Anders C 6 569 Del Skrevet 20. Mai 2011 Del Skrevet 20. Mai 2011 da kommer de med ultras-skjorte OH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! Ultrasskjorte! Da blir det bankers slåssing. De skumle ultrasene slåss jo med alt og alle.. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 20. Mai 2011 Del Skrevet 20. Mai 2011 da kommer de med ultras-skjorte OH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!! Ultrasskjorte! Da blir det bankers slåssing. De skumle ultrasene slåss jo med alt og alle.. er litt redd Ultras Q altså! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turid-Laila 32 Del Skrevet 20. Mai 2011 Del Skrevet 20. Mai 2011 Skjønner at jeg blir sett på som veldig kritisk og sutrete. Jeg mener selvsagt ikke at man skal jage vekk folk som holder med andre lag så lenge de kan oppføre seg som folk. Det jeg reagerte på er at jeg hørte at Godset-supporterne var invitert til Blaa på søndag, noe som isåfall strider mot det vi ble enige om før sesongen. Har også tidligere i år rettet kritikk mot at Blaa åpnet kun 2 timer før matchstart mot Fredrikstad, noe jeg synes er synd på bakgrunn av det samme møtet vi hadde før sesongen der også styret var positive til samarbeid. Synes det er positivt at du vil følge opp møtet, Sabina, så slipper jeg å "sutre" videre her på åpent forum Hverken jeg, noen ansatte på Blaa, eller noen i Blaa-styret har invitert Godset-supporterne. Noe mer enn det kan ikke jeg stå til svars for. Kan være ok å sjekke opp rykter før man begynner å kritisere de som om det var fakta. At vi åpnet 2 timer før kamp den gangen har du tatt opp i denne tråden tidligere, og jeg svarte. Se quote under. Tilbakemeldingene jeg fikk den dagen lærte jeg av, og det var det som gjorde at vi åpnet allerede kl. 13.00 mandag 16. mai. Men jeg skjønner ikke helt hvordan det er relevant i denne sammenhengen. Veldig bra at du er positivt innstilt til nytt møte. Håper noen flere henger seg på, så kan vi finne en passende dato På mandag åpner vi 2 timer før kamp på både Bekkestua og Fornebu. Kun 2 timer før er jo alt for dårlig. Blir ikke noe pubkultur av det... Da blir det grillparty istedet Har skjønt at jeg gjorde en feilvurdering der...my bad. Nå har jeg lært til neste gang. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turid-Laila 32 Del Skrevet 21. Mai 2011 Del Skrevet 21. Mai 2011 vet ikke om kleskode hjelper. da kommer de med ultras-skjorte eller noe annet som ikke ser "offisiell" ut, eller gjemmer alt under jakken. jeg kunne ogsaa tenke meg at bortelagsupportere uten fotballeffekter kan like godt provosere som de med effekter paa. holder vel med aa slenge drit mot naboen som er ifört stabaek drakt og saa har vi full krangel. saerlig naar folk er litt berustet og kampen ikke gikk helt som forventet. jeg for min del kan leve med aa ha noen enkelte bortesupportere paa blaa etter kampen. saa lenge det ikke blir en haug som ödelegger "hjemmekamp"-fölelsen er det ok. folkeskikk og respekt er vel ordene som er viktig her. Enig i at bortesupportere kan være like provoserende uten, som med supportereffekter, og at folkeskikk og respekt er det eneste som hjelper her. Dessverre er ikke alle like godt utrustet med de egenskapene, men vi minner de gjerne på det når de skal inn på Blaa. Vi kan også informere de om at minste fotballrelaterte drittkasting gjør at man må forlate stedet med en gang. Dette gjelder selvfølgelig også hjemmesupportere, men går ut fra at dere ikke trenger en påminnelse ved ankomst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blue_bird 75 Del Skrevet 21. Mai 2011 Del Skrevet 21. Mai 2011 Hvordan er sende skjema imorgen? hvilke kamper sendes? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 21. Mai 2011 Del Skrevet 21. Mai 2011 Blaa bør være en pub for både bortesupportere og oss. Slik har det vært siden Blaa åpnet og vært en av grunnene til at Blaa har vært populært å ta en tur innom. Blaa vil bli kjedelig med kun Stabæksupportere. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turid-Laila 32 Del Skrevet 22. Mai 2011 Del Skrevet 22. Mai 2011 På skjermene idag 17.00 Man. Utd - Blackpool (1) 17.00 Aston Villa - Liverpool (2) 17.00 Spurs - Birmingham (små skjermer uten lyd) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Mai 2011 Del Skrevet 23. Mai 2011 Blaa bør være en pub for både bortesupportere og oss. Slik har det vært siden Blaa åpnet og vært en av grunnene til at Blaa har vært populært å ta en tur innom. Blaa vil bli kjedelig med kun Stabæksupportere. Deg om det. Jeg har ikke noe behov for å kose med bortefans før/etter kamp og de siste månedene så har det vært de samme personene som har møtt opp på blaa før kamp. Tar man med at majoriteten av de som er på blaa før match pr dags dato ikke ønsker bortefans så sitter man igjen med en pub for bortesupportere. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 23. Mai 2011 Del Skrevet 23. Mai 2011 Blaa bør være en pub for både bortesupportere og oss. Slik har det vært siden Blaa åpnet og vært en av grunnene til at Blaa har vært populært å ta en tur innom. Blaa vil bli kjedelig med kun Stabæksupportere. Dette er litt et spørsmål om pøbbetikette. Før match er det bare hyggelig med bortesupportere som vet at de er på bortepøbb, eksempelvis hadde jeg utrolig nok flere hyggelige samtaler med Sogndalsupportere før kamp. Etter kampen bør ikke bortesupportere sitte å ralle i et hjørne for seg selv. Det bør de selv forstå, og hvis de ikke selv forstår så bør noen forstå det for dem. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 23. Mai 2011 Del Skrevet 23. Mai 2011 Jeg har alltid syntes det er hyggelig med bortefans på blaa før kamp hvis de klarer å oppføre seg. Er det et problem så kan dere jo samkjøre med Becks og Bekkestuene? De er sikkert gira på å tjene litt penger de og? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
osse 2 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 vet ikke om kleskode hjelper. da kommer de med ultras-skjorte eller noe annet som ikke ser "offisiell" ut, eller gjemmer alt under jakken. jeg kunne ogsaa tenke meg at bortelagsupportere uten fotballeffekter kan like godt provosere som de med effekter paa. holder vel med aa slenge drit mot naboen som er ifört stabaek drakt og saa har vi full krangel. saerlig naar folk er litt berustet og kampen ikke gikk helt som forventet. jeg for min del kan leve med aa ha noen enkelte bortesupportere paa blaa etter kampen. saa lenge det ikke blir en haug som ödelegger "hjemmekamp"-fölelsen er det ok. folkeskikk og respekt er vel ordene som er viktig her. Enig i at bortesupportere kan være like provoserende uten, som med supportereffekter, og at folkeskikk og respekt er det eneste som hjelper her. Dessverre er ikke alle like godt utrustet med de egenskapene, men vi minner de gjerne på det når de skal inn på Blaa. Vi kan også informere de om at minste fotballrelaterte drittkasting gjør at man må forlate stedet med en gang. Dette gjelder selvfølgelig også hjemmesupportere, men går ut fra at dere ikke trenger en påminnelse ved ankomst. Jeg kommer nok innom uansett! :-) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 25. Mai 2011 Del Skrevet 25. Mai 2011 Kampen vises på Blaa ikke sant? Det er jo NRK-nett greie, så det burde vi klare. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turid-Laila 32 Del Skrevet 27. Mai 2011 Del Skrevet 27. Mai 2011 I morgen er det Champions League-finale mellom to storlag Vi viser kampen på alle skjermer, inkludert en ny 46' skjerm på utsiden. I baren finner dere øl, pizza og mye annet godt. Vi starter serveringen kl 13.00 og fortsetter til 02.30 Kl. 23.00 kommer DJ Frode, og lager stemning. Det blir tidenes Champions League-fest! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 http://m.budstikka.no/økonomi/ingen-vil-drive-onkel-blaa-pa-fornebu-1.6274544 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Bedre å sitte på Bekkestua. Men kommer til å savne siste pilsen før man går inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 31. Mai 2011 Del Skrevet 31. Mai 2011 Jaja. Da ønsker vi snart Nye Nye Onkel Blaa velkommen. Eller kanskje endre navn på puben når man starter med blanke ark? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 4. Juni 2011 Del Skrevet 4. Juni 2011 vises kampen i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 6. Juni 2011 Del Skrevet 6. Juni 2011 Når åpnes dørene på mandag?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turid-Laila 32 Del Skrevet 8. Juni 2011 Del Skrevet 8. Juni 2011 Stabæk - Aalesund Mandag 13. juni er en blaa dag på Onkel Blaa! Vi åpner kl. 15.00 så man rekker en øl eller flere før kamp. Stabæk-musikk fra høyttalerne, pizza og masse god drikke fra baren. For dere som ikke tar turen til stadion så viser vi kampen på alle skjermer. Sarpsborg - Stabæk Torsdag 16. juni = Blaa dag! Vi åpner kranene kl. 13.00 sånn at dere som skal ta turen til Sarpsborg rekker å slukke tørsten før bussturen. Vi selger pizza fra Peppes fra kl. 17.00 Kampen vises på alle skjermer. Er åpen for forslag til forandringer av opplegget de to dagene 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turid-Laila 32 Del Skrevet 8. Juni 2011 (endret) Del Skrevet 8. Juni 2011 (endret) Jaja. Da ønsker vi snart Nye Nye Onkel Blaa velkommen. Eller kanskje endre navn på puben når man starter med blanke ark? De som tar over Graa kommer til å forandre navnet. Endret 8. Juni 2011 av Turid-Laila 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 8. Juni 2011 Del Skrevet 8. Juni 2011 Stabæk - Aalesund Mandag 13. juni er en blaa dag på Onkel Blaa! Vi åpner kl. 15.00 så man rekker en øl eller flere før kamp. Stabæk-musikk fra høyttalerne, pizza og masse god drikke fra baren. For dere som ikke tar turen til stadion så viser vi kampen på alle skjermer. Sarpsborg - Stabæk Torsdag 16. juni = Blaa dag! Vi åpner kranene kl. 13.00 sånn at dere som skal ta turen til Sarpsborg rekker å slukke tørsten før bussturen. Vi selger pizza fra Peppes fra kl. 17.00 Kampen vises på alle skjermer. Er åpen for forslag til forandringer av opplegget de to dagene fint Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 8. Juni 2011 Del Skrevet 8. Juni 2011 Er åpen for forslag til forandringer av opplegget de to dagene Det ser bra ut, Sabina 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 28. Juni 2011 Del Skrevet 28. Juni 2011 Blaa åpner 14:00 i morgen slik man rekker en Bayer i solen før åpningskampen i VM for Norges damelag starter kl 15:00. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 29. Juni 2011 Del Skrevet 29. Juni 2011 Endret navn fra "Nye Onkel Blaa" til "Onkel Blaa". Grunnen er åpenbar ettersom det nå kun finnes én Onkel Blaa. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 5. Juli 2011 Del Skrevet 5. Juli 2011 Regner med at man ikke sender noen innvitasjon til bergen om at onkel blaa er stedet for rødkledde/idioter før hjemmekampen? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 5. Juli 2011 Del Skrevet 5. Juli 2011 Regner med at folk kjenner sin besøkelsestid og møter opp tidlig, for å hindre noe annet i å nærme seg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 6. Juli 2011 Del Skrevet 6. Juli 2011 Så lenge beklagelsen fra Bataljonen ikke er akseptert blir det fullstendig på trynet å gjøre noe annet enn å nekte samtlige bortefans inngang i alle fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 6. Juli 2011 Del Skrevet 6. Juli 2011 Synes det er på sin plass uansett.. Tror det er noen av oss som var i Bergen som ikke har godt av å se en rød drakt i nærheten etter noen øl, så for å unngå ubehageligheter tror jeg det er like greit å bare sette ned foten med en gang. Men det er jo fortsatt en stund til da, så ting kan jo ha endret seg innen den tid (selv om jeg tviler).. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 6. Juli 2011 Del Skrevet 6. Juli 2011 Så lenge beklagelsen fra Bataljonen ikke er akseptert blir det fullstendig på trynet å gjøre noe annet enn å nekte samtlige bortefans inngang i alle fall. Skulle vi si oss fornøyde med bataljonens håndtering, så bør vi også kunne invitere dem. Jeg er dog tvilende til om vi kommer til å bli særlig imponert av deres handlinger, og i så fall er jeg enig med deg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 6. Juli 2011 Del Skrevet 6. Juli 2011 Jeg driter langt i hva bataljonen velger å gjøre, kommer de til blaa, kommer ikke jeg hvertfall! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå