fyR 1 760 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Facebook 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Del Skrevet 5. Oktober 2011 (endret) Del Skrevet 5. Oktober 2011 (endret) Hvis det er spenn og brukervennlighet som er problemet kan jeg lage en nettside der OB bare fyller inn i en google kalender hva som skjer. Det er det vi har gjort med Karanba.com. Åpningstider og slikt bør absolutt ligge på nett. Endret 5. Oktober 2011 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Hvis det er spenn og brukervennlighet som er problemet kan jeg lage en nettside der OB bare fyller inn i en google kalender hva som skjer. Det er det vi har gjort med Karanba.com. Åpningstider og slikt bør absolutt ligge på nett. En gammel traver sa på søndag at de skal legge ned i januar, så kanskje det er en forklaring. Kan dog ikke gå god for at dette var faktabasert eller promillebasert info han kom med... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sdk 64 Del Skrevet 5. Oktober 2011 Del Skrevet 5. Oktober 2011 ang onkel blå kan ikke jeg si noe, men om man sjekker er hele nettparken til driftselskapet nede. onkeldonald.no, onkeldonaldute.no osv. glemt å betale regningen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Del Skrevet 6. Oktober 2011 Del Skrevet 6. Oktober 2011 Hvis det er spenn og brukervennlighet som er problemet kan jeg lage en nettside der OB bare fyller inn i en google kalender hva som skjer. Det er det vi har gjort med Karanba.com. Åpningstider og slikt bør absolutt ligge på nett. En gammel traver sa på søndag at de skal legge ned i januar, så kanskje det er en forklaring. Kan dog ikke gå god for at dette var faktabasert eller promillebasert info han kom med... ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 6. Oktober 2011 Del Skrevet 6. Oktober 2011 Det skakke værra mulig det! Da kan vi like gjerne bli på Fornebu da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 12. Oktober 2011 Del Skrevet 12. Oktober 2011 Sendes Liverpool-Manchester united på lørdag ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Del Skrevet 16. Oktober 2011 Del Skrevet 16. Oktober 2011 Jeg glemte kortet mitt i baren på Blaa jeg... Ingen god idé å legge det der. Når er Blaa oppe i morra? Jeg glemte kortet mitt i baren igjen jeg. Faen ass! Når åpner det i dag? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 16. Oktober 2011 Del Skrevet 16. Oktober 2011 Hahaha.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 16. Oktober 2011 Del Skrevet 16. Oktober 2011 Hvorfor gikk alarmen igår?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 16. Oktober 2011 Del Skrevet 16. Oktober 2011 Gikk visst i en av leilighetene lenger opp, og dermed også på Blaa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. Oktober 2011 Del Skrevet 16. Oktober 2011 Hvorfor gikk alarmen igår?? Tror den gikk fordi bunnies ralla så mye... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 20. Oktober 2011 Del Skrevet 20. Oktober 2011 Latinsk aften imorgen på Blaa, vadå?? Er det ikke matchdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Del Skrevet 20. Oktober 2011 Del Skrevet 20. Oktober 2011 Latinsk aften imorgen på Blaa, vadå?? Er det ikke matchdag? Det pleier jo å bli litt sydlandske tilstander... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 20. Oktober 2011 Del Skrevet 20. Oktober 2011 Skandål! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. Oktober 2011 Del Skrevet 20. Oktober 2011 jeg får vel sørge for scandahl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 20. Oktober 2011 Del Skrevet 20. Oktober 2011 Lurer på hvilket antrekk jeg skal gå for imorgen.?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Hørte rykter om premiering for beste kostyme, så du burde legge sjelen din i antrekket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Lurer på hvilket antrekk jeg skal gå for imorgen.?! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Hahahaha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Skal jeg rekke andre omgang i dag, må jeg kjøre rett til TA og ikke hjem for å parkere bussen, så da kan jeg ta veien om Onkel Blaa på veg hjem etterpå, dersom noen har lyst til å sitte på dit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Ja takk Marius:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Det hadde vært supert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Skal jeg rekke andre omgang i dag, må jeg kjøre rett til TA og ikke hjem for å parkere bussen, så da kan jeg ta veien om Onkel Blaa på veg hjem etterpå, dersom noen har lyst til å sitte på dit. Stor bil? Jeg blir også gjerne med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blue_bird 75 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Del Skrevet 21. Oktober 2011 Jeg oxo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 23. Oktober 2011 Del Skrevet 23. Oktober 2011 Hvor lenge er blaa åpent idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Stemmer det at man prioriterer halloween foran (Norgesmester?) Stabæk på lørdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Stemmer det at man prioriterer halloween foran (Norgesmester?) Stabæk på lørdag? Det er helt utrolig å skulle arrangere Halloween samme dag som vi spiller cupfinale, er det mulig??? følger de ikke med?? Når man driver det som er den offisielle puben til til en supporterklubb, så bør man klare å følge med på deres hjemmeside og forum, for å tilpasse sine aktiviteter så godt det går. Driver man den offisielle supporterklubben så er det å arrangere fest etter en cupfinale en del av jobben. slik jeg ser det har de 5 valg: 1 Flytte cupfinalen til en annen dag, 2 flytte gullfesten til en annen dag 3flytte Halloween til en annen dag eller 4 flytte halloween festen til en annen dag. 5 avlyse Halloween. Det ideelle for meg hadde vært om vi kunne arrangere fest etter kampen til lørdag. f.eks pizza buffet fra Peppes, i form av at vi solgte biletter til denne før kampen. vi ville da oppnå at skulle det bli seier så er vi sikre på å komme inn, da vi alt har forhåndskjøpt bilett og skulle det bli tap, så er de sikkre på at det kommer en del uansett da vi alt har forhånsbetalt for dette. Er ikke dette lovlig, så burde vi kunne ha en avtale om at vi tar med pizza selv i den "innerste delen", så tjener de bare på alkoholen. Når Onkel Blaa ikke lenger har en hjemmeside så er det litt vanskelig å følge med på hva som skjer der. Sist lørdag var vi ca 10 pers der kl 22 skremmende lite egentlig. Hva skjer egenlig der? lite folk, hjemmesiden er nede, i budstikka leser vi hver mandag om slosskamper osv. jeg ser ikke helt possitivt på fremtiden til puben slik det er nå. Gjør Onkel Blaa ansvarlig i $$ styret jobben sin slik det er nå?? har vi råd til å ikke umiddelbart fordele denne oppgaven til noen andre. Skal vi vente til årsmøte i $$ i januar kan det være for sent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Var ikke halloween lørdag som var? Jeg håper det, hvis ikke stiller jeg meg tvilende til en del antrekk på byen i sogndal... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Gjør Onkel Blaa ansvarlig i $$ styret jobben sin slik det er nå?? har vi råd til å ikke umiddelbart fordele denne oppgaven til noen andre. Skal vi vente til årsmøte i $$ i januar kan det være for sent. Det er ikke her skoen trykker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå