Stb00 37 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 FOR EN KAMP! Noen som får lagt ut kampen på YouTube? Ser at noen av årets kamper er lagt ut i reprise (https://www.youtube.com/user/StabaekTV/videos) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 FOR EN KAMP! Noen som får lagt ut kampen på YouTube? Ser at noen av årets kamper er lagt ut i reprise (https://www.youtube.com/user/StabaekTV/videos) Skal fikse det 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Var det filming på Ohi? Så matchen på TV. For meg så det ut som filming. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fotografen 583 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Var det filming på Ohi? Så matchen på TV. For meg så det ut som filming. Det var kontakt - det hørte jeg, Ohi prøvde å få Kwarasey til å innrømme det foran dommeren, men at han ikke fikk gult nr 2 er en gåte ... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Dommeren kan vel vanskelig gi gult nr 2 når gult nr 1 er feil. Et sted gikk vel grensen selv for en udugelig dommer! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fotografen 583 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. September 2017 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. September 2017 (endret) Nå rykker vi ned! Glad jeg slipper å se dette Alltid - uansett betyr noe. Dette. Resten finner du her Endret 30. September 2017 av Fotografen 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 En av de spillemessig beste omgangene på lenge, et vell av hundreprosentsjanser... og likevel 0-2 til pause. Helt absurd. Vel vel - bare å peise på i andre - vi skaper mer enn nok til å snu dette. Satser på at vi endelig vinner 4-2, som jeg better på hver eneste gang og ikke har vunnet på siden 2014. Bra tips? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 30. September 2017 Del Skrevet 30. September 2017 Får litt vondt av Stengel, at han ikke får spille noe. Enga forumet roper jo på mer spilletid. Hadde tatt han med åpne armer tilbake til Stabæk ass. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Bare for å suge litt ekstra på karamellen - VG skriver: "For Stabæk-supportere var dramaet årets opplevelse, for nøytrale tilskuere var kampen helt episk" Pluss noen avsnitt om hvor stor krise Engen er i. God helg, folkens! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fornuften 86 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Når var sist vi scoret fire mål på en omgang i en seriekamp? Var det 6-2 i 2008? edit: nei, det var 4-1 mot LSK i 2012! Samma faen. Når var sist vi vant en kamp etter å ha ligget under? Ikke i fjor og ikke i år i alle fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Oktober 2017 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Oktober 2017 (endret) Jeg synes Jonathan (som han vil kalles) var banens beste i går. Et fastastisk overblikk og en slepen pasningsfot. Teknikk på veldig høyt nivå. Er det muligheter for at vi får beholde han i neste sesong ??? Endret 1. Oktober 2017 av Slum Fjernet er setning som omhandlet et tema i denne tråden det ble slettet 13 på. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 542 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Jeg synes Jonathan (som han vil kalles) var banens beste i går. Et fastastisk overblikk og en slepen pasningsfot. Teknikk på veldig høyt nivå. Er det muligheter for at vi får beholde han i neste sesong ??? Han har i hvert fall kontrakt ut 2018-sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Når var sist vi scoret fire mål på en omgang i en seriekamp? Var det 6-2 i 2008? edit: nei, det var 4-1 mot LSK i 2012! Samma faen. Når var sist vi vant en kamp etter å ha ligget under? Ikke i fjor og ikke i år i alle fall. Da er det vel fort 3-2 mot LSK i 2015. Også det en legendarisk kveld! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Fikk ikke sett kampen. Hvor får man sett skikkelig høydepunkter nå? Bare funnet akkurat målene. Finnes det noe 5-10 min sammendrag nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 837 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Oktober 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Oktober 2017 Få ut Ordinas nå, så vi enda kan klare oss. En klassiker til glede for nye lesere? 35 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Måten boli feirer på er helt magisk, tror han elsker stabæk 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
daniny 29 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Fikk ikke sett kampen. Hvor får man sett skikkelig høydepunkter nå? Bare funnet akkurat målene. Finnes det noe 5-10 min sammendrag nå? På Eurosport player ligger det både 6 min høydepunkter og kortkampen på 18 min. Kan godt se den igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 362 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Fikk ikke sett kampen. Hvor får man sett skikkelig høydepunkter nå? Bare funnet akkurat målene. Finnes det noe 5-10 min sammendrag nå?På Eurosport player ligger det både 6 min høydepunkter og kortkampen på 18 min. Kan godt se den igjen! Kan du legge ved link til kortkampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Antagelig de deiligste sakene jeg noen gang kommer til å skrive: Kampreferat: http://www.stabak.no/nyheter/heroisk-stabaek-beseiret-valerenga Ohi avslører hva som ble sagt i pausen, hva han hadde sagt til Hugo og tanker om straffesituasjonen: http://www.stabak.no/nyheter/ohi-beskriver-pausepraten-hodet-til-toni-stod-i-flammer "Medierunden" - selv Oslo-avis hevder vi rundspilte Enga: http://www.stabak.no/nyheter/stabaek-hylles-spilte-ut-oslo-klubben-etter-alle-kunstens-regler 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Del Skrevet 1. Oktober 2017 2. omgang her: https://youtu.be/7y1AvI66KQg?t=7m34s Vi legger denne gangen ikke ut første omgang. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Fikk ikke sett kampen. Hvor får man sett skikkelig høydepunkter nå? Bare funnet akkurat målene. Finnes det noe 5-10 min sammendrag nå? Nettavisen live Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
daniny 29 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Del Skrevet 1. Oktober 2017 Kan du legge ved link til kortkampen? https://no.eurosportplayer.com/video/eliteserien-2017-round-24-stabaek-valerenga/25481912 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 2. Oktober 2017 Del Skrevet 2. Oktober 2017 Bare å jekke en pils, finne frem pottisen og skadefryden og lese: https://forum.klanen.no/showthread.php?35691-Stab%E6k-VIF-l%F8rdag-30-9-kl-18/page2 Er jo en del folk i klanen som ikke kan en dritt om fotball når en klarer å finne påstander som dette... Det er Stabæk som har lagt seg bakpå og satset på kontringer, og brukt det som sin strategi de siste 5 årene. Ikke Vålerenga ... for det er jo typisk lag som legger seg "bakpå" at de rundspiller Enga i 45 min og i tillegg har toppscoreren i eliteserien :-D 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Oktober 2017 Del Skrevet 2. Oktober 2017 Fy faen, den andreomgangen var det deiligste jeg har sett på fryktelig lenge. DEILIG! Det føles rart å skulle komme trekkende med noe negativt etter et slikt resultat, men... Bluss er kult. Å ha røde bluss når vi møter et lag som har rødt som en av fargene, derimot, det kan vi med fordel drite i. For meg som satt på hovis så det litt ut som SS var Klanen 2 i minuttene før kampstart. Haha. Are you for real? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 967 Del Skrevet 2. Oktober 2017 Del Skrevet 2. Oktober 2017 Hehe, de skylder på dietten... Hva med en hypet trener og en heller løen spillerstall... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. Oktober 2017 Del Skrevet 2. Oktober 2017 Hehe, de skylder på dietten... Hva med en hypet trener og en heller løen spillerstall... Tenk å ha signert så mange (relativt) store navn før sesongen, og likevel ha et så dårlig lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 2. Oktober 2017 Del Skrevet 2. Oktober 2017 Fy faen, den andreomgangen var det deiligste jeg har sett på fryktelig lenge. DEILIG! Det føles rart å skulle komme trekkende med noe negativt etter et slikt resultat, men... Bluss er kult. Å ha røde bluss når vi møter et lag som har rødt som en av fargene, derimot, det kan vi med fordel drite i. For meg som satt på hovis så det litt ut som SS var Klanen 2 i minuttene før kampstart. Haha. Are you for real? Dønn seriøs. Laget vi møtte er i røde, hvite og blå. Hvordan tror du resultatet blir når vi også er blaa og kjører på med hvite og røde bluss? Tankerekken min da jeg så det var omtrent slik: "Ooh, Bluss! Fett! ...men hvorfor har de brukt Enga-farger?". Sidemannen reagerte på akkurat samme måte. At det er sånn du reagerer på konstruktiv kritikk får stå for din regning. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 2. Oktober 2017 Del Skrevet 2. Oktober 2017 Flammer er stort sett den fargen da 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Oktober 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Oktober 2017 La meg ta det rent praktiske først: Røde bluss brenner sterkest. De har 15 ganger så høy candela som de neste i rekken, de hvite. Dette har med kjemikalienes sammensetning å gjøre, det finnes ikke anvendbare løsninger som gir like høy styrke på blå flammer. Det var blå bluss mot enga også, og som du ser så er de vesentlig svakere - faktisk på grensen til ubrukelige i dagslys. Så til det mer subjektive; Jeg mener vi helt fint kan være kreative med farger utover akkurat de to fargene vi har på drakten, når vi skal skape ramme rundt kampen. Det er naturlig stor overvekt på blått og mørkeblått i alt vi gjør, men med enkelte utskeielser (som grønt, orange, lilla osv). Det synes jeg er en berikelse, snarere enn et signal om at vi egentlig holder med motstanderlaget. 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 2. Oktober 2017 Del Skrevet 2. Oktober 2017 Har tenkt på dette flere ganger selv, og skulle gjerne likt å se resultatet av bare blå bluss en gang. Så lenge røyken blir blå ser jeg ikke noe problem med at de lyser svakere. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå