blue_bird 75 Del Skrevet 24. Februar 2010 Del Skrevet 24. Februar 2010 Noen som vet om Onkel blaa åpner til kampen kl.12.00 imorgen? Bendix? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 24. Februar 2010 Del Skrevet 24. Februar 2010 Noen som vet om Onkel blaa åpner til kampen kl.12.00 imorgen? Bendix? Blaa er åpent i åpningstidene. dvs fra kl 16:00 i morgen. Sorry. Hadde vi vært en del som ønsket å se kampen hadde de selvfølgelig åpnet for oss, men det er litt sent å mobilisere for det nå. De fleste er vel på jobb/studier kl 12:00 på hverdager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 15. Mars 2010 Del Skrevet 15. Mars 2010 Åpningstider Stabæk vs VIF Bekkestua 13:00 TA 14:00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 24. Mars 2010 Del Skrevet 24. Mars 2010 Ønsker du å utvide ditt kulturelle liv til mer enn bare fotball Filosofikveld på Blaa i kveld. Filosofikafe.pdf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 25. Mars 2010 Del Skrevet 25. Mars 2010 For de som liker å utfordre toppen med litt undring; i tillegg til fotballen, kan jeg varmt anbefale filosifikafe. Jeg ble positivt overrasket. Samtidig som jeg følte meg ung (de fleste var, i motsetning til meg, over 40 år) Det blir en gang i mnd. på vinterhalvåret. Dvs. at neste gang blir ikke før i slutten av september. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 19. April 2010 Del Skrevet 19. April 2010 Åpningstider onsdag 21. april Stabæk vs Hønefoss Blaa (Bekkestua) kl 16:00 Graa (Telenor Arena)kl 17:00 skrev det også her da det kan "drukne" i mld på kamptråden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 16. August 2010 (endret) Del Skrevet 16. August 2010 (endret) GLADMELDING Onkel Blaa har igjen åpent på mandager. Dvs åpent hver dag Jo flere som kommer på mandager, jo større sjanse er det for at dette vil fortsette. Mao kom og drikk/se fotball Endret 16. August 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 16. August 2010 Del Skrevet 16. August 2010 fint naa gjelder det aa jobbe med supportervennlige priser. stabaek support eier andeler, og jeg synes dermed har vi rett til aa forhandle om gode priser til stabaek folk naar det er kampdag, (höy) musikk som passer til anledningen, og mindre engelsk/italiensk/spansk o.l. fotball 2-3 timer för/etter stabaek kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. August 2010 Del Skrevet 17. August 2010 At de viser internasjonale kamper før stabæk kamp har jeg ingen problemer med. Det trekker jo en del andre folk som legger igjen penger på puben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 17. August 2010 (endret) Del Skrevet 17. August 2010 (endret) naa gjelder det aa jobbe med supportervennlige priser. Av ren nysgjerrighet, hva mener du er "supportervennlige priser" ? Edit: I tall. Endret 17. August 2010 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 17. August 2010 Del Skrevet 17. August 2010 Billigere pils antar jeg. Jeg betaler gjerne vanlig pris for ølen så lenge Onkel Blaa holder koken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 17. August 2010 Del Skrevet 17. August 2010 Jeg betaler gjerne vanlig pris for ølen så lenge Onkel Blaa holder koken. Og det er vel ikke sikkert? Jeg fikk ikke lest Budstikka papir i går, kun bladd gjennom kjapt. Det sto noe om problemer for Blaa på Fornebu, rett og slett fordi det er alt for lite aktivitet der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 17. August 2010 Del Skrevet 17. August 2010 Det med Onkel Graa, har ikke det først og fremst med at det har vært dårlig aktivitet i forbindelse med andre alternative arrangementer å gjøre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 17. August 2010 Del Skrevet 17. August 2010 Det med Onkel Graa, har ikke det først og fremst med at det har vært dårlig aktivitet i forbindelse med andre alternative arrangementer å gjøre? Man håpet vel også på å tjene noe på hordene av mennesker som flokket seg inn til det lovede land i luksusboliger, blokker, skoler osv. som skulle reise seg på Fornebo, før verden kom på at ingen av pengene som alle skylder alle eksisterer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 14. September 2010 Del Skrevet 14. September 2010 Hva skjer her for tiden?!? Ikke bare er pubkulturen i Stabæk helt død, men når man ikke får lov til å synge på puben etter match lenger kan man ikke akkurat forvente at det tar seg opp igjen heller... Rævva! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 14. September 2010 Del Skrevet 14. September 2010 det var noe jeg reagerte på jeg og, vi har jo aldri fått kjeft for det før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. September 2010 Del Skrevet 14. September 2010 Selvfølgelig skal det være lov å synge på puben vår. Hvis ikke får vi vel vurdere å finne en annen pub... Latterlig hvis man skal bli nektet dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 14. September 2010 Del Skrevet 14. September 2010 Tror ihvertfall det kan bli vanskelig for Blaa å holde det gående mye lenger hvis de skal miste de siste trofaste, øltørste supporterne på kampdager. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 14. September 2010 Del Skrevet 14. September 2010 Jeg er så dritt lei det stedet, føler meg aldri velkommen der og skjønner godt at folk dropper å dra på blaa før match. Graa er jo et kapittel for seg selv. Når vi får beskjed etter en match om at de gamle drankerne i hjørne er viktigere enn oss fordi de sitter der å drikker seg dritings hver dag og legger igjen mer penger enn vi gjør. Hva med å faktisk sette pris på at vi er der og legger igjen penger?! Sorry as, men jeg har verken tid eller penger til å sitter på blaa hver dag. Og hva er statusen på eierskapet vi har der? Hvor mange prosent? Eier vi mer en 0% foreslår jeg på det sterkeste at vi selger oss ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 16. September 2010 Del Skrevet 16. September 2010 Det er klart det er lov å synge, men når promillen er på plass er det ikke alltid like enkelt å vurdere de beskjedene man får, eller hvor langt strikken er strukket (snakker av egen erfaring). Problemet sist helg var bare det at hvis man jobber gratis ved å holde oppe etter stengetid, bare for å være hyggelig mot SS, så hadde det vært greit om det ikke ble for mye mas når det skulle stenges. Det burde da være grei skuring Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 23. September 2010 (endret) Del Skrevet 23. September 2010 (endret) Blaa åpner kl 11:00 på lørdag slik at vi rekker en øl eller 2 før bussturen til Røa. Da puben normalt ikke åpner før kl 13:00 på lørdag er det garantert 100% SS. Ingen trenger å frykte hverken engelsk fotball eller discoløver. Da ses vi Endret 23. September 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 23. September 2010 Del Skrevet 23. September 2010 Før jobbet Tom Stenvoll i 20% stilling eller noe sånt på Onkel Blaa, gjør han det fortsatt?? Hvor blir det av de Stand-upp kveldene som var en fredag i måneden? var det ikke TS som var drivkraften bak dette? For noen år tilbake hadde vi "Fotballforum" Eller noe sånt noe med jevne mellomrom. Nå som vi har 2 lag, så burde det i alle fall vært mulig å få til en gang i måneden. og Bendix, hvor blir det av den SFK kvelden på Blaa som du har låvet vårs i snart et år:angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 23. September 2010 Del Skrevet 23. September 2010 Før jobbet Tom Stenvoll i 20% stilling eller noe sånt på Onkel Blaa, gjør han det fortsatt?? Hvor blir det av de Stand-upp kveldene som var en fredag i måneden? Det er StandUp på Blaa på fredag. Starter kl. 21:00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 24. September 2010 (endret) Del Skrevet 24. September 2010 (endret) Før jobbet Tom Stenvoll i 20% stilling eller noe sånt på Onkel Blaa, gjør han det fortsatt?? Hvor blir det av de Stand-upp kveldene som var en fredag i måneden? Det er StandUp på Blaa på fredag. Starter kl. 21:00. og medlemsmøte kan vi ta når som helst. Vi har faktisk hatt en "kosestund", men da var du kanskje ikke med. I høst kan vi gjerne være flinkere til å arrangere medlemsmøter osv. Det er mye å ta tak i. JJ-SFK- Blaa-Graa-TA-ny trener osv osv. Skal bringe det til resten av styret, slik at vi får noen arr. utover. PS: Blaa har store web problemer. Derfor ligger bare info som er lagt inn før prob. startet. Det står bl.a. at mandager er stengt. Det er det ikke langre Endret 24. September 2010 av Bendix 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 24. September 2010 Del Skrevet 24. September 2010 hva med aa kunngjöre dette paa forsiden slik at folk faar med seg at det skjer noe paa blaa? (naar folk vet at det skjer noe og naar det skjer saa blir det kanskje flere paa blaa?) flere arrangement som har med stabaek fotball aa gjöre er ihvertfall en veldig bra idee! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
W'zinho 2 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Mulig det svaret finnes i en annen tråd, men viser Blaa landskampen i morgen? Finner ikke noe på hjemmesiden.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Mulig det svaret finnes i en annen tråd, men viser Blaa landskampen i morgen? Finner ikke noe på hjemmesiden.. Ja. Kom tidlig om du vil ha plass. Det blir nok stappfullt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Del Skrevet 7. Oktober 2010 Mulig det svaret finnes i en annen tråd, men viser Blaa landskampen i morgen? Finner ikke noe på hjemmesiden.. Ja. Kom tidlig om du vil ha plass. Det blir nok stappfullt. Vises også Portugal-Danmark? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turid-Laila 32 Del Skrevet 30. Oktober 2010 Del Skrevet 30. Oktober 2010 Tom Stenvoll I morgen tar Tom og noen av de andre gutta turen til Blaa på Bekkestua etter kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turid-Laila 32 Del Skrevet 30. Oktober 2010 Del Skrevet 30. Oktober 2010 Onkel Blaa viser... Lørdag 30. oktober 13.00 Chicksa - Trondheims / Ørn 16.00 Arsenal - West Ham (1) 16.00 Blackburn - Chelsea (2) 18.30 Man Utd - Spurs (1) 20.00 Hercules - Real Madrid (1) 20.45 AC Milan - Juventus (2) 22.00 Barcelona - Sevilla (1) Søndag 31. oktober 13.00 Aston Villa - Birmingham (1) 14.30 Newcastle - Sunderland (2) 17.00 Bolton - Liverpool (2) (2. omg uten lyd) 18.00 Stabæk - Sandefjord (1 og 2) Mandag 1. november 21.00 Blackpool - West Brom (1) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå