kkh94 8 096 Del Skrevet 6. November 2017 (endret) Del Skrevet 6. November 2017 (endret) Vi vet hvilken divisjon vi spiller i neste år (bank i bordet!). Da er det naturlig å begynne å se hvilke spillere vi skal ha med oss. Utgående kontrakt: John Alvbåge - lån utløper Ahmed El-Amrani - kontrakt utløper Rubio Rubin - kontrakt utløper (Mulig jeg har glemt enkelte av unggutta her) Vi sitter igjen med følgende spillere på kontrakt: Mande Sayouba Tobias Børkeeiet* <3 Morten Skjønsberg <3 Andreas Hanche-Olsen Jeppe Moe Ronald Hernandez Håkon Skogseid Daniel Granli Edvard Race (?) Emil Bohinen Marius Østvold Luc Kassi Tortol Lumanza John Hou Sæter Hongliang Tao Ola Brynhildsen* Hugo Vetlesen Herman Geelmuyden Tonny Brochmann Sindre Mauritz-Hansen Moussa Njie Raymond Gyasi Ohi Omojiuanfo Franck Boli Sebastian Pedersen * = junior uten proffkontrakt, men vi kan vel regne med at han er her neste år også. Hvis jeg ikke tar helt feil. Om det er ressurser til det og spilleren selv vil, ser jeg gjerne at vi forlenger med både John Alvbåge og Ahmed El-Amrani. Ellers ser jeg for meg at vi kan skaffe en solid midtstopper til. Bortsett fra det tror jeg stallen er ganske komplett, med mindre vi får solgt noen i vinter, da. Endret 6. November 2017 av kkh94 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 6. November 2017 Del Skrevet 6. November 2017 Sjukt mange med kontrakt neste år. Hva har skjedd med klubben vår? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 6. November 2017 Del Skrevet 6. November 2017 Ola Brynhildsen eller Børkeeiet har vel ikke a-lagskontrakt? Og hvor lenge signerte Østvold for? Stabæk har ikke annonsert noe om han og kontrakt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2017 Det er faktisk nesten uvirkelig at vi har en så solid stall "på plass" to måneder før nyttår! Sist det skjedde må ha vært før sesongen 2010. Det betyr at Toni og gjengen ikke må ta Sisyfos-jobben med å bygge opp nesten alt fra bunnen av, men kan bygge PÅ. Med en krevende spillestil må det være en enorm fordel å jobbe med dette som utgangspunkt. Selv om en eller to skulle bli solgt i januarvinduet, vil vi stille på første trening med et spillergruppe og en 11'er som har meget høyt potensial. Tenk bare Lumanza etter en hel vinter med god trening, Boli med det samme, Hugo med enda mer muskler, Kassi med skulderen i ledd, Ohi med den erfaringene han tar med seg fra i år, Hernandez med et halvår til å bli virkelig kjent med lagkameratene, Sindre Mauritz-Hansen med en muskulatur som tåler tøff trening, noen Aanesland'er, Geelmuyden'er, Pignatel'er og hva de heter alle sammen. Supplerer vi så mye talent og så mye fotballkultur med to-tre "hard-men", en Fontanello eller Markus Nilsson i backfireren, et defensivt anker som Annan enten Tortol eller Hugo forsvinner eller ikke, en kantspiller og evnt en back, så må vi være en reell kandidat til å slåss om både medaljer, Europacup-plasser og cupfinaler... Det deilige er jo dessuten at IAO ikke trenger penger for å få tak i dem. 27 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 6. November 2017 Del Skrevet 6. November 2017 Trodde Mauritz bare hadde ett år i likhet med El-Amrani? El- Amrani og Alvbåge kan godt få ett år til. Rubin har ikke klart å overbevise meg på de få sjansene han har fått. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 6. November 2017 Del Skrevet 6. November 2017 Hva skal vi med å hente et defensivt anker utenfra, Ingo? Vi benker ikke Vetlesen etter en sesong som dette, og selv IA finner ikke folk som er mye bedre enn Lumanza, og som vil spille for oss gratis. Da er alternativet å hente inn en kar til å sitte på benken, og sånt har vi da Akademi-spillere til? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 6. November 2017 Del Skrevet 6. November 2017 Dersom ikke Vetlesen og Lumanza forsvinner i vinter så forsvinner de iallefall neste sommer dersom de ikke stagnerer helt. Det er viktig å være i forkant med erstatterne 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 6. November 2017 Del Skrevet 6. November 2017 Vi vet hvilken divisjon vi spiller i neste år (bank i bordet!). Da er det naturlig å begynne å se hvilke spillere vi skal ha med oss. Utgående kontrakt: John Alvbåge - lån utløper Ahmed El-Amrani - kontrakt utløper Rubio Rubin - kontrakt utløper (Mulig jeg har glemt enkelte av unggutta her) Vi sitter igjen med følgende spillere på kontrakt: Mande Sayouba Tobias Børkeeiet <3 Morten Skjønsberg <3 Andreas Hanche-Olsen Jeppe Moe Ronald Hernandez Håkon Skogseid Daniel Granli Edvard Race (?) Emil Bohinen Marius Østvold Luc Kassi Tortol Lumanza John Hou Sæter Hongliang Tao Ola Brynhildsen Hugo Vetlesen Tonny Brochmann Sindre Mauritz-Hansen Moussa Njie Raymond Gyasi Ohi Omojiuanfo Franck Boli Sebastian Pedersen Hvis jeg ikke tar helt feil. Om det er ressurser til det og spilleren selv vil, ser jeg gjerne at vi forlenger med både John Alvbåge og Ahmed El-Amrani. Ellers ser jeg for meg at vi kan skaffe en solid midtstopper til. Bortsett fra det tror jeg stallen er ganske komplett, med mindre vi får solgt noen i vinter, da. Børkeeiet har ikke kontrakt.Brynhildsen må vel tilbys nå etter tre kamper. I all beskjedenhet; Herman Geelmuyden har. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2017 Hepp, En rutinert def midt og en allsidig forsvarer og vi er stort sett klare for neste sesong Hva skal jeg klage på i vinter da??? @ringo 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 6. November 2017 Del Skrevet 6. November 2017 Rubio og El Amrani trenger vi ikke å ha med videre. El Amrani har hatt ett par fine innhopp, har iver og innsats, men mangler rett og slett kvalitet nok til å heve laget vårt. Også mtp konkurransen på høyreback/kant bør vi heller bruke de pengene et annet sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 702 Del Skrevet 6. November 2017 Del Skrevet 6. November 2017 Spørs om ikke El Amrani sin skjebne ble beseglet da Hernandez ble tilgjengelig, ja. Pr nå er både Granli og Skogseid førstealternativ som hhv venstreback og stopper, men om Renå Olsen, Anders Johansen eller en nyinnhentet stopper kommer inn i troppen, har vi god nok dekning bak Hernandez. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2017 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2017 (endret) Hepp, En rutinert def midt og en allsidig forsvarer og vi er stort sett klare for neste sesong Hva skal jeg klage på i vinter da??? @ringo Du kan jo klage på at Skullerud har gjort det såpass bra i Godset...? Endret 6. November 2017 av Haze 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 6. November 2017 Del Skrevet 6. November 2017 Alvbåge er vel den eneste av de på utgående kontrakt vi tar med videre så bør vi få inn en tøff rutinert stopper til erstatning for MMS samt en defensiv midtbane. I tillegg utvikler vi et par av våre spisstalenter så blir ikke tapet av Ohi for stort når han selges i Januar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 6. November 2017 Del Skrevet 6. November 2017 Vil helst se nye kontrakter på Alvbåge i tillegg til el amrani. El amrani er en god squad player som kan tilføre fart når det trengs. Kan og spille i flere posisjoner. Syntes rubio virker spennende og vil at han skal bli et år til men ikke sjokkert om han drar. Hva skjer egentlig med Ødegård? Skadet hele sesongen? Er han fortsatt på kontrakt? Også en grei squad player vil jeg tro, lokal høyreist og ung. Ser også gjerne at han tar et år til før stoppertalentene kommer opp og Morten kanskje gir seg til neste år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 6. November 2017 Del Skrevet 6. November 2017 Vil helst se nye kontrakter på Alvbåge i tillegg til el amrani. El amrani er en god squad player som kan tilføre fart når det trengs. Kan og spille i flere posisjoner. Syntes rubio virker spennende og vil at han skal bli et år til men ikke sjokkert om han drar. Hva skjer egentlig med Ødegård? Skadet hele sesongen? Er han fortsatt på kontrakt? Også en grei squad player vil jeg tro, lokal høyreist og ung. Ser også gjerne at han tar et år til før stoppertalentene kommer opp og Morten kanskje gir seg til neste år Er skrevet på forumet her før at han har lagt opp. Er ingenting informasjon fra offisielt hold. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 6. November 2017 Del Skrevet 6. November 2017 En eller to spisser som bør erstattes om man skal snakke om toppen av tabellen... https://www.vg.no/sport/fotball/stabaek/stabaek-forberedt-paa-spiss-salg-i-januar/a/24180060/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 771 Del Skrevet 6. November 2017 Del Skrevet 6. November 2017 Vil helst se nye kontrakter på Alvbåge i tillegg til el amrani. El amrani er en god squad player som kan tilføre fart når det trengs. Kan og spille i flere posisjoner. Syntes rubio virker spennende og vil at han skal bli et år til men ikke sjokkert om han drar. Hva skjer egentlig med Ødegård? Skadet hele sesongen? Er han fortsatt på kontrakt? Også en grei squad player vil jeg tro, lokal høyreist og ung. Ser også gjerne at han tar et år til før stoppertalentene kommer opp og Morten kanskje gir seg til neste år Ødegård blir nok å se i 5 divisjon kommende sesong, i Bærums Verk Hauger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 6. November 2017 Del Skrevet 6. November 2017 Hepp, En rutinert def midt og en allsidig forsvarer og vi er stort sett klare for neste sesong Hva skal jeg klage på i vinter da??? @ringo Du kan jo klage på at Skullerud har gjort det såpass bra i Godset...? Skullerud er søppel, det løser seg selv. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 6. November 2017 Del Skrevet 6. November 2017 Trodde Mauritz bare hadde ett år i likhet med El-Amrani? El- Amrani og Alvbåge kan godt få ett år til. Rubin har ikke klart å overbevise meg på de få sjansene han har fått. Mauritz har 3 år (2 igjen) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2017 Hepp, En rutinert def midt og en allsidig forsvarer og vi er stort sett klare for neste sesong Hva skal jeg klage på i vinter da??? @ringo Bob? ? 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 6. November 2017 (endret) Del Skrevet 6. November 2017 (endret) Hvor lang kontrakt har bohinen egentlig? Står at han har til 30.06.2017 på transfermarkt.com?? Endret 6. November 2017 av tobb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. November 2017 Del Skrevet 7. November 2017 Hos NFF står det 31.10.2018. Også det litt rart siden han vil være kontraktsløs før sesongavslutningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 7. November 2017 Del Skrevet 7. November 2017 For min del er det en spillertype vi trenger mer enn noe annet: en duellsterk midtstopper. Gjerne en spillende type, men da snakker vi kanskje for mye trylling av IA. Duellsterk og rutinert. Skal vi si en kombinasjon duellstyrken (og lojaliteten) til IA, samt kapteinshodet til Mike? Der har vi det. I tillegg trenger vi selvfølgelig å tenke back-up på alle plasser - hva hvis Hugo/Lumanza/Ohi forsvinner, f.eks. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 7. November 2017 Del Skrevet 7. November 2017 Lillevik kommer tilbake, vel? Han er vel regnet å gå inn som andrekeeper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 7. November 2017 Del Skrevet 7. November 2017 Lillevik kommer tilbake, vel? Han er vel regnet å gå inn som andrekeeper?Han er vel allerede tilbake, eller...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 7. November 2017 Del Skrevet 7. November 2017 Lillevik kommer tilbake, vel? Han er vel regnet å gå inn som andrekeeper?Han er vel allerede tilbake, eller...? Mener den ble forlenget ut sesongen? Er vel tilbake nå, ettersom OBOS er over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. November 2017 Del Skrevet 7. November 2017 Lillevik kommer tilbake, vel? Han er vel regnet å gå inn som andrekeeper? Han er vel allerede tilbake, eller...? Mener den ble forlenget ut sesongen? Er vel tilbake nå, ettersom OBOS er over.Lånt ut året. Logisk nok siden Kongsvinger kunne havnet på en av de fem kvalikplassene. Kontraktens etter det om han ikke har signert et sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 16. Desember 2017 Del Skrevet 16. Desember 2017 Noen som vet hva som skjer med kontraktene til kjellevold, tao, Alvbåge og rubio? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 16. Desember 2017 Del Skrevet 16. Desember 2017 Noen som vet hva som skjer med kontraktene til kjellevold, tao, Alvbåge og rubio?Tipper hvertfall Rubio er ferdig.Har ikke Tao kontrakt ut 2018? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 16. Desember 2017 Del Skrevet 16. Desember 2017 Amrani er ihvertfall ferdig, https://www.nettavisen.no/sport/ahmed-el-amrani-er-ferdig-i-stabk/3423398742.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå