. Det var på Eurosport player (må ha bruker) det fantes, ja.. https://no.eurosportplayer.com/video/eliteserien-2017-round-16-stabaek-brann/6310712 Endret 12. Juli 2017 av GeneralVincento Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå