Håvard 3 327 Del Skrevet 6. Mai 2018 Del Skrevet 6. Mai 2018 Tror alle lag hadde slitt litt (mer?) om de hadde sine beste 6 midtbanespillere/spisser ute samtidig. At vi klarer å stable et ok lag på beina vitner vel om bredde? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 6. Mai 2018 Del Skrevet 6. Mai 2018 Definitivt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 891 Del Skrevet 8. Mai 2018 Del Skrevet 8. Mai 2018 Ohi trente alternativt i dag, er usikker til i morgen men klar til søndag. Sæter var ikke med på spilløkten i dag etter en smell han fikk mot Kristiansund, men skal ikke være noe alvorlig. Brochmann er ok. Njie er fortsatt et lite stykke unna, selv om han er med på treningene. https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2017/trente-uten-toppscoreren-forberedt-pa-at-han-ma-sta-over_sto6746152/story.shtml Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. Mai 2018 Del Skrevet 8. Mai 2018 Får håpe vi gjør kort prosess i morgen så vi ikke må tyne kreftene til de som halter. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 9. Mai 2018 Del Skrevet 9. Mai 2018 «Hvem vet, kanskje det blir ekstraomganger igjen?» Ikke den mest heldige uttalelsen Toni har hatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 9. Mai 2018 Del Skrevet 9. Mai 2018 Ser ikke noe galt i den der. Han sier jo ikke at det er det han tror eller håper på. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 701 Del Skrevet 9. Mai 2018 Del Skrevet 9. Mai 2018 Alternativene? "Jeg tror vi vinner etter fulltid" - Hva faen? Er Toni så arrogant? Forstår han ikke at cup er cup, og at en sånn uttalelse bare tenner motstandern? "Jeg tror vi taper etter fulltid" - Hva faen? Har Toni resignert? "Jeg vil ikke uttale meg om resultatet" - Hva faen? Hva med å gi litt tilbake til media og supportere? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 9. Mai 2018 Del Skrevet 9. Mai 2018 «Vi skal gjøre alt vi kan for å slippe ekstraomganger denne gangen» Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 9. Mai 2018 Del Skrevet 9. Mai 2018 Gjør som på FM- Overlat dette til assistenten. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 9. Mai 2018 Del Skrevet 9. Mai 2018 Eller kanskje vi bare kan drite i å lese alt Toni og andre i klubben sier som fanden leser Bibelen. Jeg er ganske overbevist om at det sitatet gikk mer inn på oss enn på spillerne. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 9. Mai 2018 Del Skrevet 9. Mai 2018 Ikke noen stor greie, men alltid greit med optimisme inn mot en viktig kamp. For jeg håper virkelig Toni forstår at kampen ikveld er viktigere enn (eller minst like viktig som) den på søndag. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 9. Mai 2018 Del Skrevet 9. Mai 2018 «Hvem vet, kanskje det blir ekstraomganger igjen?» Ikke den mest heldige uttalelsen Toni har hatt. Prøver du å lage storm i vannglasset? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 9. Mai 2018 Del Skrevet 9. Mai 2018 Dette ble tydeligvis tolket som skarp kritikk. Det var mer ment som en liten bemerkning - et apropos. Jeg både tror og forventer at Toni tar dagens kamp svært seriøst, og håper på kort prosess i Mjøndalen. Beklager hvis noen følte at bemerkningen var ment som mistillit mot Toni, det var det på ingen måte. Jeg har (som tidligere nevnt) full tillit til Toni, og håper vi beholder han som vår trener lenge. Nå ser jeg fremover, og gleder meg til kamp! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Njie håper han er tilbake i juni, eller kanskje allerede mot VIF 16. mai. https://www.vg.no/sport/fotball/i/OnJ8l3/kalte-rbk-et-guttelag-njie-tror-stabaek-kan-stoppe-troenderne 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 15. Mai 2018 Del Skrevet 15. Mai 2018 Noe nytt om skaden til Demidov? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 16. Mai 2018 Del Skrevet 16. Mai 2018 Hvor langt unna er Gyasi? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 16. Mai 2018 Del Skrevet 16. Mai 2018 Gyasi er nok fortsatt minst en mnd 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 16. Mai 2018 Del Skrevet 16. Mai 2018 Noen som vet hvorfor Hou Sæter måtte ut i første omgang? Alvorlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 17. Mai 2018 Del Skrevet 17. Mai 2018 Før var vi best i klassen på skadeforebygging, nå virker det som om vi er verst i klassen. Hva har skjedd? Tilfeldigheter, eller har vi mistet kompetanse som vi ikke har klart å erstatte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 17. Mai 2018 Del Skrevet 17. Mai 2018 Dette forsvant vel med vår fysio for noe år siden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 17. Mai 2018 Del Skrevet 17. Mai 2018 Cooper, han var legendarisk. Husker han klarte å kurere Chippen med akupunktur (!) på magisk vis. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 17. Mai 2018 Del Skrevet 17. Mai 2018 Cooper, han var legendarisk. Husker han klarte å kurere Chippen med akupunktur (!) på magisk vis. Cooper er ikke fysio, han er materialforvalter og jobber fortsatt i klubben. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 17. Mai 2018 Del Skrevet 17. Mai 2018 Jeg er ganske sikker på han het Tor Østhagen. På den tiden var vi en foregangsklubb på dette området. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 17. Mai 2018 Del Skrevet 17. Mai 2018 Cooper, han var legendarisk. Husker han klarte å kurere Chippen med akupunktur (!) på magisk vis. Akupunktur regnes jo som "alternativ medisin", så da er det jo ikke så rart at materialforvalteren kurerte Chippen på magisk vis. Har hørt at han også klarte å fjerne de vanskeligste flekker fra draktene til flere av spillerne, kun ved hjelp av vaskemidler. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 17. Mai 2018 Del Skrevet 17. Mai 2018 Jeg er ganske sikker på han het Tor Østhagen. På den tiden var vi en foregangsklubb på dette området. https://m.nettavisen.no/sport/--det-var-ham-eller-meg/2014729.html Så hadde vi dette fysio parret som vi hentet fra godset en periode, når vi hadde god råd! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 18. Mai 2018 Del Skrevet 18. Mai 2018 Moussa nevnte i et intervju at han kanskje kom til å rekke VIF-kampen, men var ikke med i troppen der. Kanskje han rekker Odd? Noen som vet noe? Han og Ohi hadde jo ganske bra samspill så kanskje et Njie comeback kan hjelpe på Ohis måltørke. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 773 Del Skrevet 18. Mai 2018 Del Skrevet 18. Mai 2018 Moussa nevnte i et intervju at han kanskje kom til å rekke VIF-kampen, men var ikke med i troppen der. Kanskje han rekker Odd? Noen som vet noe? Han og Ohi hadde jo ganske bra samspill så kanskje et Njie comeback kan hjelpe på Ohis måltørke. Njie herjet med Odd i fjor, hvertfall på Nadderud. Trenger farten hans sånn at vi faktisk har noe å by på mot Odd-forsvaret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 18. Mai 2018 Del Skrevet 18. Mai 2018 Jeg er ganske sikker på han het Tor Østhagen. På den tiden var vi en foregangsklubb på dette området. Du/dere har naturligvis helt rett. https://www.dagbladet.no/sport/skadefri-med-naler/65884715 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 24. Mai 2018 Del Skrevet 24. Mai 2018 "Kassi ute på ubestemt tid" lyder overskriften i en +artikkel i Budstikka. https://www.budstikka.no/sport/luc-kassi/stabak-fotball/luc-kassi-ute-pa-ubestemt-tid/s/5-55-670805 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 24. Mai 2018 Del Skrevet 24. Mai 2018 Akkurat samme status som det har vært i et halvt år med andre ord 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå