stabækLars 1 977 Del Skrevet 12. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 12. Juni 2004 (endret) jEG ER FERIEFULL I hELLAS$#(*&^ dET SKULLE SElvSAgt vaeRE STABAEK - rbk I tITTElEn Endret 12. Juni 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 13. Juni 2004 Del Skrevet 13. Juni 2004 Brukbar stemning der igår kveld, vel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 13. Juni 2004 Del Skrevet 13. Juni 2004 Jepp, det var det nok. Når det gjelder bildet var det LEKKERT! Mere, mere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 13. Juni 2004 Del Skrevet 13. Juni 2004 Hva skjer folkens ? Underlig at denne tråden ikke ligger å vaker øverst av alle trådene. Det er kamp imorgen, og fokus er visst alle andre steder.... Imorgen møter vi tidenes norske lag, og det blir tøft. Tøft. RBK har funnet tilbake til vinnersporet, mens vi famler enda litt i mørket. Jeg har et håp om et konjunkturomslag for Stabæk Fotball, og imorgen hadde vært den perfekte kampen å innlede en forrykende høstsesong på. Hva skal så til ? Kompakt forsvar, med et krav om null feil hele veien. Vanlige 4. En hardt arbeidene midtbane, som samtidig prøver å være det Stabæk som vi liker, og det Stabæk som har banket RBK før. Jeg tror jeg vil se Sammy, Tom, Mads og Stian. Tror Stian vil heve seg med motstanderen, og vi trenger Mads sentralt i mine øyne. På topp blir det Thomas og Veigar. De må jobbe hardt, men samtidig håper jeg på konstruktive løsninger fra Veigar, hvor han skaper ting på egenhånd. Håper gutta kan slippe seg litt løs, nyte øyeblikket, og drite i tabellen. Gjør de det, så kan det bli gøy. FORZA STABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 13. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 13. Juni 2004 (endret) Er helt eninge med deg...men tror faktisk Gaute kommer til å beholde Mads ute på høyre kanten istedenfor Stian (er det positivt?) dermed vil Peter gå inn på Mads sin plass. Det er nok der det kan bli en utskifting ellers blir det nok samme start oppstilling Endret 13. Juni 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Jepp, det er nok en riktig analyse (hvis man bruker det ordet) og tror dessuten at Finstad scorer 4. Faktisk er jeg ikke i tvil om at han kommer til å score (ber). Som du sier superblaa; driter de i tabellen og har det gøy går dette strålende, la oss bare håpe at gutta gjør det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Mads gjorde en meget god prestasjon mot Kvikk Halden på høyrekanten og kommer nok til å starte der også i kveld! I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 --------------------Knudsen----------------------- ----------IA---------Muri---------Mike------------ Ohr----Jørgensen---Sand---Stenvoll----Sammy -----------------Veigar---Thomas----------------- Dette blir kanon... Ekstremt offensivt, med fart på topp. Hoftun er blitt eldre og Riseth er fortsatt en klyse. Basma kommer til å slite med Sammy og Tom, Stensaas kommer til å bli lagt inn på Bærum med kronisk svimmelhet etter å ha bli rund lurt av Ohr og Jørgensen. Sand banker lille Winsnes. Muri tar enten Johnsen eller Karads totalt ut av matchen da han er både raskere og bedre på hodet enn begge to. IA knekker beina på Brattbak og Mike bare ler av Storflor sine forsøk på å drible. Nei - gutta - det er 3 sikre poeng !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Hepp, Never change a winnig team Tipper vi starter med samme manskap som mot Kvikk. Jörgensen er litt for glad i å løpe med ball til å spille sentralt og for tiden er han i mye bedre form enn Ohr. Tom og Tommy er best sammen sentralt og bør få sjansen igjen. RBK slite ofte mot lag som har en god offensiv spiller i rommet mellom deres forsvar og midtbane. Så dette blir en viktig kamp for Veigar. Spiller han opp mot sitt beste samtidig som Tom forstyrrer Winsnes så tror jeg vi kan ta midtbanen deres i dag. Se opp for en spillesugen Wowoha! Tror BAsma skal få litt å bryne seg på!!! Men jeg er mest bekymret for forsvarsspillet vårt... Særlig på venstresiden... Vi har ikke råd til å markere så slappt som vi har gjort sålangt i år, da får vi juling, kort og godt! Har RBK gjort hjemmeleksa si så fører de frem langs venstresiden sin og slår innlegg inn i feltet samtidig som de angriper rommet mellom vår venstre stopper og back. Ser for meg Johnsen komme stupende inn i rommet der og sette ballen i nota med hue... BRRRR. Men det er mulig å gjøre noe med det. Høyresiden vår må demme opp for backene deres og så får holter og midtstopperen på venstre side ta en prat og avkare hvorden de skal løse markeringsporblemene! I utgangspunktet kunne jeg ønsket meg litt lettere motstand enn et RBK lag i fremgang! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle238629.ece Hoftun spiller sannsynligvis ikke i dag, dermed åpner det en sjanse for at karadas skal spille midtstopper sammen med riseth...Gjør vel ingenting det at han skal spille midtstopper han kan fort lage straffe! -------------------------Jon------------------------------ --I A--------------Kjølø-----Muri---------------Holter---- --Mads/Ohr------------Tommy /Mads--Tom-----Sammy-- --------------------Finstad-------------Veigar-------------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Men jeg er mest bekymret for forsvarsspillet vårt... Særlig på venstresiden... Vi har ikke råd til å markere så slappt som vi har gjort sålangt i år, da får vi juling, kort og godt! Målsjanser imot/sluppet inn og redningsprosent: 45 målsjanser i mot / 17 scoringer i mot - 62.2 % redningsprosent... Ikke mye å skryte av, eller ??? Det er kun Enga og Tromsø som har færre sjanser i mot i hele tippeligaen. Viking har hele 67 sjanser i mot, men har kun sluppet inn 12 mål. Problemet er muligens ikke forsvaret, men keeperen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Fra trygdeetatens internavis, Adresseavvisa: " Stabæk gikk på et stygt 0-3 tap mot Lillestrøm i siste seriekamp. Selvtilliten er dermed ikke på topp foran møtet med et fremadstormende Rosenborg. Gaute Larsen er likevel optimist. Av Tommy Halvorsen, 14.06.2004 kl. 09:51 - Vi tok tak etter Lillestrøm-kampen. Der fikk vi mange enkle mål i mot. Nå skal vi stramme inn, og samtidig begynne å finne tilbake til vårt eget spill. Skape trygghet. Tingene har i alle fall virket ålreit på trening i det siste, sier Stabæk-treneren. Noen stor dominans mot Rosenborg tror han derimot ikke på: - Vi kommer nok ikke til å dominere banespillet. Det er det heller ingen som forventer. Vi får satse på å tette igjen bakover, og straffe dem når de mister ballen. - Kampene mot Rosenborg er bonuskamper, og vi gleder oss! Det er alltid morsomt å møte dem. Larsen mønstrer en skadefri tropp. André Muri er tilbake etter å ha stått over cup-kampen mot Kvik/Halden sist på grunn av feber. - Nå kan jeg velge fra øverste hylle, sier Larsen. De elleve som får hans tillit er: Jon Knudsen - Inge André Olsen, Mike Kjølø, André Muri, Christian Holter - Mads Jørgensen, Tommy Stenersen, Tom Stenvoll, Samuel Wowoah - Thomas Finstad, Veigar Pall Gunnarsson. " Vet ikke om jeg kan stole 100% på dette, men det er altså samme lag som mot Kvik, bortsett fra Muri-gutten. Kan ikke se helt at denne sentrallinjen bidrar til på å finne frem igjen til "stabæk-stilen" igjen, men får vi 3 poeng så er jeg jo rimelig fornøyd allikevel. Jeg stiller spørsmålstegn ved om Mads er kjapp nok til å gjøre noe effektivt ut av en kantrolle mot Rosenborg, Kvik er jo av en litt annen kaliber. Jeg tror forresten at det er et gunstig tidspunkt å møte bartejævlene på siden formtoppen deres slett ikke er noen formtopp, men det skjønner de ikke selv. Ham-Kam seieren skyldtes sikkert Ham-Kam spillernes grenseløse beundring over de kjente motspollerne de fikk lov til å spille på samme bane mot den dagen. De tre målene de fikk mot Glimt sist var alle av det heldige slaget. Så de gutta der tror nok de er i bedre form enn de egentlig er. Jeg bare håper at vi klarer å spille med litt ro i alle ledd og unngår de sedvanlige lettkjøpte baklengsmålene. Måtte vi score først for en gang skyld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Hepp, Interessant.... Men det går nok ikke an å skylde på Keeperen. Det er markeringene i forsvaret som glipper. For mange har fått lov til å avslutte upresset. Det har selvsagt sammenheng med at vi får brudd i mot i når vi er på vei fremover og forsvaret er i ubalanse. Det blir det kanskej en bedring på når Martin er tilbake, med ro, blikk, kreativitet og pasningskvalitet.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Så da er det muligens angrepsfeil på midtbanen så skaper overgangene som de blir scoret på... Ikke nødvendigvis forsvaret som er dårlig altså ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 ahhh... er så klar for match i dag. Norsk- Tipping har Stabæk seier til 4.85. er bare å slå til. gleder meg til å se stabæk knuse rævbk. Blir det noe tifo i dag, kan stille en stund før match hvis noen trenger hjelp. Endelig kvitt feberen og halsbetennelsen som nektet meg å kjøre til halden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 14. Juni 2004 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=230626 positivt eller negativt? Jeg har lenge påstått at Rbk rakner med skader på hoftun og berg. I kveld kommer svaret På tampen: http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=150563 Endret 14. Juni 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 14. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 14. Juni 2004 (endret) Noen som har de siste sesongers statistikk på hjemmekampene mot RævBK? Endret 14. Juni 2004 av KongKjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 0-0 i 2003 2-2 i 2002 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 14. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 14. Juni 2004 (endret) Startoppstillingen er klar: Jon IA,Kjølø,Muri,Holter Mads,Tommy,Tom,Sammy Finstad og Veigar Det betyr altså at Mads starter ute på høyre flanke istedenfor Ohr og Tommy tar over plassen til Peter. RævBks sitt lag blir trolig slik: Johnsen Basma,Riseth,Karadas,Stensaas Strand,Winsnes,Solli,Brattbakk F. Johnsen, Storflor Dette er absolutt ikke umulig...TV2Nettavisen tror derimot at RBK vinner 3-1 i dag (men så slår det ALLTID feil da)...Jeg tror at det blir 3-1 til Stabæk. http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle238798.ece Endret 14. Juni 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 ahhh... er så klar for match i dag. Norsk- Tipping har Stabæk seier til 4.85. er bare å slå til. gleder meg til å se stabæk knuse rævbk. Blir det noe tifo i dag, kan stille en stund før match hvis noen trenger hjelp. Endelig kvitt feberen og halsbetennelsen som nektet meg å kjøre til halden Centerbet: Danmark - Italia - H - 5,00 Sverige - Bulgaria - H - 2,00 Stabæk - Rosenborg - H - 5,50 Total odds 55 - sats en 100 lapp eller 2 og bli rik !!! Hvis jeg ikke legger den inn så går den inn !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Hoftun spiller fra start for RBK. Dette bekreftet Ola By idag til Adresseavisen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 det er bare positivt. Hoftun har aldri klart å få taket på Stabæk, syns han spiller rævva vært år. Men er det rikitg å sette ut Ohr og Sand? uansett tror jeg på seier i dag.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Hoftun spiller fra start for RBK. Dette bekreftet Ola By idag til Adresseavisen. jeg finner ikke det jeg da men...ser bare at Karadas kommer til å bli flyttet ned som midtstopper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Det står i vg at avgjørelsen blir tatt rett før kampstart. Vi får bare kryssse tommlene for at han spiller. Deven å mye sommerfugler det finnes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Sorry, rbkweb skriver dette. http://www.rbkweb.com/vis/2786 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Så da er det muligens angrepsfeil på midtbanen så skaper overgangene som de blir scoret på... Ikke nødvendigvis forsvaret som er dårlig altså ??? Hepp, Gaute hevded så på Sporten i går ihvertfall... Men det går ikke å stikke under en stol at kommunikasjonen og markeringene, særlig mellom Muri og Holter har vært for dårlig! Selv om ikke alt er deres feil. Det er jo smått fantastisk at en så bra hodespiller som Frode Kippe får lov til å gå opp upresset i feltet på dødball... Der skal det være gjort en avtale på forhånd om at hvem av spillerene som skal mannsmarkerer Kippe i egen 16 meter. Så enten har en av spillerene glemt det i kampens hete, eller så har ledelsen glemt det før kampstart... Uansett det er vann i havet! Nå er det ny kamp og nye muligheter... Har stor tro på Veigar i dag!!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Slik ser laget ut til RBK ifølge RBKweb: Espen Johnsen Christer Basma - Vidar Riseth - Azar Karadas - Ståle Stensaas Jan Gunnar Solli - Fredrik Winsnes - Roar Strand Azar Karadas - Frode Johnsen - Harald Brattbakk RBK har ikke vunnet på bortebane siden 18 april(2-0 Fredrikstad...hvem klarer vel ikke det? ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Blir det noe flott tifo i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 14. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 14. Juni 2004 (endret) Steike Rubster, har dem delt Karadaz i to? Noen som har laget til Stabæk? Endret 14. Juni 2004 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Laget lå ute nå så jeg poster det her: Jon Inge André olsen, Mike Kjølø ,André Muri, Christian Holter Mads Jørgensen, Tom Stenvoll, Tommy Stenersen, Samuel Wowoah Thomas Finstad, Veigar Pall Gunnarsson Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg