HenrikM 302 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Deilig da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Defensivt er vi kanskje litt bedre, men framover er det jo helt hjelpeløst? Synes det går greit jeg... 😉 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Haha beste skåringsdansen på lenge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Defensivt er vi kanskje litt bedre, men framover er det jo helt hjelpeløst? Synes det går greit jeg... mål er mål og sånt, men var ikke sånn kjempe pent, og enig med kkh at det er ganske krise fremover. klarer nada imm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Det målet der synes jeg var ekstra deilig. Føler vi får maange drittmål i mot oss i løpet av en sesong, så er på sin plass at vi får noen sånne også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Kan man ikke bare stå midt i mål? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Faen altså. Dommer i fokus, dømmer på alt av småting. Men elendig av Ovenstad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Faen så irriterende. Lite å gjøre med skuddet, men unødvendig frispark å lage Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Er litt rart å gi både fordel og frispark når det ikke kom noe ute av skuddet? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Hææææææææææ? Lar de avslutte angrepet, ser løven redde og blåser! Skal ikke være mulig... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Kan man ikke bare stå midt i mål? Nei. Hilsen keeper 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Hvordan i all verden er det mulig for dommer å la Sandefjord få fordel. De får avsluttet på en god sjangse også plutselig dømmer han frispark. Kan ikke skjønne det er rett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Helt feil å blåse frispark der etter først å ha gitt fordelen. SF-spissen får avslutte fritt fra 11-12 meter. Ubegripelig vurdering imo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Elendig dømming Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 8. April 2018 (endret) Del Skrevet 8. April 2018 (endret) fordelen er så klar at de får avsluttet angrepet helt uforstyrret kan du ikke dømme frispark etterpå. Men fryktelig balltap av Ovenstad og urutinert etterpå. Endret 8. April 2018 av elvis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 De fikk ikke avsluttet, det ble dømt offside. Men synes han strekker fordelene lang ut i tid, også på offsiden akkurat nå. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Er vel samme dommer som i Ranheim-kampen. Holder ca Obos-nivå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Merkelig dømming. Men uansett utrolig klumsete av Ovenstad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Et par poeng: Syns Ola dessverre blir helt borte på høyresiden. Han mangler litt på formen han hadde før jul. Daniel er veldig forutsigbar offensivt, virker til tider litt lett å lese. Kanskje dette gjør det vanskeligere for Ola også. Syns ikke Boli passer så langt tilbake på banen, ønsker meg han lenger frem. Hva med Ola på venstre, Broch på høyre og Boli bak Ohi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fornuften 86 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Er vel samme dommer som i Ranheim-kampen. Holder ca Obos-nivå.[/quote Ikke samme- men samme kvalitet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Solid det her, da. Midtforsvaret ser mye bedre ut, selv om DM fortsatt sliter med balltap og noen rare avgjørelser. Høyere balltempo og presisjon framover i andre, så tar vi dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Uavhengig av hvordan det går med dagens kamp; dette stinker det direkte nedrykk av. Noe har skjedd, for humøret ser helt fraværende ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Humøret? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Dømmingen er jo ikke bare krise på målet, men ellers også. Jeg kan ikke fatte at dommerne i en liga som er så glad i store og fysiske spisser, har så mange dommere som aldri kompenserer for f. eks at det ser ut som Ohi faller lett, selv om han blir tatt ulovlig. Ellers står jeg på forrige post: det defensive ser bedre ut enn før, til gjengjeld skaper vibutrolig lite framover, og tempo og presisjon må opp i 2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Uavhengig av hvordan det går med dagens kamp; dette stinker det direkte nedrykk av. Noe har skjedd, for humøret ser helt fraværende ut. Haha, gleder meg til resten av forumsesongen 😄😄😄 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Humøret: Spillerne ser ut som de er i begravelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Dømmingen er jo ikke bare krise på målet, men ellers også. Jeg kan ikke fatte at dommerne i en liga som er så glad i store og fysiske spisser, har så mange dommere som aldri kompenserer for f. eks at det ser ut som Ohi faller lett, selv om han blir tatt ulovlig. Ellers står jeg på forrige post: det defensive ser bedre ut enn før, til gjengjeld skaper vibutrolig lite framover, og tempo og presisjon må opp i 2. Nivået på dømmingen gjenspeiler nivået på resten av ligaen. Det gjøres flere uforståelige feil av spillerne, og de har bedre betalt. Vi kan ikke klage på dette hver forbanna runde! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 8. April 2018 (endret) Del Skrevet 8. April 2018 (endret) For meg ser det ut som de ikke er likegyldige. Liker kjeftingen jeg ser også. Blir spennende med de første 5-10 nå. Mangler pondus på midten forresten. Ovenstad funker ikke. Gi oss Kassi tilbake 😕 Endret 8. April 2018 av testapen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Dømmingen er jo ikke bare krise på målet, men ellers også. Jeg kan ikke fatte at dommerne i en liga som er så glad i store og fysiske spisser, har så mange dommere som aldri kompenserer for f. eks at det ser ut som Ohi faller lett, selv om han blir tatt ulovlig. Ellers står jeg på forrige post: det defensive ser bedre ut enn før, til gjengjeld skaper vibutrolig lite framover, og tempo og presisjon må opp i 2. Nivået på dømmingen gjenspeiler nivået på resten av ligaen. Det gjøres flere uforståelige feil av spillerne, og de har bedre betalt. Vi kan ikke klage på dette hver forbanna runde! Visst faen kan vi klage på det? At vi er for dårlige til å kjøre over Sandefjord er noe helt annet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 8. April 2018 Del Skrevet 8. April 2018 Jeg fatter ikke at noen kan mene at gressbaner er bra for utvikling av norsk fotbal, ser jo helt fryktelig ut. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå