Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan vi ikke bare leie en stor container og ta med egen øl? Det blir billigere, og med mindre formell tone etablerer man flere venner og bekjente på tvers av alder og mentalt nivå. Det går kanskje an å låne kantina på Nadderud, den er forholdsvis stor. Så kan de som vil kle seg ut på blaa...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det at man prioriterer halloween foran (Norgesmester?) Stabæk på lørdag?

Halloween var vel i dag, og festene var vel i helgen (se forside i Dagbladet og VG). Er vel ingen som gidder å "feire" Halloween neste helg. Er vel bare å møte opp i stort nok antall så blir nok de som har tatt feil helg borte. Neste helg er uansett Blaa vår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å "feire" Halloween neste helg må vel i såfall være tidenes bortebom. Det er nok ikke markedskreftene som står i fokus for veldig mange den helgen. Selv om ettertenksomhet og øl lett - og med fordel kan kombineres.

Den søndagen er det Allehelgensdag - en dag som betyr mye for mange. Uansett trosretning eller mangel på sådan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blaa tar hjertelig imot oss på lørdag i følge Bendix

Det var jammen bra (skulle bare mangle også) Jeg hadde vurdert å holde meg hjemme dersom vi skulle på et sted i Oslo. Er det en helg i året man ikke skal gå ut i Oslo, er det Cupfinale helgen. I år er i tilegg byen fylt opp med brann tilhengere (les Brosteinskastere) Jeg vill ikke se bergensere annet en som tiltalte/saksøkte i rettsaler.

Kan vi da få ordnet noe felles bespisning?? tilkjørt Pizza fra Peppes, eller må va ta en "strafferunde" via Nini?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blaa tar hjertelig imot oss på lørdag i følge Bendix

Det var jammen bra (skulle bare mangle også) Jeg hadde vurdert å holde meg hjemme dersom vi skulle på et sted i Oslo. Er det en helg i året man ikke skal gå ut i Oslo, er det Cupfinale helgen. I år er i tilegg byen fylt opp med brann tilhengere (les Brosteinskastere) Jeg vill ikke se bergensere annet en som tiltalte/saksøkte i rettsaler.

Dette er et veldig godt poeng, hvem faen vil på byen lørdag før cupfinalen? Spesielt når Brann er i finalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

http://www.budstikka.no/nyheter/uviss-fremtid-for-onkel-blaa-1.6641606

(....)om det går mot stengning om ikke et salg blir realisert i nær fremtid vil ikke styreformann Bjug Anders Borgund svare på.

I en kort e-post til Budstikka skriver han: «Situasjonen er at Blaa er for salg, ja. Har ikke noe mer å si om det pr dd.»

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg glemte kortet mitt i baren på Blaa jeg... Ingen god idé å legge det der. Når er Blaa oppe i morra?

Jeg glemte kortet mitt i baren igjen jeg. Faen ass! Når åpner det i dag?

FFFFFFUUUUUUUUU!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg var og hentet istad hadde de ni kort liggende fra gårsdagen, vil ikke bli veldig overrasket om flere av dem tilhører noen vi kjenner..

Godt å høre OB har god omsetning, hvertfall. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Onkel Blaa vurderer å åpne dørene til kampen kl. 18.30 i kveld hvis det er nok folk som melder seg!

Et minimums oppmøte er sattopp til mer enn 20pers som handleer i baren!

blue_bird

Bendix

Dere får telle med dem som etterhvert skriver kommentar på facebook-innlegget:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Onkel Blaa
  • Opprett ny...