kkh94 8 096 Del Skrevet 23. April 2018 Del Skrevet 23. April 2018 Må vel nesten bli 3. mai og flytting av Moss sin kamp, tviler på at Eurosport kommer til å godta flytting av mandagskampen sin på så tett varsel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 23. April 2018 Del Skrevet 23. April 2018 Da er det også endret i terminlisten på Stabak.no til 3. mai kl. 18:00. Blir det tur? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Siden vi ikke spiller i dag, kan vi heller nyte andre eliteserielags ulykke: Molde har 0-0 etter ordinær tid borte mot Brattvåg i 2. div. Tromsø har 0-0 med to minutter igjen mot Senja i 3. div. Sandefjord har tydeligvis fått en skikkelig god effekt av trenerbyttet: ryker 3-0 mot Skeid fra 2. div.! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Senja imponerer. Bra innsats og god keeper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Enig. Og Molde imponerer ikke. Ligger under 0-1 med 8 minutter igjen av andre ekstraomgang... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Molde røk haha deilig 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Æsj, Bærum videre. Da må vi faktisk slå Moss i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Senja imponerer. Bra innsats og god keeper. Håper våre spillere så kampen. Der var det veldig mye å lære! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Dette er lagene som er med videre:Eliteserien:Bodø/GlimtBrannHaugesundKristiansundOddRanheimRosenborgSarpsborg 08StartStrømsgodsetTromsøVålerengaOBOS:HamKamKongsvingerLevangerMjøndalenNest-SotraNotoddenSandnes UlfUll/Kisa2. og ned:AltaBrattvågBryneBærumEgersundFyllingsdalenHøddKFUMMjølnerSkeidVi og Lillestrøm spiller i morgen. Hvis vi går videre kan vi møte lag fra OBOS eller 2. div.Gi meg Skeid! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Jeg tar veldig gjerne Lørenskog, må jeg si. De må bare slå ut LSK først... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Håper på Bærum-Stabæk i 3 runde (om vi slår ut Moss selvfølgelig) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 757 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Er det mulighet for eliteserielagene å få hjemmebane i neste runde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Det gamle storlaget Mjølner kunne være morsomt å møte, eller Nest-Sotra. En tur til Alta er jo alltid gøy. Eller kanskje gjøre som Molde og Sandefjord, konsentrere oss om serien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Jeg så Skeid banke Sandefjord. Nå var Sandefjord veldig dårlige, men Skeid imponerte. God innsats og god teknikk. Kunne fort vunnet mer enn 3-0. Tror ikke de er noen drømmemotstander for oss, samtidig som de er lett å undervurdere. Dårlig kombinasjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Hvordan er det med valg av hjemmebane etter hvert? Egentlig fordel å møte noen med lang reisevei for større sjanse for hjemmekamp i senere runder? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Reiseavstand er ikke lenger med i beregningen fra 4. runde og utover. Er du først opp av hatten får du hjemmebane, ferdig med det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Mulig oppsettet kommer før kampen vår i morgen. I såfall er Lørenskog uaktuell. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Etter å ha sett kampen mot Ullern tør jeg ikke ta seieren på forskudd. Men, skulle vi gå videre håper jeg på Bærum. Alltid gøy. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 2. Mai 2018 Del Skrevet 2. Mai 2018 Var det ikke noen som nevnte at man prøver å ikke sette opp lag som har møtt hverandre siste tre sesonger? Uansett skjønner jeg ikke at folk ønsker Bærum som motstander. For meg er det så ille at jeg ikke vet om jeg orker å dra på en slik kamp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 3. Mai 2018 (endret) Del Skrevet 3. Mai 2018 (endret) Som det skrives må noen av eliteserielagene møte motstand fra 1. div. Ham-Kam, Kongsvinger og Mjøndalen har vi enten aldri møtt i cupen eller ikke møtt på denne siden av årtusenskiftet, og UllKisa ikke siden 2004. Så ikke usannsynlige motstandere disse heller. Men vi skal nå først komme til tredje runde da.. Endret 3. Mai 2018 av PhunxZtar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 3. Mai 2018 Del Skrevet 3. Mai 2018 Var det ikke noen som nevnte at man prøver å ikke sette opp lag som har møtt hverandre siste tre sesonger? Uansett skjønner jeg ikke at folk ønsker Bærum som motstander. For meg er det så ille at jeg ikke vet om jeg orker å dra på en slik kamp. Og hva er grunnen til det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 3. Mai 2018 Del Skrevet 3. Mai 2018 Var det ikke noen som nevnte at man prøver å ikke sette opp lag som har møtt hverandre siste tre sesonger? Uansett skjønner jeg ikke at folk ønsker Bærum som motstander. For meg er det så ille at jeg ikke vet om jeg orker å dra på en slik kamp. Og hva er grunnen til det? Vi har ingenting å bevise, og det er helt jævlig om vi ryker. Jeg tror jeg må sykmelde meg hvis vi taper mot det bedritne tegneserie-liksomlaget, det ville vært så sinnsykt flaut. Så nei, jeg vil heller ikke ha 1337 i cupen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 3. Mai 2018 Del Skrevet 3. Mai 2018 Jeg er ikke like redd for Bærum som en del her inne, men jeg vil gjerne ha en ny bane... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 3. Mai 2018 Del Skrevet 3. Mai 2018 Kampene i 3.runde i NM blir offentliggjort fredag klokken 13.00.— NorgesFotballforbund (@nff_info) May 3, 2018 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 3. Mai 2018 Del Skrevet 3. Mai 2018 Ser at Fagermo er ute og klager over at Odd aldri får hjemmebane i 3. runde og Odd har skrevet brev til NFFfor å prøve å påvirke. Jeg sjekket litt rundt vår historikk på området og den viser bortekamp hvert år i øverste divisjon tilbake til og med 2011. I 2010 møtte vi Tønsberg hjemme i TA i 3. runde. Også i 2013 hadde vi hjemmekamp, men da var vi ikke i Tippeligaen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 3. Mai 2018 Del Skrevet 3. Mai 2018 Sendes kampen noe sted idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 3. Mai 2018 (endret) Del Skrevet 3. Mai 2018 (endret) Sendes kampen noe sted idag? NRK.no sendte alle Eliteserielagene i går så jeg antar at de sender Moss-Stabæk i dag. Endret 3. Mai 2018 av Peter 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 3. Mai 2018 (endret) Del Skrevet 3. Mai 2018 (endret) Moss sin trener (Ole Martin Nesselquist) er utestengt til dagens kamp av NFF! Dette pga uttalelser etter kampen mot Fredrikstad! Assistent trener Morten Giæver styrer laget. (Noen som vet om det er den tidligere Bærum spilleren?) Endret 3. Mai 2018 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 3. Mai 2018 Del Skrevet 3. Mai 2018 Her er troppen til kveldens kamp: Mande Sayouba, Simen Lillevik, Vadim Demidov, Daniel Granli, Steinar Strømnes, Jeppe Arctander Moe, Ronald Hernandez, Andreas Hanche-Olsen, Herman Geelmuyden, Emil Bohinen, John Hou Sæter, Hugo Vetlesen, Tobias Børkeeiet, Tonny Brochmann, Ola Brynhildsen, Franck Boli, Ohi Omoijuanfo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 773 Del Skrevet 3. Mai 2018 Del Skrevet 3. Mai 2018 Helt plutselig er det meldt finfint vær og tosifret på gradstokken. Tviler litt når jeg ser ut vinduet i skrivende stund, men... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå