Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Der er du god, Sayuba! Der er du jævli god! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 097 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Jeg liker at corner imot ikke lenger er mål! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Haha! Sjokkerende enkelt Ohi!! Fantastisk assist av Ronald. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 300 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Småpent innlegg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 097 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Granli! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 490 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2017 Carlsen får frispark men forklarer dommer at det var ikke. Sesongens fairplay øyeblikk det der. Kudos! 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Granli! Hva har Granli funnet på nå? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 097 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Granli! Hva har Granli funnet på nå? Bra pasning ? Jeg håper så mye på suksess for Granli at jeg blir glad for absolutt alt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 556 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Sliter med Eurosport player-abonnementet. Noen som har en bruker å låne bort? Mld i PM.Har også problem. Har sendt epost til eurosport player support. Melder her hvis de svarer noe som er relevant for flere.Following the recent update of the Player, we have been receiving queries regarding login difficulties. Our technical team has been made aware and will release a fix in the next few days. In order for our representatives to assist you in the shortest delay, please ensure that you communicate the following information: Email address Device (Smartphone, Tablet, PC, Mac) Internet browser Error message We apologise for any inconvenience this may cause and appreciate your patience. Fix i løpet av noen dager?! Ikke bra? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Granli! Hva har Granli funnet på nå?Bra pasning ? Jeg håper så mye på suksess for Granli at jeg blir glad for absolutt alt? Daniel leverer knallbra om dagen og det er kjempemoro. Få jeg unner suksess mer enn han. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Carlsen får frispark men forklarer dommer at det var ikke. Sesongens fairplay øyeblikk det der. Kudos! Enig, har ikke i utgangspunktet et veldig godt inntrykk av Fredrik Carlsen, så det der var både overraskende og veldig bra fra den kanten. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 097 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Granli! Hva har Granli funnet på nå?Bra pasning ? Jeg håper så mye på suksess for Granli at jeg blir glad for absolutt alt? Daniel leverer knallbra om dagen og det er kjempemoro. Få jeg unner suksess mer enn han. 100% enig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 10. September 2017 (endret) Del Skrevet 10. September 2017 (endret) Eurosport player funker bra her. Viktig å aldri logge ut tydeligvis. Forbli pålogget. Vet ikke åssen jeg har gjort det, men logger aldri inn hvertfall. Er forbanna irriterende for de det gjelder. Betaler for et produkt som er så ræva. Sayouba med noen helt syke redninger. Kan ikke huske han har gjort noe rart idag. Har vel heller fått en del tilbakespill som var farlige, men det kan ikke han lastes for. Fin debut av Hernandez med assist. Endret 10. September 2017 av veigarP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Moussa med i kamptroppen. Hvor har du det ifra? Han trener jo ikke med laget engang Da blir det veldig spennende å se hvordan han gjør det når han skal inn nå... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. September 2017 (endret) Del Skrevet 10. September 2017 (endret) Faen, slike må vi sette. Vinner vi ikke i dag, så er det fordi vi brenner for mange feite sjanser... Edit: se der ja, der kom den... Endret 10. September 2017 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bølla 190 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Granli.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 603 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Det målet setter vi på dommern. Fy faen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 10. September 2017 (endret) Del Skrevet 10. September 2017 (endret) Norsk dommerstand når et nytt lavmål her. Ikke helt ufortjent at AaFK utligner, men straffen er jo bare piss. Endret 10. September 2017 av kkh94 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Granli.... Rohit Saggi...... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Fy faen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Fy faen saggi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Krisedømming på straffen. Hjelper lite å dømme bra når man bommer på slike situasjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Det trykket vi har starta nå tror jeg kan gi seier i dag, fremdeles tid! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Dessverre gjør Granli innimellom bokstavelig hodeløse klareringer. Ingen straffe men Ohi må holde kjeft. Nå røyk neste kamp. Hernandez er MEGET god. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 der skal man slå på direkten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Fy faen - målfarligheten vår er helt fullstendig krise. 4 mot 2. Der skal det bare være mål. VI KAN IKKE BRENNE SÅ MANGE SJANSER GUTTA!!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 566 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Greit at dømmingen var feil, men det som skjer på venstre siden i forkant er desverre krise 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Har ikke Saggi dømt dritt for oss i alle kampene han har dømt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Eurosport player funker bra her. Viktig å aldri logge ut tydeligvis. Forbli pålogget. Vet ikke åssen jeg har gjort det, men logger aldri inn hvertfall. Er forbanna irriterende for de det gjelder. Betaler for et produkt som er så ræva. Sayouba med noen helt syke redninger. Kan ikke huske han har gjort noe rart idag. Har vel heller fått en del tilbakespill som var farlige, men det kan ikke han lastes for. Fin debut av Hernandez med assist. Når Eurosport ikke funker er det digg å vite at Stabæk G01 sender live på FB, og at De Blaa vinner 3-0 på Røkkeløkka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 097 Del Skrevet 10. September 2017 Del Skrevet 10. September 2017 Det blir ikke nedrykk, selvfølgelig. I tillegg har vi et lag som er sinnsykt mye mer spennende enn det økonomien skulle tilsi. Utrolig kult! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå