Maggs 316 Del Skrevet 3. Desember 2017 Del Skrevet 3. Desember 2017 Moro for oss stakkars som bor i Trønderfylke å få to kamper da 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 5. Januar 2018 Del Skrevet 5. Januar 2018 * Tipper Ohi(kommer til å bli solgt), Amrani, Pedersen og Rubin forlater oss. * Tipper at vi beholder Alvbåge, henter Hovland(hvis Sogndal rykker ned), en ung spiss fra VIF eller Godset. * Østvold og Bohinen må bruke vinteren godt, og overbevise i kommende sesong. Vi signerer nok i hvert fall en eller to andre spillere fra Akademiet i vinter. Ser lovende ut dette tipset! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 943 Del Skrevet 5. Januar 2018 Del Skrevet 5. Januar 2018 larsen007..? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 16. Februar 2018 Del Skrevet 16. Februar 2018 Jeg må si det er gøy med så mange talenter i troppen, både fra eget akademi og utenfra. Gleder meg til å se hvem som tar steget i år 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 339 Del Skrevet 16. Februar 2018 Del Skrevet 16. Februar 2018 Noen MÅ ta steget i år, om vi skal overleve. Om ikke vi får inn et meget sterkt kort før seriestart. Ser bekmørkt ut defensivt. Fikk ikke sett kampen mot Odd, men så mange mål som vi slipper inn de to siste, så blir jeg rett og slett skremt. Jobbes det med det defensive i det hele tatt?? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 16. Februar 2018 Del Skrevet 16. Februar 2018 I år (som de siste 5 årene) forventer jeg nedrykk. Alt annet blir bonus. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 16. Februar 2018 Del Skrevet 16. Februar 2018 I år (som de siste 5 årene) forventer jeg nedrykk. Alt annet blir bonus.Pessimister blir sjeldent skuffet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 17. Februar 2018 Del Skrevet 17. Februar 2018 Ser vel ingen ledertyper på banen nå etter at Morten la opp. Det må iallefall på plass at noen står fram og tar ansvar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 17. Februar 2018 Del Skrevet 17. Februar 2018 Hva er status på Brochman. Han var en av våre viktigste spillere i vårsesongen i fjor og vil gjerne ha han i matchform. Han har en egen intensitet i spillet sitt som få av de andre matcher. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 17. Februar 2018 Del Skrevet 17. Februar 2018 Hva er status på Brochman. Han var en av våre viktigste spillere i vårsesongen i fjor og vil gjerne ha han i matchform. Han har en egen intensitet i spillet sitt som få av de andre matcher. Toni kommenterer han flere ganger i videointervjuet fra Odd-kampen. «Will be back soon» snakker også om andre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 18. Februar 2018 Del Skrevet 18. Februar 2018 Er jeg helt ute av det eller finnes ikke VG-lupen i år? Mye rart som skrives der men fortsatt spennende å lese Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 19. Februar 2018 Del Skrevet 19. Februar 2018 Er jeg helt ute av det eller finnes ikke VG-lupen i år? Mye rart som skrives der men fortsatt spennende å lese De pleier vel å starte opp sånn omkring to uker før seriestart... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 19. Februar 2018 Del Skrevet 19. Februar 2018 Er jeg helt ute av det eller finnes ikke VG-lupen i år? Mye rart som skrives der men fortsatt spennende å lese De pleier vel å starte opp sånn omkring to uker før seriestart... Tipper de begynner nå på torsdag eller fredag, da rekker de en artikkel om hvert lag før seriestart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 19. Februar 2018 (endret) Del Skrevet 19. Februar 2018 (endret) Er jeg helt ute av det eller finnes ikke VG-lupen i år? Mye rart som skrives der men fortsatt spennende å lese De pleier vel å starte opp sånn omkring to uker før seriestart... Tipper de begynner nå på torsdag eller fredag, da rekker de en artikkel om hvert lag før seriestart. Ja feil hoderegning fra min side Endret 19. Februar 2018 av tobb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 19. Februar 2018 Del Skrevet 19. Februar 2018 Ser at Håkon Skogseid ikke er med til Marbella engang ? Skade?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 19. Februar 2018 Del Skrevet 19. Februar 2018 Ser også at Race er klar for Raufoss, enda en mindre i dekning i forsvar .. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 19. Februar 2018 Del Skrevet 19. Februar 2018 Ser også at Race er klar for Raufoss, enda en mindre i dekning i forsvar .. Nå har vi minst to stk på hver back allerede, er vel bra at han får spilletid? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 19. Februar 2018 Del Skrevet 19. Februar 2018 Race er vel ikke ES-materiale for tiden uansett. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. Februar 2018 Del Skrevet 22. Februar 2018 Tenker litt høyt her. Lånet av Ovenstad. Kan det tolkes som et signal om at vi ikke har så sterk tropp som vi bør ha for å unngå nedrykkssumpa? Altså; Om vi uansett ikke skal satse på ham over tid blir han jo kun som en leiesoldat å regne. Normalt, i en situasjon der vi har kontroll, vil vi jo heller dyrke egne unge spillere som kommer til å spille i klubben videre, enn å gi plassen til en spiller vi allerede nå vet at vil være over alle hauger om 4 måneder. I desperate tider gjør man desperate handlinger, og får inn spillere som kan slukke brannen der og da, men det er sjelden vi har den vinklingen allerede før sesongen. Magne Hoseth var en typisk brannslukker. Når det er sagt er jeg ikke i mot å hente inn kvalitetsspillere for korte perioder, men dette er vel ikke vanlig fra klubbens side? Ett år ja, men halvt år...? Er det bare en måte å kjøpe seg litt tid, da vi ikke har funnet en som vil signere for en lengre periode? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 22. Februar 2018 Del Skrevet 22. Februar 2018 Har vi noen def midt i troppen som han skyver ut? Føler det har vært den store mangelen i treningskampene, og det er litt i seneste laget å teste Granli, Skogseid eller andre i den posisjonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. Februar 2018 Del Skrevet 22. Februar 2018 Nei, vi har kanskje ingen kandidat som peker seg ut. Men er det opplest og vedtatt at Ovenstad er DM da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 22. Februar 2018 Del Skrevet 22. Februar 2018 Det kan være flere grunner til at vi henter en spiller på en halv sesong nå. Kanskje spilleren vi ønsker på lengre kontrakt er ledig fra Juli. Kanskje Ordinas har trua på at Børkeeiet eller Bohinen egentlig kan ta det defensive ankeret vi så sårt trenger over tid, men har innsett at det er litt vel gambling allerede nå? Ved å få inn en rutinert kar kjøper man dem litt mer tid og litt mer forsiktig matching. I tillegg utvikler de unge spillerne våre seg veldig ved å møte en fyr som vet hva som skal til på hver eneste trening. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 22. Februar 2018 Del Skrevet 22. Februar 2018 Ovenstad har kontrakt med Sturm Graz fram til 30.06.2019 (i følge Transfermarkt), men med tanke på hvor lite tillit han har fått der så kan det jo godt hende at de ikke nødvendigvis vil tviholde på han dersom han funker hos oss og uansett ikke er med i planene til østerrikernes trener. Ser ikke bort fra at han blir værende ut sesongen, i det minste. Han vil uansett bidra til å heve nivået på treningsfeltet og pushe Børkeeiet / Vetlesen til å kjempe for plassen på laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 22. Februar 2018 Del Skrevet 22. Februar 2018 Gode poenger fra begge to! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 22. Februar 2018 Del Skrevet 22. Februar 2018 Det handler vel om å styrke laget raskt? Forhåpentligvis få en god start som andre har vært inne på. Treningskampene har vel vist at vi trenger forsterkninger og med vår økonomi er ikke det så lett. Jeg tror dette er en bra signering, bare så det er sagt, men jeg tror også det er en erkjennelse av at vi trenger mer tyngde nå! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 27. Februar 2018 Del Skrevet 27. Februar 2018 Tenk hva 20-25mill kunne gjordt for å få en bra sesong! Nå kan det fort bli tungt, så lett å skjønne Olsens frustrasjon 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid 219 Del Skrevet 27. Februar 2018 Del Skrevet 27. Februar 2018 rbk blir vel for sterke i serien i år, så håper vi prioriterer cupen. Savner cupfinaleteltet på Bekkestua. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 27. Februar 2018 Del Skrevet 27. Februar 2018 20-25 millioner ville nok godt med til gammel moro.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 27. Februar 2018 Del Skrevet 27. Februar 2018 Virker som de har ryddet bra opp, så en god slump ville gått til å forsterke laget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 28. Februar 2018 Del Skrevet 28. Februar 2018 Med "gammel moro", menes vel nå det forventede underskuddet* hvert år framover. Skal vi tro 20-25 mill kanskje hadde dekket 2-3 års spillersalg? * spillersalg ikke medregnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå