BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 18. April 2018 Del Skrevet 18. April 2018 Har ikke tenkt på Kadda før nå, men jeg må innrømme at jeg liker det bedre og bedre. De andre alternativene blir enten langt unna eller jævlig dyrt. Får vi til midlertidige tribuner i de nødvendige mengder er jeg solgt. Hvor farlig er det at det ikke tilfredsstiller NFFs krav? Vi har vel spilt på dispensasjon i årevis allerede, da bør det vel gå et par år til mens vi bygger? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 19. April 2018 Del Skrevet 19. April 2018 Hadde man ikke dispensasjon for å bruke Kadettangen på nivå 2? Da er det vel ganske lang vei til å få brukt den i Eliteserien? Stadion til Ranheim er vel med nød og neppe godkjent for vrak i Eliteserien. Alternativene man kommer med her er ikke i nærheten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 19. April 2018 Del Skrevet 19. April 2018 Hadde man ikke dispensasjon for å bruke Kadettangen på nivå 2? Da er det vel ganske lang vei til å få brukt den i Eliteserien? Stadion til Ranheim er vel med nød og neppe godkjent for vrak i Eliteserien. Alternativene man kommer med her er ikke i nærheten. Er virkelig Kadda dårligere enn «Extra Arena»? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 19. April 2018 Del Skrevet 19. April 2018 Jeg begriper ikke hvorfor det snakkes om kadda i det heletatt. Selv om Nadderud er i dårlig forfatning, så trenger vi ikke synke på et enda lavere nivå når vi skal velge et midlertidig stadion. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 19. April 2018 Del Skrevet 19. April 2018 Jeg begriper ikke hvorfor det snakkes om kadda i det heletatt. Selv om Nadderud er i dårlig forfatning, så trenger vi ikke synke på et enda lavere nivå når vi skal velge et midlertidig stadion. Enig i det, samme med Føyka. Jeg kan ikke skjønne at det finnes en løsning for å få spille i Telenor Arena, så i mine øyne er Bislett det beste alternativet. Selv om et par av oss gjerne kunne foretrukket Marienlyst med tanke på fem minutters gange til stadion, men da spørs det vel om det hadde blitt så mange flere enn oss fem-seks som dukket opp på fast basis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 19. April 2018 Del Skrevet 19. April 2018 Tror vi kan utelukke alle andre annlegg enn de som allerede er godkjente eller i veldig nærheten av å bli det (Bislet?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabækfanatics 32 Del Skrevet 23. April 2018 Del Skrevet 23. April 2018 Tar heller Ullevaal. Ingen bruker den nå. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå