Berdiin 35 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Det der er et lag jeg har stor tro på! Når det gjelder tifo skal du ikke se bort i fra at det blir noe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Jeg er klar hvis det behøves noen hjelp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Er det solgt mye billetter til matchen i dag?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Ifølge en jeg kjenner er det utsolgt...HERLIG! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 168 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Hepp, Det var utsolgt på lørdagen når jeg prøvde å handle på posten... Det er bra for Stabæk, men kiipern for meg! Nå blir det Canal + med en gjeng RBK supportere istede... Har alt kjøpt billetter til VIF kampen, ikke h$@€ at jeg skal misse en kamp til... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Ifølge en jeg kjenner er det utsolgt...HERLIG! men....jeg har jo ikke billett!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Alltids mulig å komme inn i svingen el. no annet sted hvis man møter opp tidlig vel..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Med den latterlig lave/hyggelige prisen vi hadde på sesongkort i år for medlemmer av Stabæk Support er det et under at noen fremdeles vil betale fullpris for å sitte sammen med "Stabæk klapp klapp klapp" supporterne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 168 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Hepp, Sant, sant, man har bare seg selv å takke! <_> @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Flaks at jeg så på forumet her nå da....var på veit å dra til Nadderud nå jeg... Jeg bor 1.5-2 timer unna så....fju Høres feil ut men jeg gidder ikke stå i svingen med Kjernen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 168 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Hepp, Samme utfordring som jeg har, tar fort et par timer å komme seg til Nadderud... Men det kan være verdt å ta en telefon til kontoret først og sjekke om de har billetter!!!! Selv om posten hevder det er utsolgt så kan det være uavhentede biletter å kjøpe direkte fra Stabæk! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chillz 0 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Lykke til i dag! Håper virkelig på seier til Stabæk! Har min tilhørighet i en annen leir, Tromsø-leiren... Men som det heter, min fiendes fiende er min venn... Men sånn alt i alt, jeg mener at Stabæk er et lag som kan spille svært konstuktiv og morsom fotball, og hører ikke hjemme så langt nede på tabellen. Måtte dere knuse og gruse RBK i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Hvis jeg ikke tar helt feil, så må Stabæk-kontoret "kjøpe"/ta ut de billettene som skal selges i bua, i forkant. De har ikke direkte aksess til ticketmaster i billettbodene. Derfor kan det virke utsolgt på nettet, men være ledige billetter på stadion. Men jeg ville vel ikke komme kvart på sju og forvente å få billett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Har dere medlemskort i $$ så koster det 100 kr i døra, ingen billetter trengs forhåndskjøpes. Hvis dere ikke er medlem så er det vel på tide. Medlemskort kan kjøpes av Slum på blaa før kampen og billett fås da selvfølgelig også i døra. INGEN UNSKYLDNINGER!!!! Sees på Nadderud i kveld Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Det gjør vi, gleder meg il å se fulle Nadderud.. kommer du kl. 6. er det sikkert biletter, alt legges ikke ut for salg på nettet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Danmark - Italia - H - 5,00Sverige - Bulgaria - H - 2,00 Stabæk - Rosenborg - H - 5,50 Total odds 55 - sats en 100 lapp eller 2 og bli rik !!! Hvis jeg ikke legger den inn så går den inn !!! Hmmm....Danmark slår ikke Italia. Eneste som scorer mål for Danmark er JDT, og han blir nok tatt godt vare på av Nesta og Cannavaro. Verdens midtstoppere, om en kan bruke et slikt uttrykk. Totti, Del Piero og Vieri, de er faktisk verdens angrepstrio. Ser mørkt ut med den bongen. Spill heller single på Stabæk =) Norges lag. Gleder meg til kamp nå. Blir fantastisk, har det på følelsen. FORZA STABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Det blir fantastisk; fulle hus, stabæk på gang, barte-laget: HERLIG!! Kom igjen Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg