blaa_speider 405 Del Skrevet 18. April 2018 (endret) Del Skrevet 18. April 2018 (endret) Dette er ikke annet enn flaut! Burde kjøre over Ullern. Fryktelig svak omgang av AHO, er vel på tide at noen innser at han ikke er god nok! Vi lakk som en sil i fjor, og har fortsatt i samme spor i år... Hvor i all verden fant IAO keeperen vår? Han må være tidenes dårligste målmann i en blaa drakt! Endret 18. April 2018 av blaa_speider 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Når er sist Stabæk røk ut i 1 runde? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Dette er ikke annet enn flaut! Burde kjøre over Ullern. Fryktelig svak omgang av AHO, er vel på tide at noen innser at han ikke er god nok! Vi lakk som en sil i fjor, og har fortsatt i samme spor i år... Hvor i all verden fant IAO keeperen vår? Han må være tidenes dårligste målmann i en blad drakt! Han var solid i treningskampene, veldig synd at han får en så dårlig debut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Jeg hadde lyst å si Træff, men det var tross alt 3. runde.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Når er sist Stabæk røk ut i 1 runde?Vi har aldri gjort det mens vi har vært på øverste nivå. Træff i 2000 var første kampen vår i cupen det året. Før ble jo ikke Eliteserielagene med før i 3. runde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Akkurat nå tenker jeg at det er like greit å ryke ut nå. Svelge flausen, få bena ned på bakken og jobbe knallhardt for å overleve Eliteserien. Kanskje kan hvilen og fokuset være det som redder oss i år. Vet det er litt svartmaling men vi er F*** meg elendige i år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Akkurat nå tenker jeg at det er like greit å ryke ut nå. Svelge flausen, få bena ned på bakken og jobbe knallhardt for å overleve Eliteserien. Kanskje kan hvilen og fokuset være det som redder oss i år. Vet det er litt svartmaling men vi er F*** meg elendige i år... Tull og tøys! 20 min igjen skal være mer enn nok til å score minst to. Cupen kan være redningen sportslig, og masse penger for klubben. Jeg vil til Ullevål igjen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Ohi og Boli er virkelig helt udugelige.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Utrolig mye personlige feil, de virker skikkelig stressa🤤 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Akkurat nå tenker jeg at det er like greit å ryke ut nå. Svelge flausen, få bena ned på bakken og jobbe knallhardt for å overleve Eliteserien. Kanskje kan hvilen og fokuset være det som redder oss i år. Vet det er litt svartmaling men vi er F*** meg elendige i år...Tull og tøys!20 min igjen skal være mer enn nok til å score minst to. Cupen kan være redningen sportslig, og masse penger for klubben. Jeg vil til Ullevål igjen! Jeg vil selvfølgelig også til Ullevål. Jeg bare påpeker at vi er skikkelig dårlige så langt i år og ikke egentlig viser noen tegn til forbedring. Kanskje utelukkende fokus på ES og litt mer hvile kan redde plassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Ingen skal påstå at vi ikke har hatt sjansene til å vinne denne kampen iallefall, avslutningstrening for alle penga fremover Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Tror ikke gutta slappet av mot Tromsø for å være opplagt til dagens kamp. De første tre rundene er vel mer å regne som gode treningsøkter. Dessverre tok de det litt for godt i dag.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Prisen på Ohi går ikke akkurat opp etter denne kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Mer hvile? Mer trening! Vi blir gruset av amatørlag hver uke. Først Ranheim, så Ullern. Doble økter hver dag, med fokus på det defensive. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Mer usikker og uprofesjonell gjeng skal man lete menge etter! Nesten samme lag nå som laget som nesten vant mot godset! Fokus! Skjerpings! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Billy følelsen er ikke blitt mindre av denne kampen og jeg så alle kampene under Billy’s regime. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Mer hvile? Mer trening! Vi blir gruset av amatørlag hver uke. Først Ranheim, så Ullern. Doble økter hver dag, med fokus på det defensive.Helt enig. Tenker mer hvile mellom tellende kamper enn motstander. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Ja jeg fikk også en Billy-feeling her nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Boli er så sinnsvakt rævva! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Mer hvile? Mer trening! Vi blir gruset av amatørlag hver uke. Først Ranheim, så Ullern. Doble økter hver dag, med fokus på det defensive. Har du glemt kampen mot Ull/Kisa? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Mer hvile? Mer trening! Vi blir gruset av amatørlag hver uke. Først Ranheim, så Ullern. Doble økter hver dag, med fokus på det defensive. Har du glemt kampen mot Ull/Kisa? Kanskje gutta skal se seg om etter en fulltidsjobb, og spille fotball på kveldstid? Det er vrient å se at de spiller fotball på heltid ihvertfall. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Nr 19 på Ullern har kjørt karusell med Hernandez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Dette er bare triste greier. Skikkelig flaut! Med unntak av Ola, han prøver i hvert fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Nå må gutta peise på i de siste minuttene, her kan ekstraomganger reddes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Dette er bare triste greier. Skikkelig flaut! Med unntak av Ola, han prøver i hvert fall. 2-1 klarer de en innspurt?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Noen må gå. Trenger ikke gå langt, bare til juniorlaget. Men det må gåes. Fort! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 2-2 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Må ikke hvile nå, Ullern er fremdeles på banen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. April 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. April 2018 Boli er 100% Boli. Når du hater ham som mest, og du lurer på hvorfor han i det hele tatt eier fotballsko, leverer han to avgjørende målpoeng. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Vi vinner sikkert 4-2 men dette er det svakeste jeg har sett av Stabæk siden tapet mot publaget i Fredrikstad. Det er INGEN unnskyldninger eller formildende omstendigheter fra en slik kamp. Med denne innsatsen mot Brann er det bare å ta frem kuleramma. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå