Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mornsann.

Jeg har ansvaret for De Blaa i neste CM (Championship Manager 4) og trenger litt fakta som noen her inne sikkert kan:

Hvor bred og hvor lang er Nadderud?

Hvor mye cash har Stabæk til spillerkjøp (ittno`?) og

hvor mye har Stabæk på bok (busjettet?)?

Takker for all hjelp...

-Anders

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mornsann.

Jeg har ansvaret for De Blaa i neste CM (Championship Manager 4) og trenger litt fakta som noen her inne sikkert kan:

Bare finn på noe.

Ingen bryr seg om det er feil eller riktig. Har vært med på de greiene der tidligere, det viktigste er at man får tilsendt den gamle versjonen av spillet i premie for din deltakelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt det er i orden-selvsagt.

Har også gjort litt flere forksjeller på spilleren, som at Martin er suverent best på midten, at Chippen ikke jobber så alt for mye i forsvar og at Tryggvi er best innen for 16m etc...

Jeg sier at banen er "akkuerat som alle ande Norske" og at Stabæk har et budsjett på 30m, og har 5m til å bruke (ved nød...)

-AndersBD

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt korrekt. det fine er at det er merket av med streker nøyaktig hvor man må starte og slutt for at det skal bli 400 meter, uansett hvilken bane man velger.

Skulle faen meg hatt Nobels Ettellerannet-pris han/hun som kom på dette. Det skulle tatt seg ut hvis banen måtte vært 400 meter rett frem...

Men på den andre siden hadde vi nå sluppet slike skandaløse arenaer som Nadderud. Så da var det kanskje ikke så lurt allikevel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Trenger litt fakta
  • Opprett ny...