Luguber 1 529 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Juni 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Juni 2014 (endret) Vårt alles favorittvannhull hiver seg på trenden med å gi bort surt opptjente midler til Stabæk. Den niende Juni spiller Stabæk mot Start på Nadderud. De aller fleste studenter er ferdige for semesteret, noen lønnsmotakere har kanskje tjuvstarta sommerferien? Det er hvertfall en helligdag og meteorologene spår 22grader og strålende sol! I forbindelse med alt dette og ingen av delene har Onkel Blaa kommet med følgene melding: Quote Onkel Blaa vil donere halvparten av all ølomsetning den niende juni (09.06.2014) til Stabæk Fotball, det betyr at DU har mulighet til en fest, OG å støtte Stabæk samtidig! Her drukner vi i muligheter for å gi klubben penger i form av magiske tiere, SMS'er, bensinfylling på Uno-X, grasrotandeler, Stabækbutikken osv. Men denne dagen kan vi altså drukne våre sorger, løfte våre gleder og støtte klubben økonomisk samtidig! *$$ ville selvfølgelig aldri oppfordret til uansvarlig og overdrevet alkoholinntak i noen sammenheng, men om du har ventet på den rette kampen å drikke deg til mot før kamp, og feire seier inn i de små timer med et skyhøyt alkoholforbruk er det denne kampen som gjelder! Ikke at vi anbefaler det, altså.* Endret 5. Juni 2014 av Luguber 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 6. Juni 2014 Del Skrevet 6. Juni 2014 glimrende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 8. Juni 2014 Del Skrevet 8. Juni 2014 Det er ikke umulig at en spiller stikker innom etter kamp. Om det er interessant for noen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 8. Juni 2014 Del Skrevet 8. Juni 2014 Limelimelimelime Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 8. Juni 2014 Del Skrevet 8. Juni 2014 Det er ikke umulig at en spiller stikker innom etter kamp. Om det er interessant for noen. Det er Morten som kanskje kommer innom forresten. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 8. Juni 2014 Del Skrevet 8. Juni 2014 Det er ikke umulig at en spiller stikker innom etter kamp. Om det er interessant for noen. Det er Morten som kanskje kommer innom forresten. Tveit? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 074 Del Skrevet 8. Juni 2014 Del Skrevet 8. Juni 2014 Det er ikke umulig at en spiller stikker innom etter kamp. Om det er interessant for noen. Det er Morten som kanskje kommer innom forresten. Tveit?Han skal søke på stillingen som forummoderator. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 8. Juni 2014 Del Skrevet 8. Juni 2014 Ettersom det er fridag i morgen og meldt fantastisk vær syns jeg det er litt rart at blaa ikke åpner før kl 15! Men på en annen side er det veldig mye annet å finne på en fin sommerdag før man tar turen til nadderud! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 9. Juni 2014 Del Skrevet 9. Juni 2014 LimelimelimelimeAt det var?? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 9. Juni 2014 Del Skrevet 9. Juni 2014 Takk til Thorsby som stakk innom. Trivelig type. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 9. Juni 2014 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2014 (endret) 260,- fra meg ➡️ Stabæk i dag! Endret 9. Juni 2014 av fyR 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 10. Juni 2014 Del Skrevet 10. Juni 2014 Noen som vet hvor mye stb får etter gårsdagen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 10. Juni 2014 Del Skrevet 10. Juni 2014 Tror det var snakk om mellom 5000 og 10000 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 10. Juni 2014 Del Skrevet 10. Juni 2014 Mener jeg hørte 10000+ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 10. Juni 2014 Del Skrevet 10. Juni 2014 Det var snakk om salg av rundt 500 halvlitere. Stabæk fotball skulle få halvparten av salgprisen fratrukket moms. Det blir 25kr per halvliter, totalt 12.500k kroner. Men vet ikke om det totalt endte på 500 øl, men så slik ut en drøy time etter kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 074 Del Skrevet 10. Juni 2014 Del Skrevet 10. Juni 2014 Neste gang må vi ha 50% av alle vodka/redbull. Men da tror jeg at jeg skal sitte ute mesteparten av kvelden. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 11. Juni 2014 Del Skrevet 11. Juni 2014 Han regna med å lande på 600 øl da jeg snakka med han rundt 2130. Så da bør de ha runda minst 40k i omsetning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 18. Juli 2014 Del Skrevet 18. Juli 2014 Er Onkel Blaa åpen i dag? for noen år siden var de jo stengt deler av sommerferien. Ellers trist å konstatere at vi som ikke har kjøpt ansiktsboka ikke er å ansee som viktige kunder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 18. Juli 2014 Del Skrevet 18. Juli 2014 Ja. Visstnok rensing av tappekranene nå og åpent fra kl. 1500 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 10. August 2014 Del Skrevet 10. August 2014 Noen som vet når Onkel Blaa åpner idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 10. August 2014 Del Skrevet 10. August 2014 Jeg forventer at det er åpent fra kl 15, men vet ingenting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 24. August 2014 Del Skrevet 24. August 2014 Skjer her om dagen? Syns det blir færre og færre folk. Riktignok veldig bra oppmøte før kamp, men etter kamp og generelt ellers er det lite mennesker. Øl ansvarlig? Hvordan går det egentlig med puben vår? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 25. August 2014 Del Skrevet 25. August 2014 Skjer her om dagen? Syns det blir færre og færre folk. Riktignok veldig bra oppmøte før kamp, men etter kamp og generelt ellers er det lite mennesker. Øl ansvarlig? Hvordan går det egentlig med puben vår? DET lurer jeg også på!! Burde vi vært flinkere til å ha arr. på Onkel blaa? kunne vi fått spillere eller en leder til å komme innom etter en lørdagskamp? Jeg er redd vi ikke har noe onkel blaa når vi kommer til Januar. Ettersom vi har 30min å gå fra bussholdeplassen og hjem, her oppe i fjellheimen i Lommedalen, skal det litt mer til før vi slenger innom onkel blaa. Men skjer det noe spesielt så deltar vi gjerne. Kan de ha satt aldersgrensen for høyt? 23 årsgrense i helgene, da utestenger de mange i alderen 20 til 23 og i den alderen er det mange som bruker mye penger på utesteder. Det er jo ingen juridiske grunner til å ha 23års grense. Det funker sikkert med 23års grense i Oslo men ikke på bygda. Er det en gjeng på 10 pers i alderen 22-25 der 2 stk er under 23, så kan de like greit dra til Oslo, i tilfelle de 2 på 22 ikke kommer inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 25. August 2014 (endret) Del Skrevet 25. August 2014 (endret) da utestenger de mange i alderen 20 til 23 og i den alderen er det mange som bruker mye penger på utesteder Er det? Mange vil nok hevde at et eldre klientell har mer penger å bruke, og ikke minst vil mange av disse foretrekke andre steder dersom de møter på en gjeng 20 åringer når de går ut. Når det er sagt, er det de som eier og driver Onkel Blaa som har ansvaret for å få det til å gå rundt. Det er begrenset hvor stor del av driften $$/STB alene kan stå for. Ganske mange år som rèndyrket fotballpub, har vist at det i seg selv ikke genererer nok penger. I perioden mars - november er det i snitt 0,5 kamp i uken som genererer mye folk på Bekkestua, skal Onkel Blaa ha livets rett må de komme opp med noe som treffer flere enn de med sesongkort på Nadderud. Endret 25. August 2014 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 496 Del Skrevet 25. August 2014 Del Skrevet 25. August 2014 Når Bekkestua Senter (nye Lefdal) åpner i November, kommer det flere spisesteder. Aroma er tilbake, og Egon åpner ny restaurant. Dette kan slå begge veier for Blaa: Det kan bety mer konkurranse, men også at flere tilbringer en kveld på Bekkestua, og tar turen innom Blaa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 25. August 2014 Del Skrevet 25. August 2014 Lørdag er det rebusløp på Blaa hele dagen for de som ikke har fått det med seg. Mer info på deres facebookside. Tiltak som dette kan være viktig for puben. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Jeg kjører u18 (med servering) så ofte vi kan på Flekken. Prammen har 18 på hverdager og 20 i helgene etter kl 21. Det er vesentlig mye mer trøkk i Sandvika enn på Bekkestua. Jeg mener 23-årsgrense er å skyte seg selv i foten og sikre at man unngår ettervekst. Men nå besøker jeg også veldig sjelden Blaa utenom kampdager, så skal være litt forsiktig med å uttale meg ifht hva slags konsept de prøver å kjøre. Gutta har holdt på i et halvt år, så det er vel ikke helt unormalt at det tar litt tid før ting setter seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Onkel Blaa Info 24 Del Skrevet 8. September 2014 Del Skrevet 8. September 2014 Til info: På oppfordring fra styret i Stabæk support så har vi nå opprettet en egen informasjonstråd på forumet. Den heter Onkel Blaa informerer, og nicket vi poster under heter Onkel Blaa info. Dette er ment som en informasjonskanal fra oss til dere om hva som foregår på Onkel Blaa, og vi vil legge ut info om åpningstider, sendeskjema, happenings, konserter, arrangementer osv både der og på våre Facebook sider.. Håper dette kan bli et bra tilskudd til informasjonsflyten Vi sees i baren :-) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 8. September 2014 Del Skrevet 8. September 2014 Er det ikke bedre å holde seg til denne tråden, så kan dere heller bare poste her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 8. September 2014 Del Skrevet 8. September 2014 Helt greit å ha en egen tråd til info fra Blaa, spør du meg 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå