Gjest Del Skrevet 16. Desember 2002 Del Skrevet 16. Desember 2002 Mornsann. Jeg har ansvaret for De Blaa i neste CM (Championship Manager 4) og trenger litt fakta som noen her inne sikkert kan: Hvor bred og hvor lang er Nadderud? Hvor mye cash har Stabæk til spillerkjøp (ittno`?) og hvor mye har Stabæk på bok (busjettet?)? Takker for all hjelp... -Anders Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 16. Desember 2002 Del Skrevet 16. Desember 2002 Mornsann.Jeg har ansvaret for De Blaa i neste CM (Championship Manager 4) og trenger litt fakta som noen her inne sikkert kan: Bare finn på noe. Ingen bryr seg om det er feil eller riktig. Har vært med på de greiene der tidligere, det viktigste er at man får tilsendt den gamle versjonen av spillet i premie for din deltakelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 16. Desember 2002 Del Skrevet 16. Desember 2002 Bare Anders Rotevatn ikke spiller sentral midtbane denne gangen også så er ihvertfall jeg fornøyd. Spillet kommer vel ut i februar? -Anders Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 16. Desember 2002 Del Skrevet 16. Desember 2002 Januar - Februar. Jeg vet at det ikke har så mye å si men hvor langbred er en bane a? Jeg har ingen anelse... -AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 16. Desember 2002 Del Skrevet 16. Desember 2002 Hva med å .... ehhh... kanskje.... vet ikke... ringe Stabæk IF? :wink: Da får du sannsynligvis svarene ganske umiddelbart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 17. Desember 2002 Del Skrevet 17. Desember 2002 Hehe, ja det kan du jo tro Tom-Erik. Eller var det ironisk ment? -Anders Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
aksel 152 Del Skrevet 18. Desember 2002 Del Skrevet 18. Desember 2002 Gå inn på stabæk.no, der finner du ihvertfall ut hvilke posisjoner spillerene har, så slipper vi Rotevaten på midtbane...... Aksel Stabæk. Alltid. Uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 18. Desember 2002 Del Skrevet 18. Desember 2002 Alt det er i orden-selvsagt. Har også gjort litt flere forksjeller på spilleren, som at Martin er suverent best på midten, at Chippen ikke jobber så alt for mye i forsvar og at Tryggvi er best innen for 16m etc... Jeg sier at banen er "akkuerat som alle ande Norske" og at Stabæk har et budsjett på 30m, og har 5m til å bruke (ved nød...) -AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. Desember 2002 Del Skrevet 24. Desember 2002 Jeg vet i allefall at løpebanen er 400 meter. Mener også å ha hørt at vanngraven er 70 cm dyp på det dypeste, men det er jeg altså ikke helt sikker på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 25. Desember 2002 Del Skrevet 25. Desember 2002 400 på det innerste altså. litt lengre i yttersving Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Desember 2002 Del Skrevet 26. Desember 2002 helt korrekt. det fine er at det er merket av med streker nøyaktig hvor man må starte og slutt for at det skal bli 400 meter, uansett hvilken bane man velger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 29. Desember 2002 Del Skrevet 29. Desember 2002 helt korrekt. det fine er at det er merket av med streker nøyaktig hvor man må starte og slutt for at det skal bli 400 meter, uansett hvilken bane man velger. Skulle faen meg hatt Nobels Ettellerannet-pris han/hun som kom på dette. Det skulle tatt seg ut hvis banen måtte vært 400 meter rett frem... Men på den andre siden hadde vi nå sluppet slike skandaløse arenaer som Nadderud. Så da var det kanskje ikke så lurt allikevel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Januar 2003 Del Skrevet 9. Januar 2003 :idea: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg