Petter 5 892 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. April 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. April 2018 Sesongstarten har vært nedslående, og vi står fortsatt uten seier i serien. Vi ligger nest nederst på tabellen, og humøret i spillergruppa er ikke på topp. Det er NÅ vi supportere må stå frem for å lede klubben mot lysere tider! Vi må vise gutta hva det vil si å være i Stabæk. Vi skal vise at vi er der med støtte, alltid og uansett, men vi skal også kreve INNSATS og at de blør for den vakre, blaa drakta.På søndag klokken 11:30 har laget sin siste trening før LSK kommer på besøk. Da skal vi være der, mannsterke og tydelige. Gutta skal skjønne hva som står på spill, og de skal få hodet på rett plass, så skal vi KJEMPE Lillestrøm i senk på mandag!Si ifra til alle STB-folk du kjenner, og møt opp på søndag! Inviter gjerne venner og bekjente til Facebook-eventet også 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 27. April 2018 Del Skrevet 27. April 2018 https://www.budstikka.no/sport/fotball/stabak-fotball/supporterne-samles-pa-sondagens-stabak-trening-vi-krever-innsats/s/5-55-656215 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Del Skrevet 28. April 2018 Del Skrevet 28. April 2018 Kommer med hele familien 😊 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 29. April 2018 Del Skrevet 29. April 2018 Treningen i dag er altså på gresset, ikke kunstgresset. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 486 Del Skrevet 29. April 2018 Del Skrevet 29. April 2018 Hvordan gikk det? Bra oppmøte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. April 2018 (endret) Del Skrevet 29. April 2018 (endret) Hvordan gikk det? Bra oppmøte? https://facebook.com/story.php?story_fbid=10155226604506035&id=13205026034 Endret 29. April 2018 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 29. April 2018 Del Skrevet 29. April 2018 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. April 2018 Del Skrevet 29. April 2018 Hvordan gikk det? Bra oppmøte? Nei. Hvis dette holder til å få spillerne til å blø for drakta/tro på seg selv, er de rimelig lett påvirkelige... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 29. April 2018 Del Skrevet 29. April 2018 Det tas heldigvis andre grep også. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 29. April 2018 Del Skrevet 29. April 2018 Det tas heldigvis andre grep også. Og de er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 29. April 2018 Del Skrevet 29. April 2018 Noen som vil dele? https://www.budstikka.no/sport/stabak-fotball/toni-ordinas/ordinas-slike-oyeblikk-der-man-forstar-at-stabak-er-en-familie/s/5-55-657481 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 29. April 2018 Del Skrevet 29. April 2018 Virket som Løven hadde en av sine røffe inngripene mot Aga på dødballtrening. Kanskje noen skal viske han noen ord i øret om å være litt roligere. https://www.budstikka.no/sport/stabak-fotball/oscar-aga/bevisstlos-etter-duell-pa-stabak-trening/s/5-55-657454 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 498 Del Skrevet 29. April 2018 Del Skrevet 29. April 2018 Virket som Løven hadde en av sine røffe inngripene mot Aga på dødballtrening. Kanskje noen skal viske han noen ord i øret om å være litt roligere. https://www.budstikka.no/sport/stabak-fotball/oscar-aga/bevisstlos-etter-duell-pa-stabak-trening/s/5-55-657454 Det var jo ikke meningen å skade Aga da. Det er slik spillelisten hans er og man får ikke gjort så mye med at han er en tøff keeper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 29. April 2018 (endret) Del Skrevet 29. April 2018 (endret) Virket som Løven hadde en av sine røffe inngripene mot Aga på dødballtrening. Kanskje noen skal viske han noen ord i øret om å være litt roligere.https://www.budstikka.no/sport/stabak-fotball/oscar-aga/bevisstlos-etter-duell-pa-stabak-trening/s/5-55-657454 Det var jo ikke meningen å skade Aga da. Det er slik spillelisten hans er og man får ikke gjort så mye med at han er en tøff keeper.Det vel ikke for ingenting at mange storlag kjører treninger med kortstokker og ingen leggskinn. Endret 29. April 2018 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 29. April 2018 Del Skrevet 29. April 2018 Noen som vil dele? https://www.budstikka.no/sport/stabak-fotball/toni-ordinas/ordinas-slike-oyeblikk-der-man-forstar-at-stabak-er-en-familie/s/5-55-657481 Ordinas: – Slike øyeblikk der man forstår at Stabæk er en familieArtikkeltags SPORT STABÆK FOTBALL TONI ORDINAS BJØRNAR POSSE SANDBOE SAMLET I RING: Stabæk-supporterne ble invitert ned til spillerne og i en stor ring holdt de rundt hverandre da fansen møtte opp på søndagens Stabæk-trening. SAMLET I RING: Stabæk-supporterne ble invitert ned til spillerne og i en stor ring holdt de rundt hverandre da fansen møtte opp på søndagens Stabæk-trening. Foto: KNUT BJERKE Av Tor Bjørnar Holmlund Publisert:29. april 2018, kl. 16:17 Rundt 40 supportere møtte opp på søndagens Stabæk-trening. Toni Ordinas inviterte alle ned på gressmatten. DEL – Mandag skal vi drepe kanarifuglene! ropte Stabæk-trener Toni Ordinas. Ute på gressteppet på Nadderud hadde fansen fra Stabæk Support blitt invitert ned av den sportslige ledelsen. Med armene rundt hverandre sto spillerne og supporterne sammen i en stor ring, og i midten gikk Toni Ordinas og takket fansen og hyllet dem for oppmøte på søndagens trening. Få nyhetene servert i innboksen. Meld deg på vårt nyhetsbrev – Det er ved slike øyeblikk jeg forstår at Stabæk betyr mye for folk. Og at klubben kan være en eneste stor familien. Tusen takk for at dere kom, Tusen takk! sa Stabæk-trener Toni Ordinas til Budstikka etter treningen. – Dette er folk som kunne vært hjemme sammen med familien eller grillet i det fine været. Likevel velger de å bruke tiden på oss og komme på treningen for å hjelpe oss. Det setter vi stor pris på, sier Ordinas. Bluss og sang På forhånd hadde Stabæk Support annonsert at de ville komme på den siste treningen før den viktige Lillestrøm-kampen mandag. SE VIDEO: (Artikkelen fortsetter under vinduet) Rundt 40 stykker hadde funnet veien til Nadderud, og de fyrte av bluss og sang i det et Stabæk som har opplevd mye motgang i år, entret banen for å trene foran den Lillestrøm-kampen mandag kveld på Nadderud. – Jeg synes det er kult å se at det var så mange som kom. Jeg håper at det gir spillerne litt ekstra selvtillit, fordi det kommer vi til å trenge i kampen mot Lillestrøm, sier Stabæk Support-leder Bjørnar Posse Sandboe. LES OGSÅ: Bevisstløs etter duell på Stabæk-trening – Håper det gir selvtillit – Nå har vi spilt 18 kamper og vunnet bare to i ordinær tid. Og det er en rekke vi må forbedre, og det tror jeg vi ikke gjør om ikke spillerne finner spilleglede og får litt selvtillit utpå her, sier han. – Hva tror du dette betyr foran LSK-kampen? – Jeg håper at de er skjerpet når vi møter LSK på mandag. At spillerne tar med seg den gode opplevelsen ut på banen og slår Lillestrøm, sier Posse Sandboe. LES OGSÅ: Supporterne samles på søndagens Stabæk-trening: – Vi krever innsats TAKKET FANSEN: Stabæk-trener Toni Ordinas takket fansen som hadde møtt frem på søndagens trening. TAKKET FANSEN: Stabæk-trener Toni Ordinas takket fansen som hadde møtt frem på søndagens trening. Foto: KNUT BJERKE 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 29. April 2018 Del Skrevet 29. April 2018 Hvordan gikk det? Bra oppmøte? Nei. Hvis dette holder til å få spillerne til å blø for drakta/tro på seg selv, er de rimelig lett påvirkelige... Bra ikke du er leder kanskje, og bra den faktiske lederen har en litt annen holdning på oppmøtet.. Cred til de 40! Jeg synes det er kult å se at det var så mange som kom. Jeg håper at det gir spillerne litt ekstra selvtillit, fordi det kommer vi til å trenge i kampen mot Lillestrøm, sier Stabæk Support-leder Bjørnar Posse Sandboe. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 29. April 2018 Del Skrevet 29. April 2018 Til den som måtte lure på hvordan det går med Aga: - Alt vel nå, det ble en lang dag til observasjon på sykehuset - for sikkerhets skyld, slik man bør ved hodesmell som dette. Ingen tegn på noe galt, bare mør i kroppen, sier faren hans sent ikveld. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. April 2018 Del Skrevet 29. April 2018 Hvordan gikk det? Bra oppmøte? Nei. Hvis dette holder til å få spillerne til å blø for drakta/tro på seg selv, er de rimelig lett påvirkelige... Bra ikke du er leder kanskje, og bra den faktiske lederen har en litt annen holdning på oppmøtet.. Cred til de 40! Jeg synes det er kult å se at det var så mange som kom. Jeg håper at det gir spillerne litt ekstra selvtillit, fordi det kommer vi til å trenge i kampen mot Lillestrøm, sier Stabæk Support-leder Bjørnar Posse Sandboe. La oss ikke blir helt Trump da. Selvfølgelig var det bra at det hvertfall kom 40 (jeg tror nok vi var fler, hvertfall etterhvert), og det er et bra tiltak styret drar igang, men jeg er skuffa over alle de som ikke kom. Hvor mange er vi med sesongkort på ståfeltet? Jeg hadde forventet/håpet at nærmere halvparten av dem hadde kommet (i tillegg var det jo en del fra hovis). Det er ikke akkurat ofte vi får mobiliseringsvarsel... Den virkelig store interessen rundt laget vitner det ikke akkurat om. Hvor mange blir vi på Ullevaal med dette trøkket, nok til å fylle de to nederste radene? At Posse i en "sound-bite" til media fremhever det positive er vel ikke så merkelig, men her inne kan vi vel kalle en spade for en spade? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 29. April 2018 (endret) Del Skrevet 29. April 2018 (endret) Høyt under taket er vel og bra, men noen ting/meninger går også bra unsaid. Selv om laget vårt i store perioder spiller "litt" under pari hjelper det ikke på interessen eller engasjementet å påpeke hvor erkerræva vi er match etter match. Dette gjelder nødvendigvis ikke deg, men jeg merker i hvert fall at forumet blir mindre interessant for hver match som går når kamptrådene handler om; når må Toni gå?, Boli er erkeræva, sett inn Brochmann fordi han er over 25, Hanche er helt elendig etc. For meg blir dette meningsløst når man ønsker rekruttering, ønsker sang, engasjement og stå på evne. At det var 40 som gadd gjorde kanskje en forskjell, og gjorde at spillerene gadd å stå i ring med en middels rar gjeng som møter opp på en søndag og som kanskje gir de en ekstra boost i morgen. Kommentaren din er helt innenfor, men nødvendig? Mer usikkert. Edit: trump..? Endret 29. April 2018 av frilin 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. April 2018 Jeg tenker nå også så klart at jeg gjerne skulle sett enda flere, men det tenker jeg på hver eneste kamp også. Én ting jeg føler jeg har erfart gjennom noen år med Stabæk er at vi blir ikke flere på buss, tifo, pub eller tribunen av kjeft fordi man er for få. Da vil jeg heller snakke opp de som har møtt, og gi dem en best mulig dag. Det håper jeg spillerne tenker også. 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 30. April 2018 Del Skrevet 30. April 2018 Jeg tenker nå også så klart at jeg gjerne skulle sett enda flere, men det tenker jeg på hver eneste kamp også. Én ting jeg føler jeg har erfart gjennom noen år med Stabæk er at vi blir ikke flere på buss, tifo, pub eller tribunen av kjeft fordi man er for få. Da vil jeg heller snakke opp de som har møtt, og gi dem en best mulig dag. Det håper jeg spillerne tenker også. Veldig bra og riktig, gjelder også i de fleste sammenhenger både kommersielt og ideelt. Man kan ikke forvente noen ting, men være takknemmelig for det man får i en slik posisjon som Stabæk er. Skrekkeksempelet er jo f.eks kommunikasjonen fra Lørenskog Hockey ifbm at de står i fare for å hå konkurs. Vi og klubben må vokte oss for en slik holdning! http://www.lik.no/lorenskog-/nyheter/hjelp-klubben-t/#.WubaERY8yEc Fra Lørenskog appell: «I fjor hadde vi rundt fem millioner i kortsiktig gjeld. Tre av de millionene var offentlige avgifter. Vi fikk skrapt sammen pengene før sluttsignalet gikk. I dag har vi rundt én million i gjeld til leverandører. Men det verste er at vi henger etter med en del av spillerlønningene. Det er klart vi må betale spillerne våre. Mange av dem har flyttet fra en bra tilværelse i et annet land og til Lørenskog for å glede oss med noe av den beste ishockeyen i landet. Og så er det bare 261 tilskuere som finner det bryet verdt å komme og heie på laget sitt. Nå blir det kanskje ikke noe lag å heie på. Bare for å nevne det; snittallet i 2009 var dobbelt så høyt som nå.» Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 30. April 2018 Del Skrevet 30. April 2018 Haha, drøyt 420 i snitt er jo ikke mye det heller. Så om halvparten av har blitt borte er det definitivt ikke disse som er avgjørende for om de klarer seg. Fin klubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 30. April 2018 Del Skrevet 30. April 2018 Dere 40+ tente helt åpenbart en ild! Kudos!! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå