ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 https://goo.gl/images/U1m6x3 Hehe, jeg skjønner fortsatt ikke referansen. Føler meg dum. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Vi kan si det så enkelt at et juletre er en av de fotballsupporterne som bryr seg mer om hvor mange effekter hen har, enn om hvor gode de er til å støtte laget utpå banen. Mer Rune Tribune enn Stabæk Support, for å si det sånn. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Vi kan si det så enkelt at et juletre er en av de fotballsupporterne som bryr seg mer om hvor mange effekter hen har, enn om hvor gode de er til å støtte laget utpå banen. Mer Rune Tribune enn Stabæk Support, for å si det sånn. Så det er dumt å bruke drakt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Tenk mer på parykker, klappere osv., tror jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Vi kan si det så enkelt at et juletre er en av de fotballsupporterne som bryr seg mer om hvor mange effekter hen har, enn om hvor gode de er til å støtte laget utpå banen. Mer Rune Tribune enn Stabæk Support, for å si det sånn.Kanskje spillerne bør leie inn Rune Tribune. Han kan spille på flere strenger og skape entusiasme og glede.http://runetribune.no/index.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Takk for info. Folk får gjøre som de vil. Synes det er teit om noen supportere skal være av lavere verdi enn andre fordi man ikke er kul nok til å legge igjen drakt og skjerf hjemme. Hvis jeg er et juletre fordi jeg liker å gå med synlige Stabæk-effekter så får jeg bare være det. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 18. April 2018 (endret) Del Skrevet 18. April 2018 (endret) Legg godviljen til, så skjønner du forskjellen på et juletre og deg selv. Og nå var det vel strengt tatt ingen som snakket om at juletrær var av lavere verdi, men at man helst skulle slippe å være i nærheten av dem. Endret 18. April 2018 av Norris 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 19. April 2018 Del Skrevet 19. April 2018 Takk for info. Folk får gjøre som de vil. Synes det er teit om noen supportere skal være av lavere verdi enn andre fordi man ikke er kul nok til å legge igjen drakt og skjerf hjemme. Hvis jeg er et juletre fordi jeg liker å gå med synlige Stabæk-effekter så får jeg bare være det. Kanskje la vær å tolke alt i verste mening? Jeg går i drakt på kamp titt og ofte. Det er ikke det som er poenget. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 19. April 2018 Del Skrevet 19. April 2018 Synes bare det var en arrogant tilnærming i sin natur. I mine øyne er Rune Tribune med masse fjollete effekter en like «god» tribunesliter som en supporterpolitisk korrekt ultras. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 19. April 2018 (endret) Del Skrevet 19. April 2018 (endret) Alle kan gå i hva de selv ønsker å gå i. Endret 19. April 2018 av Peter 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 19. April 2018 Del Skrevet 19. April 2018 Synes bare det var en arrogant tilnærming i sin natur. I mine øyne er Rune Tribune med masse fjollete effekter en like «god» tribunesliter som en supporterpolitisk korrekt ultras. Mente selvfølgelig ikke at det er noe galt med supportere i drakt og skjerf. Lov å være uenig om holdning og bekledning på tribunen, og tenker det er greit å være et annet sted enn med nevnte brannsupportere. Da har jeg en arogant tilnærming, for jeg setter ikke pris på supportere som Rune tribune. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 20. April 2018 Del Skrevet 20. April 2018 Fra juletrær og supportereffekter over til noe viktigere: Blir det noe samlingspunkt før kamp i Bergen? Var det greit på Metz/Felix? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 20. April 2018 Del Skrevet 20. April 2018 Koker ikke akkurat på Batajonens forum; https://www.bataljonen.no/forum/index.php?topic=12390.0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 20. April 2018 Del Skrevet 20. April 2018 Høres bra ut med Metz eller Felix. Bare å gi en lyd hvor det blir Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 21. April 2018 Del Skrevet 21. April 2018 Kan dere beskrive de to nevnte pubene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 21. April 2018 Del Skrevet 21. April 2018 Link til billetter ; https://brann.ticketco.events/no/nb/m/e/brann__stabaek_bortefelt_eliteserien_2018 Koster 50 kroner ekstra å kjøpe billett på stadion, så det lønner seg å kjøpe på nett for de som ikke får gratisbilletter via klubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 21. April 2018 Del Skrevet 21. April 2018 Begge puber ligger på bryggen og viser sport. Brune og fine. Har ikke frekventert dem så ofte, men mulig å google dem hvis det er noe mer info som kreves. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 21. April 2018 Del Skrevet 21. April 2018 Vi rusler hvert fall nedover til en av de to nevnte nå. Hvilken blir det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zuza 552 Del Skrevet 21. April 2018 Del Skrevet 21. April 2018 Vi er en gjeng på vei til fotballpuben nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 21. April 2018 Del Skrevet 21. April 2018 Vi sitter en fin gjeng på Metz og. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 770 Del Skrevet 21. April 2018 Del Skrevet 21. April 2018 Jævla politi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 21. April 2018 Del Skrevet 21. April 2018 Hva skjedde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. April 2018 (endret) Del Skrevet 21. April 2018 (endret) Hva skjedde? Tipper det har noe å gjøre med at politiet ville hjem, og kastet ut Stabæk-supporterne fra stadion 45 minutter etter kampslutt. Endret 21. April 2018 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 22. April 2018 Del Skrevet 22. April 2018 Gikk fysisk inn på feltet og prøvde å stoppe trommisen. Andre gang på tre år at Bergenspolitiet marsjerer inn på feltet, dette er ikke greit!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 22. April 2018 (endret) Del Skrevet 22. April 2018 (endret) Lørdag kveld, en time etter kampen er over. Folk vil hjem fra jobb. Do the math. Man kan selvsagt gjøre et poeng ut av at det var politiet i Bergen, men det poenget er ganske billig i så fall. Endret 22. April 2018 av hdaniels 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 22. April 2018 Del Skrevet 22. April 2018 Gikk fysisk inn på feltet og prøvde å stoppe trommisen. Andre gang på tre år at Bergenspolitiet marsjerer inn på feltet, dette er ikke greit!!Hva med flaggene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 22. April 2018 Del Skrevet 22. April 2018 Takk for turen da! Sånn utenom selve fotballen er det utrolig gøy å dra på tur med dere! Så får det bare forsvinne en sokk i ny og ne... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå