Albert 921 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Åpner på Fornebu i morgen. Fire busser med bortesupportere blir sendt dit... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk Peder 0 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Åpner på Fornebu i morgen. Fire busser med bortesupportere blir sendt dit... Når vil den åpne i f b med kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mannen 5 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Når er det åpent imorgen? Mao. lønner det seg med å dra på gamle, eller er den nye klar til å testes ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Åpner på Fornebu i morgen. Fire busser med bortesupportere blir sendt dit... Da er det bare å holde seg på Bekkestua! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. Mai 2009 Del Skrevet 15. Mai 2009 Jeg tror det var 13.00 (eller tre null null...). Blaa på Bekkestua blir nok treffstedet for hjemmesupportere flest. For oss som bor utover i provinsen tar det imidlertid ganske mye ekstra tid å komme seg til Bekkestua og videre til Fornebu. Særlig når bilen står hjemme fordi man skal nyte litt øl. Så det kan hende vi tester ut Blaa Fornebu (Telenor Blaa? Nye Blaa Arena?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 26. Mai 2009 Del Skrevet 26. Mai 2009 Blaa åpner tidligere 1. juni slik at vi kan møtes før kampen SFK vs Klepp. Blaa åpner kl 12:00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 25. Juni 2009 Del Skrevet 25. Juni 2009 Tanken slo meg. Var en tur innom Sjøflyhavna kro på Snarøya på St. Hansaften. Stinn brakke. Grei gangavstand til og fra arenaen - og litt mere ugrei sjangleavstand for rallerne. Det må jo være et feiende flott alternativ til Onkel Graa når det er fullt av gjestende supportere der? Litt rart at de ikke har markedsført seg mere i vårt miljø, egentlig. Som sagt - bare en tanke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 26. Juni 2009 Del Skrevet 26. Juni 2009 Synes Onkel Blaa på Bekkestua fungerer utmerket jeg! Er det ikke bedre å legge igjen penger på vår egen pub, enn en tilfeldig en på Snarøya? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 1. Juli 2009 Del Skrevet 1. Juli 2009 ang. onkel graa: er vel litt pinlig å kalle seg supporterpub når det er kun gjestende supportere på plass? og så synes jeg det er mer enn pinlig å gå tomt for øl fra kranen før kampen, og selge carlsberg flaskeøl 0.33 til 54 kr etter kampen. det er allerede dyrt med 0.4 til 54, men 0.33 er nesten en frekhet. mitt første besøk på arenapuben ble vel også den siste. ang. onkel blaa: hvorfor fikk man kjøpt øl i 0.6 glass til "rimelige" 68 kr før/etter start kampen, mens en uke senere, før brann kampen ble det solgt kun 0.4 plasteglass til 54 kr? det var jo kun en håndfull brann supportere på blaa, og det så ut som om alle var vennlige. jeg skjønner ikke kundepolitikken til onkel blaa, og hadde egentlig stort håp om at stabæk support som eier andeler skulle forandre noe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 2. Juli 2009 (endret) Del Skrevet 2. Juli 2009 (endret) ang. onkel graa: er vel litt pinlig å kalle seg supporterpub når det er kun gjestende supportere på plass? og så synes jeg det er mer enn pinlig å gå tomt for øl fra kranen før kampen, og selge carlsberg flaskeøl 0.33 til 54 kr etter kampen. det er allerede dyrt med 0.4 til 54, men 0.33 er nesten en frekhet. mitt første besøk på arenapuben ble vel også den siste. ang. onkel blaa: hvorfor fikk man kjøpt øl i 0.6 glass til "rimelige" 68 kr før/etter start kampen, mens en uke senere, før brann kampen ble det solgt kun 0.4 plasteglass til 54 kr? det var jo kun en håndfull brann supportere på blaa, og det så ut som om alle var vennlige. jeg skjønner ikke kundepolitikken til onkel blaa, og hadde egentlig stort håp om at stabæk support som eier andeler skulle forandre noe... I tilfelle du har glemt det, du er i Norge nå - ikke i Hamburg. Øl er jævlig dyrt her. Flaskeøl er som regel ekstra dyrt i Norge, selv om det er et "vanlig" øl du kan få for noen få euro på pub i Tyskland. Endret 2. Juli 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 3. Juli 2009 Del Skrevet 3. Juli 2009 det vet jeg, men du har trolig ikke skjønt poenget mitt. før og etter hjemmekampen mot start fikk man kjøpe 0.6 glass til 68 kr på onkel blaa ("supporterpuben vår") en uke senere, under et liknende fotballarrangement (les: stabæk hjemmekamp mot brann) fikk man kun kjøpe 0.4. plasteglass til 54 kr på samme onkel blaa (fortsatt "supporterpuben vår") kan du være så snill og forklare meg hvorfor det en dag blir solgt glass til en fair pris og en annen dag kun plasteglass til en nesten frek pris? det er jo som om du drar til mcdonalds mandag morgen og kjøper en cheeseburger til 20 kr, og presis en uke senere drar du til den samme mcdonalds, og kjøper en cheeseburger, men nå er burgeren uten cheese, uten brød og et ganske stykke mindre men du får betale 18 kr. hva ville du sagt da? ang. flaskeøl: hvis jeg har lyst på flaskeøl så kjøper jeg meg flaskeøl. selv om det er dyrere enn øl i glass. men når arenapuben ikke klarer å ha nok øl fra kranen for alle, og går tomt for øl fra kranen, og kun selger flaskeøl, er det ikke MIN avgjørelse om jeg vil ha øl i glass eller flaskeøl. og det synes jer er pinlig for et utested som burde være forberedt på å huse mange mange gjester. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 6. Juli 2009 Del Skrevet 6. Juli 2009 det vet jeg, men du har trolig ikke skjønt poenget mitt. Jeg skjønte poenget ditt veldig godt, men jeg har kjøpt nok øl i Norge til at jeg ikke blir overrasket over noe som har med pris å gjøre lenger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 7. Juli 2009 Del Skrevet 7. Juli 2009 Er Onkel Grå på Fornebu åpen før matchen i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 7. Juli 2009 Del Skrevet 7. Juli 2009 ville jo være litt rart om det ikke er det, men kanskje like greit å holde det stengt, de har jo en "vane" for å fyre av bluss inne på puber når de er her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 ville jo være litt rart om det ikke er det, men kanskje like greit å holde det stengt, de har jo en "vane" for å fyre av bluss inne på puber når de er her Om designgruppen har vært på ferde på Onkel Graa også er vel alt interiøret i grå, steril betong med tøffe barkrakker og sittegrupper fra Seat4You? I så fall representerer vel neppe et bluss den helt store brannfaren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Onkel Blaa å TA åpner senest 2 t før kampstart i dag. Har også fått beskjed om at den er alltid åpen de dagene Stabæk spiller cup eller liga på TA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Onkel Blaa å TA åpner senest 2 t før kampstart i dag. Har også fått beskjed om at den er alltid åpen de dagene Stabæk spiller cup eller liga på TA. Vel, antar du med liga mener Tippeliga for ellers har vel ikke dette stemt? Tviler på at det er åpent på fredag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 8. Juli 2009 Del Skrevet 8. Juli 2009 Onkel Blaa å TA åpner senest 2 t før kampstart i dag. Har også fått beskjed om at den er alltid åpen de dagene Stabæk spiller cup eller liga på TA. Vel, antar du med liga mener Tippeliga for ellers har vel ikke dette stemt? Tviler på at det er åpent på fredag. jeg bare skrev det Joakim skrev i meldingen til meg jeg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 Onkel Blaa å TA åpner senest 2 t før kampstart i dag. Har også fått beskjed om at den er alltid åpen de dagene Stabæk spiller cup eller liga på TA. Vel, antar du med liga mener Tippeliga for ellers har vel ikke dette stemt? Tviler på at det er åpent på fredag. jeg bare skrev det Joakim skrev i meldingen til meg jeg... Vel, vi konstanterte i hvertfall at den var stengt selv om det var kamp der i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turid-Laila 32 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 På lørdag er det Onkel Graa som gjelder etter kamp! Tom Stenvoll, Inge André Olsen og Jon Knutsen kommer til Graa for å bli intervjuet etter kampen mot Viking. I tillegg blir det billig øl! 45,- for 0,4 Håper vi sees der da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 Jon Knutsen ?? Knudsen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 Jon Knutsen ?? Knudsen! Forøvrig bra tiltak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turid-Laila 32 Del Skrevet 10. Juli 2009 Del Skrevet 10. Juli 2009 http://www.cmafest.com/2009/ Jon Knutsen ?? Knudsen! Forøvrig bra tiltak. Jaja...en skriveleif eller to fra en svenske er vel ikke hele verden...kremt... *rødmer* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 11. Juli 2009 Del Skrevet 11. Juli 2009 Med mindre vi får grisejuling av Viking er Onkel Graa bankers etter matchen i dag. Høres ut som et allright opplegg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 Hvordan var det på Onkel Graa i går? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 12. Juli 2009 Del Skrevet 12. Juli 2009 Hvordan var det på Onkel Graa i går? Sykt bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 21. Juli 2009 Del Skrevet 21. Juli 2009 Onkel Grå på Fornebu åpner kl. 18:00 idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 12. August 2009 (endret) Del Skrevet 12. August 2009 (endret) Ang. problemer med servering på Onkel Blaa TA ved enkelte anledninger i sommer: Som en del har kommentert har det vært problematisk å få servert nok øl noen ganger. Dette skyldes et kjøleanlegg som ikke har klart belastningen. Når man da plutselig må selge kun flasker går mye av ressursene med til å hente/bringe. Ringnes har sett på og akseptert problemet, som skal løses a.s.a.p. Dette skal være ordnet innen 20/8 når vi møter Valencia 20/8 vil ca 30 stk fra Valencia sin skandinaviske supporterklubb komme på Blaa TA. Denne dagen burde vi klare å sikre at Blaa på både Bekkestua og TA er, ja nettopp, BLAA Endret 12. August 2009 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 12. August 2009 Del Skrevet 12. August 2009 Problemet har vel kanskje vel så mye vært bemanningen, så kanskje en idé å gjøre noe med det også.. Venter man mye folk kan man ikke ha samme personer til å ta kasse og til å tappe øl, man er nødt til å ha en person per tappetårn som kun tapper øl.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 13. August 2009 Del Skrevet 13. August 2009 Problemet har vel kanskje vel så mye vært bemanningen, så kanskje en idé å gjøre noe med det også.. Venter man mye folk kan man ikke ha samme personer til å ta kasse og til å tappe øl, man er nødt til å ha en person per tappetårn som kun tapper øl.. Riktig! Før FCK-kampen var jo bemanningen en tragedie. Jeg ga opp å kjøpe mer øl etterhvert da det stod bom stille i baren. Mange rundt meg gjorde det samme. Utgiftene til ekstra bemanning vil tjenes inn ved en dobling av salget. I tillegg til gevinsten ved at folk er mer fornøyd (mindre misfornøyd...) og kanskje kommer tilbake ved neste anledning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå