HermanS 12 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Hva skjer nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Jeg tror vi scorer tre i andre. Dette blir den beste kvelden på lenge! (Fy søren for en legendestatus jeg får hvis tipset går inn..) 1 -2 - 3 !!!!!! Legend 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. September 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. September 2017 Vinner Tromsø i morgen, så tror jeg faktisk vi rykker ned. Dette virker som starten på en lang tapsrekker, som ender i OBOS. Vi har ingen typer i laget som kan snu dette, ingen vinnerskaller som ofrer hode, skulder kne og tå (kne og tå) for å unngå baklengs. Fy faen for en negativ kødd! 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Faen nå rykker vi ned ordinas ut 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Ohi ut med skade? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 219 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Boliiiiiiiii Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Boli! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Fy fader ass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Det var på tide at jeg fikk ketchup på den pølsa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 490 Del Skrevet 30. September 2017 (endret) Del Skrevet 30. September 2017 (endret) faen meg det sykeste Endret 30. September 2017 av PKhelten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Yesssssssss!!!!!!!!!!! ES neste sesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Jeg er i sjokk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 For et vakker blått lag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 En av de spillemessig beste omgangene på lenge, et vell av hundreprosentsjanser... og likevel 0-2 til pause. Helt absurd. Vel vel - bare å peise på i andre - vi skaper mer enn nok til å snu dette. Satser på at vi endelig vinner 4-2, som jeg better på hver eneste gang og ikke har vunnet på siden 2014.Ser ut som at det kan bli dagen din i dag! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 097 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Jeg tror vi scorer tre i andre. Dette blir den beste kvelden på lenge! (Fy søren for en legendestatus jeg får hvis tipset går inn..) 1 -2 - 3 - 4!!!!!! WHO AM I ? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 30. September 2017 (endret) Del Skrevet 30. September 2017 (endret) Få ut Ordinas nå, så vi enda kan klare oss.Klovn. Vi må få tak i noen defensive spillere. Offensivt er vi gode nok, men ikke defensivt. Unødvendig språk. Trodde vi skulle sette en strek over slikt på forumet,mod?? Men uten å ha sett kampen ser det ut som vi har lykkes bra i 2.omgang med taktikken og byttene. Og ikke minst har vi vel vært det klart beste laget kampen sett under ett. Så Ordinas skal selvsagt ikke noe sted etter dette resultatet og en sesong som er sikret fra nedrykk fra dagens dato. Noen med en link til målene? Endret 30. September 2017 av veigarP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 30. September 2017 (endret) Del Skrevet 30. September 2017 (endret) En god vpn pleier å fikse sånt.Jepp, jeg sitter og ser på fra andre siden av verden nå, Hola funker knallbra! Endret 30. September 2017 av Jan Fredrik 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 En av de spillemessig beste omgangene på lenge, et vell av hundreprosentsjanser... og likevel 0-2 til pause. Helt absurd. Vel vel - bare å peise på i andre - vi skaper mer enn nok til å snu dette. Satser på at vi endelig vinner 4-2, som jeg better på hver eneste gang og ikke har vunnet på siden 2014.Ser ut som at det kan bli dagen din i dag! Alle mann til Blaa, første runde er på meg! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 943 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 En av de spillemessig beste omgangene på lenge, et vell av hundreprosentsjanser... og likevel 0-2 til pause. Helt absurd. Vel vel - bare å peise på i andre - vi skaper mer enn nok til å snu dette. Satser på at vi endelig vinner 4-2, som jeg better på hver eneste gang og ikke har vunnet på siden 2014. Wow! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Fy faen, den andreomgangen var det deiligste jeg har sett på fryktelig lenge. DEILIG! Det føles rart å skulle komme trekkende med noe negativt etter et slikt resultat, men... Bluss er kult. Å ha røde bluss når vi møter et lag som har rødt som en av fargene, derimot, det kan vi med fordel drite i. For meg som satt på hovis så det litt ut som SS var Klanen 2 i minuttene før kampstart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Var det filming på Ohi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Bluss er kult. Å ha røde bluss når vi møter et lag som har rødt som en av fargene, derimot, det kan vi med fordel drite i. For meg som satt på hovis så det litt ut som SS var Klanen 2 i minuttene før kampstart. Enig. Burde mye heller vært blå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Var det filming på Ohi? Så ut som en soleklar straffe fra der jeg satt. Dommeren var faktisk en skandale. Håper det iikke alvorlig med Ohi- 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Jeg tror vi scorer tre i andre. Dette blir den beste kvelden på lenge! (Fy søren for en legendestatus jeg får hvis tipset går inn..) 1 -2 - 3 - 4!!!!!! WHO AM I ? Hvorfor så negativ, "bare" tre 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Snakkes Tore Hansen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Vi var mye bedre teknisk enn Enga. De spilte veldig energikrevende i dag. Enga prøvde å komme opp i ballfører med opptil 3 mann mann hele tida. Det kan være en effektiv måte å stoppe opp motstanderlaget, men holder sjelden i to omganger. Enga spilte sånn under Rekdal på slutten av hans trenerperiode - uten særlig suksess. Ellers er en lynrask Boli en suksessformel. Han må starte heretter. Og oppe i all gleden, det var åpent i forsvaret vårt i perioder i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Bare å jekke en pils, finne frem pottisen og skadefryden og lese: https://forum.klanen.no/showthread.php?35691-Stab%E6k-VIF-l%F8rdag-30-9-kl-18/page2 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 30. September 2017 (endret) Del Skrevet 30. September 2017 (endret) Når var sist vi scoret fire mål på en omgang i en seriekamp? Var det 6-2 i 2008? edit: nei, det var 4-1 mot LSK i 2012! Samma faen. Endret 30. September 2017 av kkh94 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. September 2017 (endret) Del Skrevet 30. September 2017 (endret) Var det filming på Ohi? Kan se sånn ut på reprisene, dessverre. Ser ut som han legger igjen høyrefoten til han kjenner en liten touch og går ned. Jeg er ikke sikker, men hvis han ikke faller, tror jeg faktisk han rekker ballen og har åpent mål... Men jeg må si at jeg reagerer på dommerens oppførsel når Ohi og keeperen står og krangler. Det er nesten så han prøver å framprovosere et eller annet hos Ohi. Jeg forutsetter at dommeren er rolig i den situasjonen, og da roer du ikke akkurat ned situasjonen ved å gå helt opp i trynet på den illsinteste av dem og prøve å skrike høyere enn ham. Sannheten er vel at ikke heller dommeren klarer å beholde roen i den situasjonen, og det i seg selv bør diskvalifisere ham fra å få dømme toppkamper. Endret 30. September 2017 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 097 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Bare å jekke en pils, finne frem pottisen og skadefryden og lese: https://forum.klanen.no/showthread.php?35691-Stab%E6k-VIF-l%F8rdag-30-9-kl-18/page2 Herlig lesning for de som synes det er for mye negativitet og usakligheter på vårt forum. Men, jeg hadde nok også følt meg litt fortvilet hvis vi hadde sluppet inn fire mål i andre, etter å ha ledet med to. Jeg så sentralbanksjefen omfavne en kompis på vei ut av stadion etter kampen i kveld. Fotball er følelser, takk og pris for det! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå