kkh94 8 096 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai 2018 EN AV ÅRETS STORMATCHER! Sted: Nadderud stadionDato: 13. maiTid: 20:00Lagoppstilling: Vetlesen inn igjen? Men jeg likte mye av det jeg så mot Kristiansund.Vi kunne virkelig, virkelig hatt bruk for tre poeng nå. Dessverre møter vi regjerende seriemester...Rosenborg har riktignok ikke imponert spillemessig i år, men som vanlig har de en egen evne til å snike med seg flere poeng enn de strengt talt fortjente. Misunner dem det, gitt... Presset ligger imidlertid tjukt på Kåre Ingebrigtsen nå som de er sju poeng bak serieleder Brann og kun klarte 1-1 i byderbyet mot Ranheim på Lerkendal. Publikum var merkelig nok ikke fornøyd med at laget la seg bakpå for å forsvare inn 1-0 mot en gjeng halvproffer, når de selv kan stille med en hel startellever som enten er på landslaget eller banker på døra.Kåre vil nok derfor gjerne ha en seier her, på en bane Rosenborg tradisjonelt ikke gjør det så bra på. Tro det eller ei, Rosenborg frykter kampene på Nadderud. I 2016 skrøt Kåre av "årets beste prestasjon" etter en høyst ordinær 2-0-seier mot et nedrykkstrua Stabæk, blant annet. I tillegg klager de nok over dårlig gressmatte og alt det vanlige. Alt i alt viser statistikken i Bærum 9-6-7. Det er det ikke mange norske lag som sitter på! Begge kampene mot Rosenborg i fjor endte som kjent - utrolig nok - 0-0. Særlig på Lerkendal var det jo en sjansebonanza for begge lag.Tross tap i Kristiansund synes jeg vi kan ta en del positivt med oss derfra. Men vi fikk ikke uttelling, og vi må uansett opp fire, fem, seks hakk om vi skal få noe ut av denne kampen.Denne meldingen gjentar jeg hvert år, men den blir aldri mindre viktig:RBK-SUPPORTERE PÅ STABÆKTRIBUNEN, OG SÆRLIG PÅ STÅFELTET, MÅ MELDES OM TIL VAKTER OG FRIVILLIGE UMIDDELBART. DET SPILLER INGEN ROLLE OM DET ER SNAKK OM EN BARNEFAMILIE ELLER EN DRITA STUDENT - FOR DERES OG DIN EGEN SIKKERHET MÅ DE BORT. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 6. Mai 2018 Del Skrevet 6. Mai 2018 Første tur på Nadderud denne sesongen da jeg studerer utenbys, skal bli gøy! RBK føler jeg vi har grei kontroll på jevnt over, har troa på at dette kan gå. Gleder meg allerede til at Kåre skal grine på "Runden" rett etter kampen. Hva er det iår? Muligens materialet stengene er laget av? Kanskje krittet brukt på banen? Definitivt benkens relativt labre kvalitet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 773 Del Skrevet 6. Mai 2018 Del Skrevet 6. Mai 2018 Én ting er jeg sikker på: RBK vinner ikke denne matchen. Spår møkkakamp og HU. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 7. Mai 2018 Del Skrevet 7. Mai 2018 Stygt redd for at dette ikke blir utsolgt, eller at det blir mer trøndere på tribunen enn noen gang før. Klubben gjør fint lite for å markedsføre kampen... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 7. Mai 2018 Del Skrevet 7. Mai 2018 Fine med denne kampen er at vi har ingenting å tape. Rosenborg er favoritter på vår hjemmebane. Og gutta har vist at vi kan være veldig gode hvis alle har hoder på rett plass. Og er det en motstander det er inspirerende å møte er det Rosenborg. Håper Ohi og Brochmann er tilbake til denne kampen. Føler jeg fikk Boli opp til halsen i kampen mot Kristiansund, men frustrerende nok ser Ordinas noe jeg ikke ser så han får vel spille. Jeg skal innrømme at hjemme mot Start var Boli god. Føler likevel at Børkeeiet sin prestasjon var såpass mye bedre mot Kristiansund enn Boli sin at det burde kunne forsvares med dette uttaket: --------------------Sayouba------------------- Hernandez -- Demidov-- Hanche--Moe ------------Vetlesen--- Børkeeiet----------- --Brynhildsen --Brochmann-----Sæter--- ---------------------Ohi-------------------------- 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 7. Mai 2018 Del Skrevet 7. Mai 2018 Fine med denne kampen er at vi har ingenting å tape. Rosenborg er favoritter på vår hjemmebane. Og gutta har vist at vi kan være veldig gode hvis alle har hoder på rett plass. Og er det en motstander det er inspirerende å møte er det Rosenborg. Håper Ohi og Brochmann er tilbake til denne kampen. Føler jeg fikk Boli opp til halsen i kampen mot Kristiansund, men frustrerende nok ser Ordinas noe jeg ikke ser så han får vel spille. Jeg skal innrømme at hjemme mot Start var Boli god. Føler likevel at Børkeeiet sin prestasjon var såpass mye bedre mot Kristiansund enn Boli sin at det burde kunne forsvares med dette uttaket: --------------------Sayouba------------------- Hernandez -- Demidov-- Hanche--Moe ------------Vetlesen--- Børkeeiet----------- --Brynhildsen --Brochmann-----Sæter--- ---------------------Ohi-------------------------- Boli har vel ikke så mye i Børkeeiets posisjon å gjøre uansett, men du tenkte kanskje på ifht hvor Sæter skal spille? Vi har virkelig en utfordring på kantplass nå, Sæter er ikke en kantspiller, samtidig aner jeg ikke hva annet vi skal bruke der utenom Boli, som vel ikke akkurat har tatt serien med storm i år. Hvis Toni bruker de elleve du har satt opp så tipper jeg i så fall Brochmann dyttes ut på høyre, Ola på venstre og Sæter på midten. Kan hende Sæter på DM og Hugo på DM er en alternativ løsning. DM-en vår er tynn uansett - det vil si; om fire-fem år tror jeg dagens spillere kommer til å utgjøre en bunnsolid DM, men enn så lenge er det snakk om tre svært unge og uerfarne spillere som trenger å kjenne på nivået en stund til før de mestrer rollen 100% og har bygd opp tilstrekkelig fysikk til å dominere i ankerposisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 7. Mai 2018 Del Skrevet 7. Mai 2018 Fine med denne kampen er at vi har ingenting å tape. Rosenborg er favoritter på vår hjemmebane. Og gutta har vist at vi kan være veldig gode hvis alle har hoder på rett plass. Og er det en motstander det er inspirerende å møte er det Rosenborg. Håper Ohi og Brochmann er tilbake til denne kampen. Føler jeg fikk Boli opp til halsen i kampen mot Kristiansund, men frustrerende nok ser Ordinas noe jeg ikke ser så han får vel spille. Jeg skal innrømme at hjemme mot Start var Boli god. Føler likevel at Børkeeiet sin prestasjon var såpass mye bedre mot Kristiansund enn Boli sin at det burde kunne forsvares med dette uttaket: --------------------Sayouba------------------- Hernandez -- Demidov-- Hanche--Moe ------------Vetlesen--- Børkeeiet----------- --Brynhildsen --Brochmann-----Sæter--- ---------------------Ohi-------------------------- Boli har vel ikke så mye i Børkeeiets posisjon å gjøre uansett, men du tenkte kanskje på ifht hvor Sæter skal spille? Stemmer. Sæter spilte mye venstre ifjor og klarte seg bra. Brochmann spilte en del der og så absolutt en mulighet å putte han der. Selv om jeg husker formkurven hans dalte da han måtte spille der istedenfor høyre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 7. Mai 2018 Del Skrevet 7. Mai 2018 Fine med denne kampen er at vi har ingenting å tape. Rosenborg er favoritter på vår hjemmebane. Og gutta har vist at vi kan være veldig gode hvis alle har hoder på rett plass. Og er det en motstander det er inspirerende å møte er det Rosenborg. Håper Ohi og Brochmann er tilbake til denne kampen. Føler jeg fikk Boli opp til halsen i kampen mot Kristiansund, men frustrerende nok ser Ordinas noe jeg ikke ser så han får vel spille. Jeg skal innrømme at hjemme mot Start var Boli god. Føler likevel at Børkeeiet sin prestasjon var såpass mye bedre mot Kristiansund enn Boli sin at det burde kunne forsvares med dette uttaket: --------------------Sayouba------------------- Hernandez -- Demidov-- Hanche--Moe ------------Vetlesen--- Børkeeiet----------- --Brynhildsen --Brochmann-----Sæter--- ---------------------Ohi-------------------------- Boli har vel ikke så mye i Børkeeiets posisjon å gjøre uansett, men du tenkte kanskje på ifht hvor Sæter skal spille? Stemmer. Sæter spilte mye venstre ifjor og klarte seg bra. Brochmann spilte en del der og så absolutt en mulighet å putte han der. Selv om jeg husker formkurven hans dalte da han måtte spille der istedenfor høyre. Vi kan vurdere å bytte ut Moe med Granli ellers å det bra ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 12. Mai 2018 Del Skrevet 12. Mai 2018 Rosenborg mangler Anders Konradsen og Marius Lundemo. Blir Ohi klar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 12. Mai 2018 Del Skrevet 12. Mai 2018 Hvis vi topper laget, så kanskje vi kan ligne på noe som nesten kan ta poeng. Men vi burde også toppet det mot Mjøndalen i midtuka. Utrolig naivt og merkelig fra Ordinas. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 12. Mai 2018 (endret) Del Skrevet 12. Mai 2018 (endret) Hanche ut, Granli inn. Ellers ingen bytter. Og gresset ser ikke ut til å ha blitt klippet på lang tid. Kjører vi samme gresstaktikk som i 2012 for å ødelegge spillet til kjappe motstanderlag? Endret 12. Mai 2018 av Slum 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 12. Mai 2018 Del Skrevet 12. Mai 2018 Siden Hanche er benka, hvem tar kapteinsbåndet? Visekapteinen? Er det Demidov? Virker som et naturlig valg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 12. Mai 2018 Del Skrevet 12. Mai 2018 Siden Hanche er benka, hvem tar kapteinsbåndet? Visekapteinen? Er det Demidov? Virker som et naturlig valgTipper Ohi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 12. Mai 2018 Del Skrevet 12. Mai 2018 Hvorfor er ikke Mande nevnt i sammenheng med kapteinsbindet? Han er vel den spilleren med flest kamper for Stabæk i troppen per dags dato? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 12. Mai 2018 Del Skrevet 12. Mai 2018 Hanche ut, Granli inn. Ellers ingen bytter. Og gresset ser ikke ut til å ha blitt klippet på lang tid. Kjører vi samme gresstaktikk som i 2012 for å ødelegge spillet til kjappe motstanderlag? Usikker på om det bytte er et klokt valg. Her skal de sloss med både Bendtner og Søderlund og jeg tolker Hanche til å være mye tøffere i kroppen og sterkere i taklingene enn Granli. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 12. Mai 2018 Del Skrevet 12. Mai 2018 Siden Hanche er benka, hvem tar kapteinsbåndet? Visekapteinen? Er det Demidov? Virker som et naturlig valgTipper Ohi.Synes Ohi er et dårlig valg, tenderer da mere mot Demidov. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 12. Mai 2018 Del Skrevet 12. Mai 2018 Hvorfor er ikke Mande nevnt i sammenheng med kapteinsbindet? Han er vel den spilleren med flest kamper for Stabæk i troppen per dags dato? Kanskje bittelitt uforutsigbar? 😅 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Hanche ut, Granli inn. Ellers ingen bytter. Og gresset ser ikke ut til å ha blitt klippet på lang tid. Kjører vi samme gresstaktikk som i 2012 for å ødelegge spillet til kjappe motstanderlag? Altså Ohi og Vetlesen på benk? Eller iht «normal 11er»? Interessant med at Granli velges fremfor Strømnes. Det betyr vel at Strømnes har vært en stor skuffelse for trenerteamet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Her antar jeg det menes: Sayouba Hernandez-Granli-Demidov-Moe Sæter-Vetlesen Brynhildsen-Brochmann-Boli Ohi Hmm... Når vi kan forvente at det andre laget vil være offensive, liker jeg bedre en solid back (typ Granli) med Hernandez foran seg, enn Hernandez på backen med en ekstremt offensiv ving foran seg. Jeg tipper vi kommer til å få kjørt oss veldig på vår høyreside i dag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 773 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Dette ender enten 0-0 med hundre målsjanser per lag eller 1-1 med én sjanse hver. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Jeg frykter vel heller at dette ender med 5-5 i målsjanser og 3-0 til RBK... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Jeg frykter vel heller at dette ender med 5-5 i målsjanser og 3-0 til RBK... Pfff, vi ruller over dem. Og så taper vi for Stabæk 2 i neste match. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 515 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Veldig spent på om Granli kommer helskinnet igjennom dette. Greit nok at Hanche har vært maks uheldig/ udyktig ved noen skjebnesvangre situasjoner i år, men 95% av tida utpå matta har han jo levert solid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Helt enig, er dessverre de gangene han har vært ukonsentrert det har blitt mål i mot, og det har kommet litt for mye av det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 En kamp som tungt vil definere denne sesongen, forhåpentligvis på en god måte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stb00 37 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Gutta trenger all hjelp de kan få om det skal bli 3 poeng idag. Åpene support feltet for ikke-medlemmer idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabakpettersen 212 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Er det bekreftet at AHO er benka? Eller var det treningen som så sånn ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Gutta trenger all hjelp de kan få om det skal bli 3 poeng idag. Åpene support feltet for ikke-medlemmer idag? Blir vi bedre at å ha enda flere som ikke synger på feltet? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 237 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Vi blir bedre av flere medlemmer, meld dem inn. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 13. Mai 2018 Del Skrevet 13. Mai 2018 Som nevnt i tidligere tråder synes jeg vi skal la være å kjøre åpent felt i kamper der Nadderud kommer til å være rimelig fullsatt uansett. Det skal være "ta med en venn (som er interessert i å prøve seg på ståfeltet)", ikke "ta med en bekjent som var for treig til å kjøpe billett på sitteplass". 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå