Alzheimer 2 525 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Båtnes må gå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Kan vi ikke bare leie en stor container og ta med egen øl? Det blir billigere, og med mindre formell tone etablerer man flere venner og bekjente på tvers av alder og mentalt nivå. Det går kanskje an å låne kantina på Nadderud, den er forholdsvis stor. Så kan de som vil kle seg ut på blaa... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Stemmer det at man prioriterer halloween foran (Norgesmester?) Stabæk på lørdag? Halloween var vel i dag, og festene var vel i helgen (se forside i Dagbladet og VG). Er vel ingen som gidder å "feire" Halloween neste helg. Er vel bare å møte opp i stort nok antall så blir nok de som har tatt feil helg borte. Neste helg er uansett Blaa vår. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Blaa tar hjertelig imot oss på lørdag i følge Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Å "feire" Halloween neste helg må vel i såfall være tidenes bortebom. Det er nok ikke markedskreftene som står i fokus for veldig mange den helgen. Selv om ettertenksomhet og øl lett - og med fordel kan kombineres. Den søndagen er det Allehelgensdag - en dag som betyr mye for mange. Uansett trosretning eller mangel på sådan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PontusFan 51 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Del Skrevet 31. Oktober 2011 Allehelgensdag er i morgen 01/11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 1. November 2011 Del Skrevet 1. November 2011 Allehelgensdag er i morgen 01/11 06/11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. November 2011 Del Skrevet 1. November 2011 Blaa tar hjertelig imot oss på lørdag i følge Bendix Godt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PontusFan 51 Del Skrevet 1. November 2011 Del Skrevet 1. November 2011 Allehelgensdag er i morgen 01/11 06/11 Allehelgensdag er en merkedag på primstaven den 1. november. Den feires samme dato i Den katolske kirke og i enkelte angelsaksiske land. Siden jeg er katolikk så feirer jeg allhelgensdag i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 1. November 2011 Del Skrevet 1. November 2011 Blaa tar hjertelig imot oss på lørdag i følge Bendix Det var jammen bra (skulle bare mangle også) Jeg hadde vurdert å holde meg hjemme dersom vi skulle på et sted i Oslo. Er det en helg i året man ikke skal gå ut i Oslo, er det Cupfinale helgen. I år er i tilegg byen fylt opp med brann tilhengere (les Brosteinskastere) Jeg vill ikke se bergensere annet en som tiltalte/saksøkte i rettsaler. Kan vi da få ordnet noe felles bespisning?? tilkjørt Pizza fra Peppes, eller må va ta en "strafferunde" via Nini? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. November 2011 Del Skrevet 1. November 2011 Blaa tar hjertelig imot oss på lørdag i følge Bendix Det var jammen bra (skulle bare mangle også) Jeg hadde vurdert å holde meg hjemme dersom vi skulle på et sted i Oslo. Er det en helg i året man ikke skal gå ut i Oslo, er det Cupfinale helgen. I år er i tilegg byen fylt opp med brann tilhengere (les Brosteinskastere) Jeg vill ikke se bergensere annet en som tiltalte/saksøkte i rettsaler. Dette er et veldig godt poeng, hvem faen vil på byen lørdag før cupfinalen? Spesielt når Brann er i finalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 3. November 2011 Del Skrevet 3. November 2011 Jeg kjører buss på Lørdag, T/R Telenor Arena 50,. T/R eller 30,- en vei. Avreise fra Blaa ca 14.50 retur etter sermonislutt. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 18. November 2011 (endret) Del Skrevet 18. November 2011 (endret) Onkel blaa!! snakker vi litt ordentlig pub kultur før kamp, nå som vi skal hjem igjen? håper det Endret 18. November 2011 av Stairs Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 19. November 2011 Del Skrevet 19. November 2011 Onkel blaa!! snakker vi litt ordentlig pub kultur før kamp, nå som vi skal hjem igjen? håper det Fram til nyttår? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
halvorsen 31 Del Skrevet 21. November 2011 Del Skrevet 21. November 2011 Ryktene går, men hva skjer egentlig? Skal onkel blaa stenge? Hvorfor? Fint om noen kunne komme med en oppklaring her for oss som ikke er i den innerste kjerne i miljøet.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 29. November 2011 Del Skrevet 29. November 2011 Vises det ligacup i dag? Eller har blaa stengt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 2. Desember 2011 Del Skrevet 2. Desember 2011 http://www.budstikka.no/nyheter/uviss-fremtid-for-onkel-blaa-1.6641606 (....)om det går mot stengning om ikke et salg blir realisert i nær fremtid vil ikke styreformann Bjug Anders Borgund svare på. I en kort e-post til Budstikka skriver han: «Situasjonen er at Blaa er for salg, ja. Har ikke noe mer å si om det pr dd.» Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Desember 2011 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Desember 2011 Har hørt at Euforum med Didde og Ulle i ryggen er interessert i et oppkjøp. Didde har allerede funnet ut at det ikke er økonomisk bærekraftig å satse på kombinasjon av TV-fotball og pub, så de skal kaste ut alle TVer og begynne å arrangere kvelder med kulturelt innslag, omtrent 3 ganger i året. Kanskje skal de vise skiskyting om noen år og kanskje håndball-VM i 2016. De regner med å gå i pluss ila 2020 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 18. Desember 2011 Del Skrevet 18. Desember 2011 Jeg glemte kortet mitt i baren på Blaa jeg... Ingen god idé å legge det der. Når er Blaa oppe i morra? Jeg glemte kortet mitt i baren igjen jeg. Faen ass! Når åpner det i dag? FFFFFFUUUUUUUUU! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 18. Desember 2011 Del Skrevet 18. Desember 2011 Glemt det igjen? Vi er to.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 18. Desember 2011 Del Skrevet 18. Desember 2011 Ekte hattrick! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 18. Desember 2011 Del Skrevet 18. Desember 2011 Glemt det igjen? Vi er to.. 3.. Borte er det ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 18. Desember 2011 Del Skrevet 18. Desember 2011 Da jeg var og hentet istad hadde de ni kort liggende fra gårsdagen, vil ikke bli veldig overrasket om flere av dem tilhører noen vi kjenner.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. Desember 2011 Del Skrevet 19. Desember 2011 Da jeg var og hentet istad hadde de ni kort liggende fra gårsdagen, vil ikke bli veldig overrasket om flere av dem tilhører noen vi kjenner.. Godt å høre OB har god omsetning, hvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 4. Januar 2012 Del Skrevet 4. Januar 2012 Vises FA-cupen i helgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blue_bird 75 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Onkel Blaa vurderer å åpne dørene til kampen kl. 18.30 i kveld hvis det er nok folk som melder seg! Et minimums oppmøte er sattopp til mer enn 20pers som handleer i baren! blue_bird Bendix 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Hvis Mikki og Bjørk kommer trenger man ikke flere for å komme over minimumsgrensa, så da er resten bonus 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Haha, kan desverre ikke i dag. Må jobbe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Hehe, jeg må se den hjemme. De siste gangene jeg har vært på Blaa har det blitt fryktlig dyrt og enten eskalert til landsturnè eller lange netter med nachpiel... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 20. Februar 2012 Del Skrevet 20. Februar 2012 Onkel Blaa vurderer å åpne dørene til kampen kl. 18.30 i kveld hvis det er nok folk som melder seg! Et minimums oppmøte er sattopp til mer enn 20pers som handleer i baren! blue_bird Bendix Dere får telle med dem som etterhvert skriver kommentar på facebook-innlegget: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå